فهرست محتوا

12 مورد
  1. Mafia City، بازی استراتژیک اندروید قدیمی در قالبی نو و جدید!
  2. Bad North، گزینه‌ای مناسب دانلود بازی استراتژیک گرافیک بالا برای اندروید!
  3. City Island 5، بهترین بازی استراتژیک آنلاین و آفلاین!
  4. The Battel of Polytopia، یکی از بهترین بازی‌های استراتژیک اندروید آفلاین!
  5. Rome: Total War، بازی استراتژیک جنگی اندروید
  6. Elvenar، یکی از بهترین بازی‌های استراتژیک اندروید 2022
  7. Card Thief؛ بازی ساده اما بسیار پیچیده!
  8. Chess by AI Factory Limited، در دسته بهترین بازی‌های استراتژیک اندروید آنلاین!
  9. Rebel Inc، بازی تاکتیکی و چالش برانگیز!
  10. Dominations، گذر تاریخی دوران‌های مختلف را تجربه کنید!
  11. بهترین بازی‌های استراتژیک اندروید و پلی استیشن را از مجموعه گامالوپ بخواهید!

بهترین بازی‌های استراتژیک اندروید 2022 را بشناسید!

ما در عصر طلایی موبایل و دنیای دیجیتال زندگی می‌کنیم. شرکت‌های بزرگ سازنده بازی‌های ویدیویی امکان اجرای بازی بر روی گوشی همراه را فراهم کردند. حال انتخاب بازی از میان آرشیو بی‌شمار بازی‌های جذاب و محبوب، بسیار سخت است. بر این اساس تلاش می‌کنیم تا لیست بهترین بازی‌های پلتفرم‌های مختلف را به گیمرهای حرفه‌ای و مبتدی ارائه کنیم. در همین راستا می‌خواهیم در این مقاله لیستی از جذاب‌ترین، پرطرفدارترین و بهترین بازی‌های استراتژیک اندروید را به شما معرفی کنیم. پس تا انتها با ما همراه باشید.

Mafia City، بازی استراتژیک اندروید قدیمی در قالبی نو و جدید!

بازی Mafia City یکی از بازی‌های پرطرفدار در دنیای واقعی و گیم است. اگر آشنایی با بازی مافیا داشته باشید به خوبی می‌دانید که چرا بازی شهر مافیا طرفداران زیادی دارد. در Mafia City شما مسؤل ایجاد و نگهداری سازه‌های مختلف در سراسر شهر خود، آموزش انواع واحدها (مانند دوچرخه‌سواران) و همکاری یا رقابت با سایر بازیکنان به منظور گسترش امپراتوری خود خواهید بود.

در بازی شهر مافیا بازیکنان شما را یک رئیس جانیتکار نمی‌دانند اما در واقع هدف از بازی، استفاده از تمام امکانات به پیچیده‌ترین حالت برای حفظ امپراتوری است. در ادامه همراه با مجموعه گامالوپ دیگر بازی‌های استراتژیک اندروید را معرفی می‌کنیم.

Bad North، گزینه‌ای مناسب دانلود بازی استراتژیک گرافیک بالا برای اندروید!

نمی‌توان بازی‌های استراتژیک اندروید را لیست کرد اما نامی از بازی معروف Bad North نیاورد. بازی با طراحی و گرافیک عالی، گیم پلی بی‌نظیر و موسیقی فوق‌العاده نظر هر گیمری را به خود جلب می‌کند. در بازی جذاب Bad North واکینگ‌ها در حال پیشروی به قلمرو بوده و می‌خواهند همه جا را فتح کنند. شما باید در مقابل وایکینگ‌ها مقاومت کنید. مراقب فرمانده‌ها باشید. چرا که با کشته شده هر فرمانده بازی به نقطه شروع برمی‌گردد. بد نورث یک بازی استراتژیک اندروید است و محبوبیت بسیاری در میان گیمرها دارد.

City Island 5، بهترین بازی استراتژیک آنلاین و آفلاین!

در بازی City Island 5 باید به گسترش حوزه شهری خود بپردازید. انواع ساختمان‌ها را در جزیره خود بسازید. برای مردم جزیزه خود شغل ایجاد کنید. انتقادات و پیشنهادات مردم جزیره را بشنوید. رودخانه‌ها را ایجاد کنید. خطوط راه آهن، پارک‌ها، اتوبان‌ و صدها آیتم دیگر را ساعت‌ها برای شهر خود طراحی کنید. اگر به بازی‌هایی به سبک شهرسازی علاقه دارید؛ بازی City Island 5 را در لیست بهترین بازی‌های استراتژیک اندروید قرار دهید.

بازی‌های استراتژیک در پلتفرم‌های مختلف بسیار است. اگر علاوه بر بازی‌های استراتژیک اندروید به بازی‌های پلی استیشن نیز علاقه دارید می‌توانید لیست بهترین بازی‌های پلی استیشن 4 و 5 را نیز مطالعه کنید. به یاد داشته باشید که با خرید پلاس اکسترا می‌توانید از مزایا و قابلیت‌های ویژه کمپانی سونی برای ارتقا بازی‌های پلی استیشن استفاده کنید.

The Battel of Polytopia، یکی از بهترین بازی‌های استراتژیک اندروید آفلاین!

بازی The Battle of Polytopia یک بازی نوبتی است و بسیاری از عناصر مشابه بازی‌های استراتژیک را دارد. در The Battel of Polytopia شما باید نقشه را کنترل، با دشمنان مبارزه و سرزمین‌های جدید را کشف کنید. از ویژگی‌های بازی The Battel of Polytopia می‌توان به: امکان بازی به صورت آفلاین، پخش چند نفره محلی، تابلوهای امتیازات، کنترل آسان و گرافیک پایین اشاره کرد.

بازی‌های استراتژیک به سبک The Battle of Polytopia در میان لیست بازی‌های پلی استیشن نیز بسیار است. با خرید اکانت قانونی ps5 شما می‌توانید به صورت همزمان به آرشیو بازی‌های پلی استیشن 4 و 5 دسترسی داشته و بهترین بازی‌های استراتژیک نوبتی را دانلود کنید.

بازی Rome: Total War، از بهترین بازی های استراتژیک اندروید

Rome: Total War، بازی استراتژیک جنگی اندروید

سری بازی Total War یکی از قدیمی‌ترین مجموعه‌های بازی استراتژیک پلی استیشن است که در سال‌های اخیر برای موبایل نیز ارائه شده است. بازی Rome: Total War سال 2018 معرفی شده و طرفداران بسیاری دارد. بازی دارای دو حالت نوبتی و همزمان است. در حالت نوبتی شما هدایت یکی از ملت‌ها را به عهده گرفته و برای گسترش مرزهای خود تلاش می‌کنید. در زمان حمله می‌توانید حالت بازی را تغییر دهید و به حالت همزمان بازی کنید. در حالت همزمان می‌توانید فرماندهی نیروها را به عهده بگیرید و به رویارویی با دشمنانتان بروید.

پیشنهاد ما این است که بازی Rome: Total War را با استفاده از گیم پد بازی کنید. چرا که علاوه بر قدرت مدیریت بیشتر سرعت شما را نیز بالا می‌برد. البته بهتر است قبل از خرید گیم پد، مقاله لینک شده راهنمای خرید دسته بازی را مطالعه کنید تا بهترین و مناسب‌ترین گیم پد را خریداری کنید.

Elvenar، یکی از بهترین بازی‌های استراتژیک اندروید 2022

بازی Elvenar نیز یکی از بازی‌های محبوب شهرسازی است. در Elvenar شما سه هدف اصلی دارید: تکمیل کوئست‌ها، کاوش و تحقیق. در بازی تعداد بی‌پایانی از ماموریت‌ها برای تکمیل کوئست‌ها وجود دارد. برخی از مأموریت‌ها بر اساس پیشبرد داستان بازی است. برخی دیگر نیز وظایف عمومی است که در طول زمان انجام می‌شوند.

تحقیقات به شهر شما کمک می‌کند بزرگ‌تر و قوی‌تر شود. در حالی که اکتشاف به شما کمک می‌کند تا زمین‌های جدیدی را برای کشت پیدا کنید. تنظیمات فانتزی به بازی Elvenar پیچ‌و‌تاب بی‌نظیری بخشده و آن را از اکثر بازی‌های مدرن شهرسازی اندروید متمایز می‌کند.

Card Thief؛ بازی ساده اما بسیار پیچیده!

Card Thief یکی از منحصربفردترین بازی‌های استراتژیک اندروید است. بازی Card Thief ترکیبی از استراتژی و بازی با ورق است. هدف شما حرکت در اطراف برای جلوگیری از شناسایی شدن است. شما به کمک تجهیزات، نقاط مخفی و موارد دیگر از نگهبانان دوری می‌کنید. زمان بازی در هر دور بازی، دو تا سه دقیقه است. Card Thief یکی از بازی های استراتژیک در مدت زمان کوتاه است. پس با سرعت و دقتی بالا باید بازی کنید.

در میان بازی‌های پلی استیشن، بازی‌هایی به سبک Card Thief دیده می‌شود. برای دریافت بازی‌های پلی استیشن می‌توانید به بخش بلاگ وبسایت گامالوپ مراجعه کنید. البته فراموش نکنید که برای خرید و دانلود بازی‌های PSN باید ابتدا اکانت حساب کاربری داشته باشید. اگر اکانت پلی استیشن ندارید می‌توانید مقاله لینک شده آموزش ساخت اکانت پلی استیشن 4 را مطالعه کنید.

Chess by AI Factory Limited، در دسته بهترین بازی‌های استراتژیک اندروید آنلاین!

شطرنج یکی از قدیمی‌ترین و شناخته‌شده‌ترین بازی‌های استراتژیک در دنیا است. Chess Free احتمالا بهترین بازی شطرنج در موبایل است. بازی Chess گرافیک فوق العاده ای ندارد. اما دارای 12 سطح دشوار در دو حالت بازی، رتبه بندی ELO، امکان ذخیره و بارگذاری بازی‌ها، قابلیت بازی گروهی و غیره است. بازی Chess تقریباً کامل‌ترین بازی شطرنج برای اندروید است.

Rebel Inc، بازی تاکتیکی و چالش برانگیز!

بازی Rebel Inc به تبعیت از نسل قبلی خود طراحی عالی دارد. شما به عنوان یک مدیر به منطقه‌ای جنگ زده وارد می‌شوید. وظیفه شما این است که به بازسازی جمعیت کمک کنید و در عین حال شورشیان محلی را نیز تحت کنترل داشته باشید. بر این اساس Rebel Inc مملو از انتخاب‌های سخت و بازی تاکتیکی چالش‌برانگیز است. چرا که شما در عین بازسازی منطقه باید برای شناسایی شورشیان و جلوگیری از آسیب بیش از حد آنها تلاش کنید.

Dominations، گذر تاریخی دوران‌های مختلف را تجربه کنید!

بازی Dominations یک بازی آنلاین استراتژیک است. شما در بازی Dominations می‌توانید از میان کشورهای مختلف یکی را انتخاب و قلمرو خود را بسازید. شما در قرن‌های متفاوتی قرار می‌گیرد و تجهیزات مختلفی در طول دوران‌های مختلف خواهید داشت. بازی از دوران نوسنگی آغاز و به دنیای صنعتی و سرمایه داری می‌رسد. همچنین می‌توانید با دیگر بازیکنان همراه شوید و در ساخت قلمروها به همدیگر کمک کنید. اگر به بازی‌های چند نفره استراتژیک علاقه دارید حتما بازی Dominations را در لیست بازی‌های خود قرار دهید.

بازی‌هایی به سبک Dominations در آرشیو بازی‌های پلی استیشن بسیار است. با خرید کنسول‌های پلی استیشن  می‌توانید ساعات و اوقات فراغت خود و خانواده را به بازی‌های مفهومی و بسیار جذاب اختصاص دهید. البته پیشنهاد می‌کنیم قبل از خرید کنسول حتما مقاله لینک شده راهنمای خرید پلی استیشن را مطالعه و با اطلاعات کامل برای خرید از فروشگاه معتبر اقدام کنید.

بهترین بازی‌های استراتژیک اندروید

بهترین بازی‌های استراتژیک اندروید و پلی استیشن را از مجموعه گامالوپ بخواهید!

در این مقاله فهرستی از بهترین بازی‌های استراتژیک اندروید 2022 را معرفی کردیم. اگر نیاز به آرشیو بزرگتری از بازی‌های بازی‌های استراتژیک اندروید و پلی استیشن دارید؛ از طریق شماره تلفن‌های 06152370253 و 09302227675 با متخصصین مجموعه بزرگ گامالوپ تماس بگیرید.

مجموعه گامالوپ همراه با تیم تخصصی خود از سال 1394 تاکنون در زمینه معرفی بهترین و جدیدترین بازی‌های سال، فروش کنسول‌های پلی استیشن، خرید اکانت قانونی، خرید گیفت کارت پلی استیشن، ارائه جدیدترین بازی‌های پلی استیشن، معرفی بهترین بازی‌های استراتژیک اندروید و غیره فعالیت می‌کند.

شما می‌توانید با کارشناسان گامالوپ ارتباط بگیرید و راهنمایی لازم را در زمینه گیم و محصولات گیم پلی دریافت کنید. همراه با گامالوپ بهترین بازی‌های دنیا را تجربه کنید.