بهترین بازی های تقویت ذهن اندرویدسلول‌های مغز برای سالم ماندن نیاز به تقویت دارند. بازی‌ یکی از شیوه‌های مؤثر تقویت ذهن و حافظه است. با تغییر سبک زندگی ما انسان‌ها، امکان بازی های فکری فیزیکی را در هر ساعتی از روز نداریم. اما می‌توانیم از طریق گوشی موبایل به بهترین و محبوب‌ترین بازی‌های تقویت ذهن و حافظه دسترسی داشته باشیم. با ما در این مقاله همراه باشید تا 10 مورد از بهترین بازی‌های تقویت ذهن اندروید را معرفی کنیم.

فهرست محتوا

9 مورد
  1. Skillz، بازی تقویت حافظه کوتاه‌مدت اندروید!
  2. Lumosity، بهترین اپلیکیشن تقویت حافظه را بشناسید!
  3. Elevate، بهترین بازی تقویت حافظه!
  4. Brain out: Can You Pass It، انتخاب مناسب دانلود بازی برای تقویت حافظه بزرگسالان!
  5. Peak، انتخاب مناسب دانلود بازی برای تقویت حافظه کودکان!
  6. Cognifit، دانلود بازی تقویت هوش و حافظه!
  7. ADHD Adult Trainer؛ دانلود بازی تقویت هوش و حافظه!
  8. Neuro Nation، کاهش استرس با دانلود بازی تقویت حافظه!
  9. لیست بهترین، جذاب‌ترین و جدیدترین بازی‌های ویدیوئی را از مجموعه گامالوپ بخواهید!

Skillz، بازی تقویت حافظه کوتاه‌مدت اندروید!

بازی Skillz یکی از بهترین بازی‌های تقویت ذهن است. بازی Skillz یکی از ابزراهای بهینه و کارآمد برای تقویت حافظه است. بازی‌های کوچک موجود در بازی حافظه را بهبود داده، سرعت را بالا برده و انعطاف‌پذیری شما را افزایش می‌دهد. از ویژگی‌های بازی Skillz می‌توان به تقویت قوه ادراک بر پایه روش‌های علمی، قابلیت طراحی برنامه و مقایسه آنلاین عملکرد خود با دیگر بازیکنان، اشاره کرد. Skillz یکی از بهترین بازی‌های فکری است که طرفداران بسیاری دارد. در ادامه همراه با گامالوپ دیگر بازی‌های فکری اندریوید را معرفی می‌کنیم.

Lumosity، بهترین اپلیکیشن تقویت حافظه را بشناسید!

Lumosity، بهترین اپلیکیشن تقویت حافظه را بشناسید!

Lumosity یکی از بازی‌های فکری اندروید بر پایه تعامل است. شما می‌توانید میزان سختی بازی را مطابق با سلیقه خود تنظیم کنید. در بازی Lumosity عضلات ذهنی را به چالش بکشید و مهارت حل مسئله خود را تقویت کنید. همچنین می‌توانید قدرت تمرکز خود را طی بازی Lumosity افزایش دهید. Lumosity یکی از بازی‌های تقویت حافظه رایگان است. با دانلود و اجرای بازی Lumosity در کنار تقویت حافظه، تمرکز و مهارت‌های مختلف حل مسئله، می‌توانید دایره لغات زبان انگلیسی خود را نیز توسعه دهید.

اگر به بازی‌های ویدیوئی علاقه دارید، می‌توانید برای خرید کنسول‌های پلی استیشن اقدام کنید. البته برای اجرا و دانلود بازی‌ها روی پلی استیشن نیاز به خرید اکانت دارید. برای خرید اکانت ps4 و PS5 می‌توانید به وب‌سایت گامالوپ مراجعه کنید.

Elevate، بهترین بازی تقویت حافظه!

به کمک بازی Elevate مهارت‌های صحبت کردن، ریاضیات، حافظه، سرعت عکس‌العمل و توجه به جزئیات افزایش پیدا می‌کند. در Elevate 40 بازی وجود دارد که به وسیله آن می‌توانید مهارت‌های شناختی خود را افزایش دهید. وجه تمایز بازی Elevate در دو چیز است:

  1. در هر بخش از بازی می‌دانید که کدام بخش از حافظه تقویت می‌شود.
  2. Elevate گزارشی از وضعیت حافظه شما بر اساس گزارش مراحل بازی در اختیار شما قرار می‌دهد. با وجود آنالیز جزئیات عملکردتان به خوبی می‌دانید تا چه اندازه پیشرفت داشته‌اید.

لازم به ذکر است که برای دستیابی به امکانات ویژه بازی‌های پلی استیشن، باید اقدام به خرید گیفت کارت و اشتراک‌های پلاس کنید. با خرید اشتراک پلاس اکسترا می‌توانید به جدیدترین امکانات و قابلیت‌های کمپانی سونی دسترسی داشته باشید.

Brain out: Can You Pass It، انتخاب مناسب دانلود بازی برای تقویت حافظه بزرگسالان!

Brain out: Can You Pass It یکی از بازی‌های ساده، گیرا و جذاب فکری اندروید است. هدف Brain out: Can You Pass It تقویت و به چالش کشیدن منطق و نگاه گیمرها به مسائل مختلف است. شما باید در جریان بازی معما و چالش‌های مختلف را حل کنید. مینی گیم یا معماهای بازی احتیاج به منطق و نحوه تفکر خارج از معمول نیاز دارد.

پرورش خلاقیت در کنار ظاهری زیبا و معماهای جذاب، باعث شده که بازی Brain out: Can You Pass It در ردیف بهترین بازی‌های فکری اندروید قرار گیرد. در بازی Brain out: Can You Pass It باید یک قاتل را پیداکنید، سرنخ‌های یافتن مجرم را دنبال کنید، 6 بستنی با المان‌های مختلف را بیابید و شواهدی برای یافتن مادر بچه را کنار هم بگذارید. اگر قصد دارید در فضایی متفاوت بازی گیم را تجربه کنید، بازی Brain out: Can You Pass It را فراموش نکنید.

اگر به بازی‌های کامپیوتری علاقه دارید، می‌توانید با استفاده از کنترلرهای پلی استیشن سرعت و کنترل بالاتری را تجربه کنید. کافی است راه و روش اتصال دسته بازی پلی استیشن به کامپیوتر را بلد باشید. برای یادگیری نحوه اتصال می‌توانید مقاله چگونه کنترلر PS5 را به پی سی متصل کنیم را مطالعه کنید.

Peak، انتخاب مناسب دانلود بازی برای تقویت حافظه کودکان!

بازی Peak یکی دیگر از بازی‌های تقویت حافظه رایگان است. Peak دارای 40 بازی ساده اما جذاب است. هدف بازی Peak تقویت مهارت حل مسئله و حافظه است. بازی Peak دارای یک مربی برای آموزش و مدیریت روند بازی است. Peak بر اساس متدهای علمی طراحی شده و برای سنین مختلف قابل استفاده است. بازی Peak قابلیت آنلاین و آفلاین را داشته و با یک برنامه مشخص می‌توانید حافظه خود را تقویت کنید.

Cognifit، دانلود بازی تقویت هوش و حافظه!

Cognifit، دانلود بازی تقویت هوش و حافظه!

Cognifit بازی جذاب برای تقویت حافظه، قدرت تمرکز، توجه، برنامه‌ریزی و منطق است. به کمک بازی Cognifit می‌توانید مهارت‌های شناختی خود را افزایش دهید. شما می‌توانید عملکرد خود را با دیگر بازیکنان به صورت آنلاین مقایسه کنید. بازی Cognifit برای کودکان و بزرگسالان مناسب است. برخی از روان پزشکان این بازی را به بیماران خود برای تقویت حافظه معرفی می‌کنند.

لازم به ذکر است که برای دریافت لیست بهترین بازی‌های استیم رایگان، بهترین بازی های آفلاین موبایل، بازی های استارتژیک اندروید، بازی های پلی استیشن و غیره، می‌توانید به وب‌سایت گامالوپ مراجعه کنید.

ADHD Adult Trainer؛ دانلود بازی تقویت هوش و حافظه!

بازی ADHD Adult Trainer یکی دیگر از بهترین بازی‌های تقویت ذهن است. در اغلب موارد بازی ADHD Adult Trainer برای افراد بیش فعال یا کم توجه توصیه می‌شود. گیم پلی بازی به گونه‌ای است که بازیکنان باید مراحل را تکمیل کنند و به مرحله بعد وارد شوند. بر این اساس بازی ADHD Adult Trainer به عنوان یکی از بهترین بازی‌ها برای افراد بیش فعال شناخته شده است.

Neuro Nation، کاهش استرس با دانلود بازی تقویت حافظه!

Neuro Nation، کاهش استرس با دانلود بازی تقویت حافظه!

Neuro Nation یکی دیگر از بازی‌های ویدیوئی اندروید برای تقویت حافظه، کاهش استرس و افسردگی است. Neuro Nation با آنالیز روزانه، میزان رشد و پیشرفت بهبود حافظه شما را نشان می‌دهد. برای تقویت ذهن، روزانه 15 دقیقه از زمان خود را به بازی Neuro Nation اختصاص دهید. بازی دارای 27 مدل تمرین مختلف است. هر کدام از مدل‌ها 250 مرحله دارند. Neuro Nation طرفداران بسیاری داشته و یکی از محبوب‌ترین بازی‌های اندرویدی تقویت حافظه است.

لیست بهترین، جذاب‌ترین و جدیدترین بازی‌های ویدیوئی را از مجموعه گامالوپ بخواهید!

در این مقاله 8 مورد از بهترین بازی‌های تقویت ذهن اندروید را معرفی کردیم. بازی یکی از تکنیک‌های مؤثر برای تقویت و حفظ حافظه است. برای دریافت لیست بیشتری از بازی‌های تقویت حافظه موبایل می‌توانید با مجموعه گامالوپ ارتباط بگیرید.

گامالوپ همراه با تیم تخصصی خود از سال 1394 تاکنون در زمینه معرفی بهترین بازی‌ها برای پلتفرم‌های مختلف، خرید بازی‌های پلی استیشن، خرید گیفت کارت پلی استیشن، خرید اکانت قانونی PS4 و PS5، خرید اشتراک پلاس پلی استیشن و دیگر محصولات گیم فعالیت می‌کند. شما می‌توانید از طریق تماس‌های 06152370253 و 09302227675 با کارشناسان گامالوپ ارتباط بگیرید و راهنمایی و مشاوره‌های لازم را دریافت کنید. همراه با گامالوپ از بازی خود نهایت لذت را ببرید.