بازی‌های پلیسی اندروید یکی از هیجان‌انگیزترین و لذت‌بخش‌ترین بازی‌های ویدیوئی است. اما انتخاب بهترین‌ها از میان لیست بهترین بازی های پلیسی کار ساده‌ای نیست. بر این اساس قصد داریم محبوب‌ترین، جدیدترین و بهترین بازی‌های پلیسی اندروید را در این مقاله به شما معرفی کنیم. پس تا انتها با ما همراه باشید.

فهرست محتوا

11 مورد
  1. Police Car Driving Sim، از بهترین بازی های پلیسی اندروید!
  2. This Is the Police، بهترین بازی پلیسی اندروید دیتادار!
  3. Police Cop Simulator.Gang War، گزینه‌ای مناسب برای دانلود بازی this is the police!
  4. Police Bike: Traffic Rider، گزینه مناسب برای بازی پلیسی اندروید ایرانی!
  5. Miami Crime Police، بازی پلیسی پرهیجان و لذت‌بخش!
  6. Block City Police Patrol، انتخابی برای دانلود بازی پلیسی کم حجم اندروید!
  7. Idle Police Tycoon- Cops Game، گزینه عالی دانلود بازی پلیسی برای اندروید!
  8. Rabel Cops؛ با بهترین بازی های پلیسی آرامش را به شهر بازگردانید!
  9. Urban Police Legend، به پلیس افسانه‌ای شهر تبدیل شوید!
  10. My Town: Police Station؛ بهترین بازی پلیسی برای کودکان!
  11. لیست بهترین بازی های پلیسی ps4 و اندروید را از مجموعه گامالوپ بخواهید!

Police Car Driving Sim، از بهترین بازی های پلیسی اندروید!

بازی Police Car Driving Sim یکی از بهترین بازی‌های شبیه‌ساز پلیسی برای اندروید است. بازی Police Car Driving Sim رایگان بوده و برای سنین مختلف طراحی شده است. انواع ماشین‌های پلیس در اختیار شما قرار داده می‌شود. شما می‌توانید مدل ماشین خود را انتخاب کنید. پشت فرمان بنشینید و نحوه عملکرد ماشین را در مکان‌های مختلف مانند بزرگراه‌ها، زمین‌های‌ ناهموار یا در اتوبان‌های شهری امتحان کنید.

بازی Police Car Driving Sim مکانیسم کنترل ساده‌ای دارد و تجربه‌ای واقعی از سوار شدن و رانندگی ماشین پلیس در شرایط مختلف تعقیب و گریزها را برای شما امکان‌پذیر می‌کند. در بازی Police Car Driving Sim شما باید بهترین راننده پلیس شوید! در ادامه همراه با گامالوپ دیگر بازی‌های محبوب پلیسی اندروید را معرفی می‌کنیم.

This Is the Police، بهترین بازی پلیسی اندروید دیتادار!

This Is the Police، بهترین بازی پلیسی اندروید دیتادار!

بازی This Is the Police در سال 2016 و برای گیمرهای بالای 17 سال منتشر شده است. شما در نقش جک بوید (رئیس پلیس یک اداره پلیس) بازی می‌کنید. انتخاب و تصمیمات شما بر روی بازی اثر گذار است. هدف بازی کسب امتیاز 500 هزار دلاری در 180 روز است. شما مأموریت‌های بسیاری خواهید داشت و باید کارهای فوق‌العاده‌ای را برای دستگیری خلافکاران انجام دهید.

یکی از فعالیت‌های شما همکاری با خلافکاران کوچک برای دستگیری مجرمان بزرگ‌تر است. بازی This Is the Police با روایت و داستانی گیرا، گیم پلی خوب و مأموریت‌های ویژه، لحظات خوشایندی را برای شما رقم می‌کند. لازم به ذکر است که می‌توانید بازی های پلیسی را بر روی پلتفرم‌های پلی استیشن نیز اجرا کنید. کافی است با خرید پلاس اکسترا و اشتراک پلاس پریمیوم، امکانات و قابلیت‌های ویژه‌ را خریداری و از بازی آنلاین با دوستانتان لذت ببرید.

Police Cop Simulator.Gang War، گزینه‌ای مناسب برای دانلود بازی this is the police!

بازی Police Cop Simulator. Gang War با طراحی زیبا، گیم پلی عالی و وجود سیستم رو به رشد، یکی از بهترین بازی های دزدی برای اندروید است. شبیه‌سازی عابرین پیاده در بازی بسیار عالی است. در بازی Police Cop Simulator. Gang War شما امکان رشد از کادر معمولی پلیس به افسر و بالاتر را دارید. در این بازی می‌توانید تمام فعالیت‌های پلیس را به خوبی تجربه کنید. گرافیگ و صداگذاری بازی بسیار عالی است و علاقمندان بسیاری در سراسر جهان دارد.

Police Bike: Traffic Rider، گزینه مناسب برای بازی پلیسی اندروید ایرانی!

بازی Police Bike: Traffic Rider یکی از بازی پلیسی اندروید ایرانی رایگان و پرهیجان است. در بازی Police Bike: Traffic Rider شما می‌توانید موتورسیکلت سوار شوید و در کنار سرعت زیاد، انواع ترفندهای موتورسواری مانند پرش و دریفت را تجربه کنید. شما در نقش یک موتورسوار پلیس در شهر می‌گردید و مجرمان را دستگیر می‌کنید. در بازی آزادی عمل دارید و می‌توانید با هر سرعت و به هر گونه‌ای که می‌خواهید موتور سواری کنید. اگر به بازی‌های سرعتی علاقه دارید، بازی Police Bike: Traffic Rider در لیست محبوب‌ترین بازی‌های خود قرار دهید.

لازم به ذکر است که در صورت علاقه به اجرای بازی‌های پلیسی بر روی کنسول‌های پلی استیشن، ابتدا باید اقدام به خرید اکانت ps4 و PS5 کنید. برای خرید اکانت و دریافت راهنمای و مشاوره می‌توانید با کارشناسان مجموعه گامالوپ ارتباط بگیرید.

Miami Crime Police، یکی از بهترین بازی‌های پلیسی!

Miami Crime Police، بازی پلیسی پرهیجان و لذت‌بخش!

بازی Miami Crime Police یکی از بازی‌های شوتر و جنگی پلیسی است. گیم پلی زیبا، ویژگی‌های فنی فوق‌العاده، وجود چندین دوربین، امکان بازی در حالت تمام صفحه و وجود نشانگر و دکمه‌های بسیار، باعث شده که بازی Miami Crime Police در لیست بهترین بازی پلیسی اندروید قرار گیرد.

بازی پلیس جنایی میایمی دارای صحنه‌های جدی از تیراندازی و اقدامات جدی برای دستگیری مجرمان در شهر است. در واقع در بازی Miami Crime Police ما پلیس بد داریم که به هر کسی که سر راهش قرار می‌گیرد، تیراندازی می‌کند. چرا که پلیس به منطقه‌ای جنایی فرستاده شده و راه دیگری برای دستگیری مجرمان ندارد. در این بازی پلیس، فقط به دنبال دستگری مجرمان است و شما شاهد درگیری نماینده قانون با افراد مجرم خواهید بود.

Block City Police Patrol، انتخابی برای دانلود بازی پلیسی کم حجم اندروید!

بازی Block City Police Patrol واقعی‌ترین بازی پلیسی اندروید است. گرافیک بسیار زیبای بازی Block City Police Patrol در کنار تغییر زاویه دوربین، جذابیتی دو چندان به بازی بخشیده است. گشت‌زنی، تعقیب و گریز، پاسخ سریع به تماس‌های دریافتی به دستگاه واکی تاکی، حرکت با سرعت‌های غیر قابل باور در زمان تعقیب و رانندگی آرام هنگام گشت‌زنی، از جمله کارهایی است که در جریان بازی باید انجام دهید. در فرآنید بازی با کسب امتیازات می‌توانید برای خرید وسایل، تغییر رنگ ماشین‌ها و قطعات مورد نیاز خود اقدام کنید.

در صورت علاقه به دیگر بازی‌های اندرویدی می‌توانید لیست بهترین بازی پورت شده روی اندروید، بهترین بازی‌های استراتژیک اندروید، بازی‌های دو نفره اندورید و آی او اس، بهترین بازی های آفلاین موبایل و غیره را در بخش وبلاگ سایت گامالوپ مطالعه کنید.

Idle Police Tycoon- Cops Game، گزینه عالی دانلود بازی پلیسی برای اندروید!

بازی پلیس Idle Police Tycoon- Cops Game در سال 2020 منتشر شده است. در بازی شما مدیریت یک اداره پلیس را بر عهده دارید. ساختمان و قسمت‌های مختلف اداره پلیس توسط خود شما بنا گذاشته می‌شود. پس از ساخت اداره پلیس، چالش‌های شما آغاز می‌شود. یکی از اصلی‌ترین چالش‌ها، داشتن نیرو است. شما باید نیروی کافی برای پاسخ‌گویی به مراجعان، انجام کارهای اداری، تعقیب و گریز مجرمان و غیره داشته باشید. در واقع بازی Idle Police Tycoon- Cops Game یک بازی مدیریتی است. شما باید بهترین مدیر اداره پلیس شهرتان باشید.

Rabel Cops؛ با بهترین بازی های پلیسی آرامش را به شهر بازگردانید!

بازی Rabel Cops یک بازی نوبتی است که در سال 2019 و برای سنین بالای 17 سال به بازار عرضه شده است. بازی روایت یک خلافکار بزرگ با نام ویکتور زوف است. ویکتور توانسته اداره شهر را به دست گیرد، هرج و مرج ایجاد کند و باعث ایجاد وحشت شود. شما در نقش پلیس همراه با همکارانتان باید به امپرتوری ویکتور زوف پایان دهید.

Urban Police Legend، به پلیس افسانه‌ای شهر تبدیل شوید!

بازی Urban Police Legend یکی از افسانه‌های واقعی پلیس است. شما در نقش یک پلیس باهوش و شجاع می‌توانید به تنهایی با یک ارتش کامل از جنایتکاران بجنگید. طبق داستان بازی ابتدا باید آموزش ببینید تا به قوی‌ترین پلیس افسانه‌ای شهر تبدیل شوید. پس از آن می‌توانید شروع به مبارزه با دشمنان کنید. نقشه را کاوش، مکان‌های جدید را کشف و وظایف را به خوبی انجام دهید.

My Town: Police Station؛ بهترین بازی پلیسی برای کودکان!

My Town: Police Station؛ بهترین بازی پلیسی برای کودکان!

بازی My Town: Police Station یکی از بازی‌های پلیسی برای سنین کودک و نوجوان است. گیم پلی بازی بسیار ساده است. شما در نقش پلیس مأموریت‌های بسیار دارید. البته بازی دارای صحنه‌های دلخراش نیست. شما می‌توانید یک پلیس زن، مرد یا اینکه یک کاراگاه باشید. همچنین باید بتوانید سگ‌ها را برای همراهی پلیس آموزش دهید. بازی «شهر من: ایستگاه پلیس» می‌تواند یکی از سرگرم کننده‌ترین بازی‌ها برای کودکان 4 تا 12 ساله باشد.

لیست بهترین بازی های پلیسی ps4 و اندروید را از مجموعه گامالوپ بخواهید!

در این مقاله فهرستی از بهترین بازی‌ های پلیسی اندروید را معرفی کردیم. اگر نیاز به آرشیو بزرگتری از بازی‌های پلیسی اندروید، بهترین بازی های پلیسی pc و بهترین بازی‌های پلی استیشن دارید؛ از طریق شماره تلفن‌های 06152370253 و 09302227675 با متخصصین مجموعه بزرگ گامالوپ تماس بگیرید.

مجموعه گامالوپ همراه با تیم تخصصی خود از سال 1394 تاکنون در زمینه معرفی بهترین و جدیدترین بازی‌های سال، فروش کنسول‌های پلی استیشن، خرید اکانت قانونی، خرید گیفت کارت پلی استیشن، ارائه جدیدترین بازی‌های پلی استیشن، معرفی بهترین بازی‌های استراتژیک اندروید و غیره فعالیت می‌کند. همراه با گامالوپ بهترین بازی‌های دنیا را تجربه کنید.