بهترین بازی‌های آفلاین موبایل

فهرست محتوا

11 مورد
  1. Dadish 3؛ بهترین بازی آفلاین کلاسیک مبتنی بر پیکسل!
  2. Monument Valley، از بازی های آفلاین اعتیاد آور!
  3. Traffic Rider، هیجان را با سرعت بالا تجربه کنید!
  4. Anime Warriors Tier List-Pick the Best Fighter؛ جذاب‌ترین گزینه دانلود بازی آفلاین!
  5. Dead Rain2: Tree Virus؛ روایتی مرموز با گیم پلی فوق العاده!
  6. Dead Cells؛ هیجان مرگ و زندگی در بازی آفلاین برای اندروید ۱۰!
  7. Eternium؛ یکی از بهترین بازی‌های آفلاین کم حجم اندروید!
  8. Final Fantasy Brave Exvius؛ یکی از بهترین بازی‌های آفلاین اندروید با گرافیک بالا!
  9. My Friend Pedro: Ripe for Revenge؛ انتقام و سرگرمی را یکجا تجربه کنید!
  10. Florence؛ دنیای پر از رنگ با داستانی متفاوت!
  11. لیست بهترین بازی‌های موبایل و دیگر پلتفرم‌ها را از گامالوپ بخواهید!

بهترین بازی‌های آفلاین موبایل؛ لیستی که نباید از دست بدهید!

ورود بازی‌های ویدیوئی به عرصه گوشی‌های هوشمند یک اتفاق خوشایند برای اکثر بازیکنان و علاقمندان به گیم است. اما ما همیشه و همه جا ممکن است به اینترنت دسترسی نداشته باشیم. بر همین اساس است که شرکت‌های سازنده بازی‌ها به فکر معرفی بازی‌های آفلاین افتادند.

آرشیو بهترین و جذاب‌ترین بازی‌های آفلاین موبایل مانند دیگر بازی‌ها بسیار بوده و انتخاب را تا حدود زیادی برای بازیکنان سخت کرده است. در همین راستا قصد داریم در این مقاله 10 تا از بهترین بازی‌های آفلاین اندروید و ios را  معرفی کنیم. پس تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

Dadish 3؛ بهترین بازی آفلاین کلاسیک مبتنی بر پیکسل!

اگر به بازی‌های پلتفرمینگ با گرافیک کلاسیک مبتنی بر پیکسل و داستان عجیب و غریب، علاقه دارید حتما سری بازی‌های Dadish را در لیست خود قرار دهید. Dadish 3 سومین سری از مجموعه Dadish است و با جدیدترین مکانیک‌ها و کنترل لمسی عالی شروع خوبی برای بازی‌های آفلاین است. مجموعه Dadish  داستان مشابهی دارد که در آن شما فرزندان تربچه خود را شکار می‌کنید. گیم پلی لذت‌بخش بازی Dadish 3 همراه با گرافیک عالی باعث شده که بازی ددیش 3 در فهرست بهترین بازی‌های آفلاین موبایل باشد. در ادامه همراه با گامالوپ دیگر بازی‌های جذاب و پُرطرفدار آفلاین موبایل را معرفی می‌کنیم.

Monument Valley، از بازی های آفلاین اعتیاد آور!

بازی‌های معمائی همیشه و در همه جای جهان علاقمندان خاص خود را دارد. Monument Valley یک بازی پازل معمائی بسیار منعطف است. کافی است صفحه موبایل خود را بچرخانید تا شخصیت بازی به موقعیت مناسب خود برود و معماها حل شوند. Monument Valley گرافیک بسیار نرمی دارد. بازی Monument Valley یکی از بازی‌های چالش برانگیز است و با توجه به قابلیت‌های بسیار، در لیست بهترین بازی‌های آفلاین موبایل قرار گرفته است.

لیست بازی‌های معمائی برای کنسول‌های پلی استیشن نیز بسیار است. اگر کنسول‌های PS را دارید شما می‌توانید با خرید اشتراک‌های پلی استیشن پلاس، بازی‌های راز آلود با گرافیک بالاتر را تجربه کنید. برای کسب اطلاع از اشتراک‌های جدید شرکت سونی می‌توانید مقاله لینک شده پلی استیشن پلاس چیست را مطالعه کنید.

Rider از بهترین بازی های آفلاین موبایل

Traffic Rider، هیجان را با سرعت بالا تجربه کنید!

Traffic Rider یکی از بازی‌های قدیمی، جذاب، اول شخص و هیجان انگیز است. تقریباً در هر سنی می‌توان بازی ترافیک ریدر را تجربه کرد. اوج هیجان و لذت سرعت همراه با دقت و تمرکز، بازی را برای بسیاری از گیمرها لذت بخش کرده است. Traffic Rider بازی موتورسواری است. شما باید بدون برخورد به موانع چالش‌های مسیر را رد و به خط پایان برسید. 20 موتور سیکلت پُرقدرت و 70 مأموریت پُرچالش باعث شده که ترافیک ریدر طرفداران بسیاری در سراسر جهان داشته باشد. Traffic Rider یکی از بهترین بازی های اول شخص اندروید است.

Anime Warriors Tier List-Pick the Best Fighter؛ جذاب‌ترین گزینه دانلود بازی آفلاین!

بازی Anime Warriors Tier List-Pick the Best Fighter در ردیف بهترین بازی‌های انیمه جهان قرار دارد. در Anime Warriors شما باید بهترین جنگنده را انتخاب کنید. بازی بهترین جنگنده در لیست قابل توجه‌ترین بازی‌های رزمی به سبک gacha تبدیل شده است.

Anime Warriors از شما می‌خواهد که بین جنگنده‌ها بهترین آن‌ها را برای هر موقعیت انتخاب کنید. بر این اساس شما برای انتخاب تیم خود باید استراتژی حرفه‌ای داشته باشید. توجه کنید که با جمع‌آوری امتیازها شما به جنگنده‌های بیشتر با قابلیت‌های بالاتر دست پیدا می کنید. پس بسیار عالی بازی کنید. بازی آفلاین Anime Warriors برای گوشی‌های اندروید و آی او اس معرفی شده است.

Dead Rain2: Tree Virus؛ روایتی مرموز با گیم پلی فوق العاده!

بازی Dead Rain2: Tree Virus به سبک اکشن است. در دید رین 2 شما تجربه‌ای عجیب، خاص و هیجان‌انگیز خواهید داشت. شما مدیریت کاراکتری را به عهده دارید که به یک ویروس رازآلود مبتلا شده است. ویروس باعث رشد یک درخت در بدن شخصیت اصلی بازی می‌شود.

در جریان بازی باید به دنبال یافتن راه درمان ویروس مرموز باشید. شما در بازی Dead Rain2: Tree Virus به سلاح‌های گرم و سرد دسترسی دارید و شیوه مبارزه متفاوتی را تجربه می‌کنید. Dead Rain2 دارای طراحی چالش برانگیز، گرافیک عالی، روایت مرموز و گیم پلی فوق العاده است. ویژگی‌های خاص باعث شده دید رین 2 در لیست 10 بازی پورت شده روی اندروید و بهترین بازی‌های آفلاین موبایل قرار گیرد.

Dead Cells؛ هیجان مرگ و زندگی در بازی آفلاین برای اندروید ۱۰!

Dead Cells جوایز درخشان بسیاری دارد. سلول مرگ در میان لیست بهترین بازی‌های آفلاین موبایل به خوبی می‌درخشد. در بازی اکشن و راگ لایت Dead Cells کشته شدن به معنای مرگ نیست بلکه یافتن قدرتی دوباره است. شما بارها کشته می‌شوید. اما با توانی دوچندان و تجربه‌ای بسیار، به مبارزه ادامه می‌دهید. در واقع زنده شدن به معنای شروعی دوباره است. اگر به بازی‌های مبارزه‌ای بی پایان علاقه دارید حتما بازی Dead Cells را در لیست خود قرار دهید.

Eternium یکی از بهترین بازی‌های آفلاین کم حجم اندروید

Eternium؛ یکی از بهترین بازی‌های آفلاین کم حجم اندروید!

بازی Eternium در سال 2021 به سبک نقش آفرینی بسیار ساده به بازار عرضه شده است. کافی است که با اتصال به اینترنت بازی را دانلود و سپس به صورت آفلاین آن را اجرا کنید. محیط داستان Eternium یک محیط کلاسیک شبیه به کوه، سیاه چاله و قلعه‌ها است. شما می‌توانید در نقش یک جنگجو، جادوگر یا جایزه بگیر بازی را شروع کنید. همچنین گزینه‌های بسیاری برای انتخاب اسلحه مورد نظر خود دارید. اگر به بازی‌های کلاسیک نقش آفرینی علاقه دارید، پس Eternium را تجربه کنید.

Final Fantasy Brave Exvius؛ یکی از بهترین بازی‌های آفلاین اندروید با گرافیک بالا!

Final Fantasy Brave Exvius یک بازی موبایلی مبتنی بر نوبت است که به برخی از مکانیک‌های اصلی بیش از هر چیز دیگری اهمیت می‌دهد. مجموعه فاینال فانتزی علاقمندان بسیاری در پلتفرم‌های کامپیوتری و پلی استیشن دارد. محبوب بودن مجموعه فاینال فانتزی باعث شده که سازندگان آن به فکر ارائه بازی به پلتفرم موبایل باشند. بر همین اساس فاینال فانتزی در دسته بهترین بازی‌های استیم رایگان و بهترین بازی‌های آفلاین موبایل قرار گرفته است.

My Friend Pedro: Ripe for Revenge؛ انتقام و سرگرمی را یکجا تجربه کنید!

بازی My Friend Pedro: Ripe for Revenge یک بازی اکشن با مکانیک‌های جذاب و اسلحه‌های نابودگر است. شما در نقش شخصیتی با نام پدرو بازی می‌کنید. خانواده پدرو توسط دشمنان دزدیده شده‌اند. پدرو به دنبال انتقام و نجات خانواده خود است. بیش از 30 مرحله در بازی وجود دارد و در هر مرحله شما با اسلحه‌های متفاوت به جنگ با دشمنانتان می‌روید. داستان عالی و گیم پلی خوب، بازی My Friend Pedro: Ripe for Revenge را در ردیف بازی‌های پُرطرفدار آفلاین موبایل قرار داده است.

Florence؛ دنیای پر از رنگ با داستانی متفاوت!

بازی Florence داستان دختری با نام فلورنس یو است. داستان سرایی بازی Florence بسیار گیرا است. به گونه‌ای که در مدت کوتاهی جذب آن می‌شوید. گرافیک و طراحی بازی فوق‌العاده است. زمان کوتاه بازی همراه با گیم پلی عالی، کارگردانی هنری، شخصیت پردازی بی‌نظیر و دنیای پُر از رنگ Florence باعث شده که حسی ماندگار را برای طرفدارانش ایجاد کند. بازی Florence از 20 قسمت مختلف تشکیل شده و در هر قسمت داستان به همراه مینی گیم‌ها دنبال می‌شود.

Florence تجربه ای خوشایند از بازی آفلاین اندروید و ios را برای شما ایجاد می‌کند. البته اگر قصد تجربه بازی فلورنس را دارید، در حین بازی از هدفون استفاده کنید. چرا که با استفاده از هدفون گیمینگ باکیفیت، بی‌نهایت از بازی فلورنس لذت می‌برید. برای خرید هدفون مناسب گیم می‌توانید مقاله لینک شده راهنمای خرید هدفون گیمینگ را مطالعه کنید.

بهترین بازی موبایل

لیست بهترین بازی‌های موبایل و دیگر پلتفرم‌ها را از گامالوپ بخواهید!

در این مقاله فهرستی از بهترین بازی‌های آفلاین موبایل را به شما معرفی کردیم. برای معرفی بازی‌های جذاب و پُرطرفدار در پلتفرم‌های متفاوت می‌توانید با کارشناسان گامالوپ ارتباط بگیرید. مجموعه بزرگ گامالوپ همراه با تیم تخصصی خود از سال 1394 تاکنون در زمینه فروش کنسول‌های پلی استیشن، اکانت قانونی، گیفت کارت پلی استیشن، جدیدترین بازی‌های پلی استیشن، برخی لوازم جانبی گیم و دیگر محصولات گیم پلی فعالیت می‌کند.

شما می‌توانید از طریق شماره تلفن‌های 06152370253 و 09302227675 با کارشناسان مجموعه بزرگ گامالوپ تماس بگیرید و مشاوره‌های لازم را دریافت کنید. همراه با گامالوپ از بازی‌های خود لذت ببرید.