آموزش ساخت اکانت پلی استیشن 4آموزش ساخت اکانت پلی استیشن 4

پلی استیشن از جمله کنسول‌های پرطرفدار گیم در سراسر جهان است. یکی از شروط اصلی برای استفاده از امکانات پلی استیشن، ساخت اکانت کاربری است. بدون ساخت حساب کاربری یا همان اکانت، امکان استفاده از پلی استیشن را ندارید.

فهرست محتوا

16 مورد
  1. یک نکته مهم در ساخت اکانت پلی استیشن 5 و 4؛ با دقت بخوانید!
  2. گام اول: وارد بخش تنظیمات شوید!
  3. گام دوم: حال مدیریت کاربر را به دست بگیرید!
  4. گام سوم: شرایط فروشگاه پلی استیشن را مطالعه کنید!
  5. گام چهارم: به عنوان کاربر جدید وارد شوید!
  6. گام پنجم: ثبت نام را آغاز کنید!
  7. گام ششم: اطلاعت شخصی خود را وارد کنید!
  8. گام هفتم: آدرس و کد پستی واقعی را وارد کنید!
  9. گام هشتم: آدرس و رمز عبورتان را وارد کنید!
  10. گام نهم: آواتار را انتخاب کنید!
  11. گام دهم: آی دی معتبر داشته باشید!
  12. گام یازدهم: حریم خصوصی خود را تعیین و توافق نامه با شرکت سونی را مطالعه کنید!
  13. گام دوازهم: اکانت ساخته شده نیاز به تأیید دارد!
  14. گام سیزدهم: اقدامات جانبی را انجام دهید!
  15. گام چهاردهم: مرحله پایانی ساخت اکانت پلی استیشن 4
  16. راهنمایی بیشتر برای ساخت اکانت پلی استیشن 4 را از گامالوپ بخواهید!

با ساخت اکانت پلی استیشن (Play Station Network Account) امکان آپدیت بازی‌ها و سیستم عامل دستگاه را خواهید داشت. همچنین می‌توانید گیفت کارت و بازی‌های مورد علاقه خود را از پلی استور خریداری کنید. در همین راستا در این مقاله می‌خواهیم آموزش ساخت اکانت پلی استیشن 4 را قدم به قدم شرح دهیم. پس تا انتها ما را همراهی کنید.

یک نکته مهم در ساخت اکانت پلی استیشن 5 و 4؛ با دقت بخوانید!

حتما درباره آموزش ساخت اکانت ps4 ریجن 2 یا آموزش ساخت اکانت psn ریجن 1 و غیره شنیده‌اید. یا اینکه ممکن است از شما پرسیده باشند که اکانت‌تان مربوط به کدام کشور یا به اصطلاح ریجن چند است؟ در سال‌های اخیر به دلیل تحریم‌ها، کاربران ایرانی امکان ساخت اکانت با کشور ایران را ندارند. پس لازم است کشورهای دیگری را برای ساخت اکانت انتخاب کنید.

قیمت بازی‌ها، قوانین خرید، میزان مالیات و غیره برای هر کشوری متفاوت از دیگری است. بر این اساس باید کشور متناسب با شرایط کاربران ایرانی را انتخاب کنید. پیشنهاد ما این است که قبل از ساخت اکانت برای انتخاب کشور یا ساخت اکانت psn امریکا با کارشناسان مجموعه گامالوپ ارتباط بگیرید و راهنمایی‌های لازم را دریافت کنید. حال قدم به قدم مراحل ساخت اکانت PS4 را طی کنیم.

گام اول: وارد بخش تنظیمات شوید!

ابتدا دستگاه خود را به اینترنیت متصل کرده و گزینه تنظیمات یا Setting را در بخش منوی کنسول پلی استیشن 4 کلیک کنید. سپس گزینه Login Settings را انتخاب کنید. توجه داشته باشید که حتما برای ساخت اکانت باید به اینترنت متصل باشید. در واقع آموزش ساخت اکانت ps4 بدون اینترنت امکان پذیر نیست.

گام دوم: حال مدیریت کاربر را به دست بگیرید!

برای اینکه بتوانید به عنوان یک کاربر مدیریت دستگاه را به دست داشته باشید باید به بخش User Management وارد شوید. سپس گزینه Create User را کلیک کنید.

راهنمای ساخت اکانت پلی استیشن 4

گام سوم: شرایط فروشگاه پلی استیشن را مطالعه کنید!

قبل از ایجاد یوزر لازم است که اطلاعاتی درباره آخرین بازی‌ها و دموی آن‌ها، راه‌های ارتباط با دوستان و گفتگو با آن‌ها، اشتراک‌گذاری تصاویر و تجربیات خود از بازی‌ها و غیره را به دست آورید. شرکت سونی ابتدا این اطلاعات را در اختیار شما قرار می‌دهد. تا بدانید با خرید گیفت کارت یا خرید اشتراک پلاس اکسترا چه مزایایی دارید. پس از مطالعه مختصری از این اطلاعات گزینه NEXT را انتخاب کنید.

گام چهارم: به عنوان کاربر جدید وارد شوید!

در این مرحله با دو گزینه ساخت اکانت جدید یا ورود مواجه می‌شوید. شما گزینه ساخت اکانت جدیدNew to Play Station Network? Create an Account را کلیک کنید.

گام پنجم: ثبت نام را آغاز کنید!

حال برای  ساخت اکانت قانونی ps4 گزینه Sing up Now را انتخاب کنید.

گام ششم: اطلاعت شخصی خود را وارد کنید!

در این مرحله از ساخت اکانت پلی استیشن 4 باید اطلاعاتی مانند کشور، زبان و تاریخ تولد را وارد کنید. برای انتخاب کشور از کارشناسان گامالوپ راهنمایی بخواهید. زبان خود را English قرار دهید. تاریخ تولد را نیز به صورت میلادی وارد کنید. اگر تاریخ تولد خود را به میلادی نمی‌دانید، نگران نباشید. یک سرچ ساده به شما کمک می‌کند. کافی است تبدیل تاریخ شمسی به میلادی را از طریق مرورگر گوگل سرچ کنید. حال پس از وارد کردن تاریخ تولد شمسی، تاریخ تولد میلادی به شما تحویل داده می‌شود. ( توجه : سعی کنید تاریخ تولد را دقیق وارد و برای ریکاوری و تغییر رمز اکانت به آن نیاز دارید پس نباید تاریخ تولدی که برای اکانت psn میزنید فراموش کنید . )

گام هفتم: آدرس و کد پستی واقعی را وارد کنید!

در این مرحله باید آدرس و کد پستی را وارد کنید. توجه داشته باشید که آدرس محل سکونت و کد پستی باید مطابق با کشور انتخابی شما باشد. با جستجو در اینترنت می‌توانید کد پستی را به دست آورید. اگر کشور خود را آمریکا انتخاب کردید. می‌توانید شهر را فلوریدا Florida با کد پستی 32118 قرار دهید. با وارد کردن شهر و کد پستی به صورت اتوماتیک گزینه‌های بعدی تکمیل می‌شوند.

در صورتی که نتوانستید آدرس یا کد پستی واقعی را انتخاب کنید با کارشناسان گامالوپ از طریق شماره تماس‌های 06152370253 و 09302227675 ارتباط بگیرید. ساخت اکانت قانونی همانند راهنمای خرید پلی استیشن نیاز به دریافت اطلاعات درست و دقیق دارد. پس حتما از متخصصین این حوزه مشورت بگیرید.

گام هشتم: آدرس و رمز عبورتان را وارد کنید!

حال باید ایمیل و رمز عبور خود را وارد کنید. اگر ایمیل ندارید از طریق Google یا Yahoo برای خود پست الکترونیک بسازید. حال آدرس ایمیل خود را در کادر مد نظر وارد کنید. در کادر بعدی رمز عبوری برای ورود به اکانت قانونی پلی استیشن خود وارد کنید. در کارد سوم رمز عبور را دوباره تکرار و گزینه NEXT را کلیک کنید.

توجه داشته باشید که رمز عبور را ترکیبی از اعداد و حروف بزرگ و کوچک قرار دهید تا به راحتی هک نشود. همچنین حتما رمز عبور خود را در جایی یادداشت کنید تا دفعات بعد با وارد کردن رمز بتوانید به حساب کاربری خود وارد شوید. به یاد داشته باشید که رمز عبور اکانت قانونی PS4 نباید لزوما با رمز عبور ایمیل شما یکی باشد.

گام نهم: آواتار را انتخاب کنید!

حال از میان لیست Avatar شرکت سونی، آواتار مورد دلخواه خود را انتخاب کنید.

گام دهم: آی دی معتبر داشته باشید!

حال زمان ان است که Online ID خود را انتخاب کنید. آی دی برای یافتن دوستان یا پذیرش دوستی از سوی دیگر بازیکنان لازم است. نام و نام خانوادگی خود را در کادرهای First Name و Last Name وارد کنید. سپس با اعداد و حروف یا کاراکترهای مختلف ID خود را وارد کنید.

گام یازدهم: حریم خصوصی خود را تعیین و توافق نامه با شرکت سونی را مطالعه کنید!

در این قسمت شما می‌توانید تنظیمات حریم خصوصی اکانت پلی استیشن 4 را انجام دهید. هر کدام از تغییراتی را که می‌خواهید انجام دهید و در نهایت گزینه NEXT را کلیک کنید تا به مرحله پذیرش توافق‌نامه با شرکت سونی برسید. پس از مطاله توافق‌نامه و شرایط کمپانی سونی گزینه Accept را کلیک کنید. سپس پنجره‌ای باز شده و اطلاع می‎دهد که اکانت شما با موفقیت ثبت شده است. شما گزینه NEXT را کلیک و به مرحله بعد وارد شوید.

گام دوازهم: اکانت ساخته شده نیاز به تأیید دارد!

حال پیامی از موفقیت ساخت اکانت پلی استیشن به ایمیل شما ارسال می‌شود. شما باید این پیام را تأیید کنید. پس به حساب ایمیل خود وارد و پیامی که از Play Station برای شما آمده است را باز و آن را تأیید یا Verify کنید. سپس بر روی دستگاه پلی استیشن بازگردید و گزینه Already Verified را کلیک کنید. حال می‌توانید برای اکانت خود نیز یک کاور انتخاب کنید و گزینه Next را انتخاب کنید.

با اکانت قانونی PS4 می‌توانید بازی‌های پرطرفدار و محبوب را دانلود و خریداری کنید. بسیاری از بهترین بازی‌های آفلاین موبایل مانند Call of Duty ابتدا برای کنسول‌های پلی استیشن معرفی شده‌اند. شما بدون هیچ نوع محدودیتی می‌توانید از تمام جزئیات بازی‌های پلی استیشن لذت ببرید.

گام سیزدهم: اقدامات جانبی را انجام دهید!

در این مرحله در صورت تمایل می‌توانید اقدامات زیر را برای مدیریت بهتر اکانت انجام دهید:

  • می‌توانید برای اطمینان بیشتر، شماره موبایل را به حساب کاربری خود اضافه کنید. البته توجه داشته باشید که شماره موبایل باید مربوط به کشوری باشد که انتخاب کرده‌اید. اگر آدرس و پست را نامعتبر وارد کردید بدون ثبت شماره تلفن گزینه Do This Later را کلیک کنید.
  • می‌توانید در صورت تمایل اکانت پلی استیشن را به اکانت فیس بوک خود متصل کنید. اما به دلیل تحریم‌ها امکان اشتراک گذاشتن تصاویر از طریق فیس بوک به صورت مستقیم امکان‌پذیر نیست. پس این مرحله را نیز با کلیک Do This Later رد کنید.
  • اگر دوست داشته باشید شما می‌توانید برای دیگر اعضای خانوادتان اکانت بسازید و آن‌ها را مدیریت کنید. این قسمت برای والدین بسیار مناسب است. در صورت عدم تمایل به ساخت اکانت برای اعضای خانواده گزینه Skip را کلیک کنید.

اگر در هر کدام از مراحل ساخت اکانت پلی استیشن 4 با مشکل یا مسئله‌ای مواجه شدید با مجموعه گامالوپ ارتباط بگیرید.

گام چهاردهم: مرحله پایانی ساخت اکانت پلی استیشن 4

در این مرحله آخرین بخش از آموزش ساخت اکانت PS4 را طی می‌کنید. در مرحله پایانی ساخت اکانت پلی استیشن، اطلاعات شما بر روی دستگاه پلی استیشن 4 ذخیره می‌شود. حال بر روی گزینه OK کلیک کنید تا ساخت اکانت پلی استیشن 4 به پایان برسد.

پس از ساخت اکانت قانونی می‌توانید بازی‌های دلخواه خود را خریداری و دانلود کنید. همچنین با خرید و شارژ گیفت کارت می‌توانید از مزایای کمپانی سونی برخوردار شوید. در صورت نیاز به کسب اطلاعات در زمینه نحوه شارژ گیفت کارت می‌توانید مقاله لینک شده آموزش شارژ کردن گیفت کارتps4 را مطالعه کنید.

مشاوره برای ساخت اکانت پلی استیشن 4

راهنمایی بیشتر برای ساخت اکانت پلی استیشن 4 را از گامالوپ بخواهید!

در این مقاله آموزش ساخت اکانت پلی استیشن 4 را در چهارده گام به صورت کامل و به ساده‌ترین زبان بررسی کردیم. اما اگر در زمان ساخت اکانت یا خرید بازی دچار مشکل شدید می‌توانید با کارشناسان مجموعه بزرگ گامالوپ ارتباط بگیرید. گامالوپ یکی از مراجع اصلی و بزرگ فروش بازی‌های پلی استیشن، خرید گیفت کارت پلی استیشن، خرید اکانت قانونی PS4 و PS5، خرید اشتراک پلاس پلی استیشن و دیگر محصولات گیم است. همراه با گامالوپ از بازی‌های خود نهایت لذت را ببرید.