امروزه بر خلاف چند دهه گذشته، گزینه‌های متعددی برای انتخاب بهترین مرورگر وجود دارد. سبک و سریع بودن مرورگر برای کاربران بسیار مهم است. گیمرها مرورگری با سرعت بالا، مصرف حافظه کم، افزونه‌های فنی مناسب و حریم خصوصی مطلوب می‌خواهند. هرچه مرورگر امکانات و گزینه‌های فنی مطلوبی داشته باشد برای گیمرها مفید است. بر این اساس در این مقاله 5 مورد از بهترین مرورگر برای گیمرها را معرفی می‌کنیم. با ما همراه باشید تا بهترین مرورگر برای گیم را  بشناسید.

فهرست محتوا

6 مورد
  1. 1- Opera GX، مروگری مخصوص برای گیم!
  2. 2- Mozilla Firefox، یکی از مرورگرهای ایده‌آل برای گیم!
  3. 3- Vivaldi، امکانی برای شخصی سازی و ساخت میانبرهای ماوس و کیبورد!
  4. 4- Brave، مرورگری ساخته شده بر مبنای کرومیوم!
  5. 5- Google Chrome، کروم قدرتمندترین موتور جستجوی جهان را دارد!
  6. مشاوره و راهنمایی تخصصی در حوزه گیم و گیم پلی را از گامالوپ بخواهید!

1- Opera GX، مروگری مخصوص برای گیم!

مرورگر Opera GX یکی از مرورگرهای مخصوص گیم است. اپرا جی ایکس مبتنی بر کرومیوم بوده و ویژگی‌های بیشتری نسبت به دیگر مرورگرهای رایج دارد. یکی از بزرگترین مزایای Opera GX این است که با سیستم عامل‌های ویندوز و مک سازگار است. از مزایای مرورگر Opera GX می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • رابط کاربری Opera GX بسیار زیبا و کارآمد است
  • تم‌های رنگی متعدد
  • امکان مسدود کردن تبلیغات
  • در اختیار نهادن ابزارهایی نظیر محدودکننده CPU و RAM
  • انتقال راحت نرم‌افزارها
  • توجه به حریم خصوصی کاربران با استفاده از یک VPN داخلی
  • در اختیار نهادن پلاگین‌های یکپارچه‌سازی توییچ و دیسکور
  • امکان سفارشی‌سازی جزئیات

مرورگر اپرا جی ایکس با توجه به مزایا و قابلیت‌هایی که دارد، یکی از بهترین مرورگرها برای گیم است. چرا که علاوه بر قابلیت‌ها، سرعت بالایی داشته و امکان شخصی‌سازی برای گیمر را فراهم می‌کند. در ادامه همراه با گامالوپ دیگر مروگرهای گیم را معرفی می‌کنیم.

مرورگر فایر فاکس برای گیم

2- Mozilla Firefox، یکی از مرورگرهای ایده‌آل برای گیم!

مرورگر Mozilla Firefox در دسته سریع‌ترین و امن‌ترین مرورگرهای جهان نیست. اما بنا به دلایلی یکی از مرورگرهای ایده‌آل برای گیم است. فایرفاکس دارای تعداد زیادی افزونه و برنامه‌ها برای بهبود انعطاف‌پذیری و مطابقت با نیازها و ترجیحات بازی است. همچنین دارای ویژگی مسدود کردن ردیاب یکپارچه بوده و تقریباً تمام کدهای مشکوک را مسدود کرده و حریم خصوصی را دست نخورده قرار می‌دهد.

همچنین فایر فاکس دارای یک ویژگی مسدود کردن پخش خودکار، مسدود کننده ردیاب اجتماعی و مسدود کننده کوکی است. تا بتوانید از بازی‌ها بدون نگرانی در مورد دسترسی بیش از حد به اطلاعات شخصی خود لذت ببرید. به عنوان یک گیمر، می‌توانید این مرورگر را از طریق پوسته‌ها، تم‌ها، تنظیمات نوار جستجوی قابل تنظیم و طرح‌بندی برگه‌ها سفارشی‌سازی کنید.

برای خرید اکانت قانونی بازی‌های محبوب و پرطرفدار و خرید بازی god of war ragnarok می‌توانید به وبسایت گامالوپ مراجعه کنید.

3- Vivaldi، امکانی برای شخصی سازی و ساخت میانبرهای ماوس و کیبورد!

مرورگر Vivaldi با توجه به تجربه بصری فوق‌العاده یکی از مرورگرهای ایده‌آل گیمرها است. شخصی‌سازی‌های Vivaldi فوق‌العاده سبک و سریع بوده و میزان کمی از حافظه رم و CPU را مصرف می‌کند. سه حالت مختلف از مرورگر Vivaldi شامل: Full Loaded، Essentials و Classic است. شما می‌توانید حالت اختصاصی خود را بسازید. همچنین امکان ساخت میانبرهای اختصاصی ماوس و کیبورد را خواهید داشت.

با استفاده از مرورگرهای مخصوص گیم می‌توانید به راحتی و با امکانات خاص، بازی‌های محبوب و مورد انتظاری مانند FC 24  را خریداری کرده و از اجرای آن نهایت لذت را ببرید.

4- Brave، مرورگری ساخته شده بر مبنای کرومیوم!

مرورگر Brave یکی دیگر از مرورگرهای است که بر مبنای کرومیوم ساخته شده و سبک و سریع است. Brave مخصوص گیم نیست. اما با ویژگی‌هایی مانند امکان حذف تبلیغات، مسدود کردن کوکی‌ها، استفاده از مکانیسم Tor برای حفظ حریم خصوصی و غیره یکی از مرورگرهای ایده‌آل برای گیمینگ است.

به منظور خرید اکانت قانونی call of duty modern warfar 2 و دریافت مشاوره در زمینه خرید بهترین تجهیزات گیم و بازی‌های محبوب سال می‌توانید از طریق شماره تماس‌های 06152370253 و 09302227675 با مجموعه گامالوپ ارتباط بگیرید.

کروم قدرتمندترین موتور جستجوی جهان را دارد

5- Google Chrome، کروم قدرتمندترین موتور جستجوی جهان را دارد!

مرورگر Google Chrome یکی از پرکاربردترین و شناخته شده‌ترین مرورگرهای جهان است. کروم در سال‌های اخیر با پیشرفت‌های بسیار، توانسته جایگاه بسیار خوبی در میان کاربران دنیای دیجیتال به دست آورد. گوگل کروم بسیار ساده و سریع بوده و قدرت بارگذاری سریعی دارد.

گوگل یک سرویس بازی ابری را توسعه داده است. بر این اساس کروم نیز به یکی از مناسب‌ترین مرورگرها برای تجربه نهایی بازی در Stadia یا هر پلتفرم بازی ابری دیگری تبدیل شده است. لازم به ذکر است که Stadia و Chrome به صورت یکپارچه با هم کار می‌کنند.

Google Chrome همچنین یکی از ساده‌ترین مرورگرهایی است که با یکی از قدرتمندترین موتورهای جستجو در بازار عرضه می‌شود. علاوه بر این کروم هزاران افزونه در دسترس دارد. به کمک افزونه‌ها می‌توانید انعطاف‌پذیری مرورگر را برای مطابقت با تمام نیازهای بازی خود گسترش دهید. با توجه به مزایای ذکر شده، کروم در لیست بهترین مرورگر برای گیمرها قرار دارد.

مشاوره و راهنمایی تخصصی در حوزه گیم و گیم پلی را از گامالوپ بخواهید!

تعداد مرورگرها بسیار است. هر کدام از مرورگرها مزایا و قابلیت‌های خاص خود را دارند. در این مقاله 5 مورد از بهترین مرورگرها برای گیم را معرفی کردیم. در میان مرورگرها Opera GX یکی از مرورگرهای مخصوص گیم بوده و مروگرهایی مانند: Vivaldi، Brave، Mozilla Firefox و Google Chrome در لیست بهترین مرورگر برای گیمرها با امکانات و قابلیت‌های ویژه قرار دارند.

گوگل کروم یکی از مرورگرهای قدرتمند و سریع بوده و اکثر گیمرها از طریق کروم بازی و افزونه‌های مورد نیاز خود را دانلود یا بارگذاری می‌کنند. در صورت نیاز به دریافت مشاوره و راهنمایی تخصصی در حوزه گیم می‌توانید با کارشناسان مجموعه گامالوپ ارتباط بگیرید.

گامالوپ همراه با تیم تخصصی خود یکی از مجموعه‌های اصلی فروش محصولات و تجهیزات گیم  و گیم پلی در ایران است. گامالوپ از سال 1394 تاکنون در زمینه خرید اکانت قانونی، خرید گیفت کارت پلی استیشن، خرید کنسول، کامپیوتر و لپ تاپ گیمینگ، کیبورد گیمینگ، هدفون و هندزفری گیمینگ و دیگر تجهیزات و محصولات گیم فعالیت می‌کند. همراه با گامالوپ بهترین‌ها را با بهترین قیمت تجربه کنید.