بهترین بازی‌های پلی استیشن 4

بهترین بازی‌های پلی استیشن 4، لیستی که نباید از دستش بدهید!

پلی استیشن 4 با وجود آرشیو پربار بازی‌هایی که دارد، هنوز سکان‌دار کنسول‌‎های پلی استیشن است. لیست بازی‌های PS4 بسیار است و گاهاً انتخاب برترین بازی‌ها را برای گیمرها سخت می‌کند. بر همین اساس در این مقاله با فروشگاه گامالوپ همراه می‌شویم و لیستی از بهترین بازهای پلی استیشن 4 را معرفی می‌کنیم. تا انتها با ما همراه باشید.

فهرست محتوا

11 مورد
  1. 1- Red Dead Redemption 2؛ تجربه‌ای خوشایند از روایت داستان مورگان در دنیای وسترن!
  2. 2- God Of war، یکی از گرافیکی‌ترین بازی‌های ps4!
  3. 3- Final Fantasy Vll Remake، قصه‌ای افسانه‌ای و جذاب!
  4. 4- Horizon: Zero Dawn، یکی از خاص‌ترین بازی‌های پلی استیشن ۴!
  5. 5- Monster Hunter: World، محبوب‌ترین بازی پلی استیشن 4 جدید!
  6. 6- The Witcher 3: Wild Hunt، یکی از بهترین بازی های ps4 2022
  7. 7- Assassin’s Creed Valhalla، به دنیای وایکینگ‌ها سفر کنید!
  8. 8- FIFA 22، بهترین بازی شبیه‌ساز فوتبال!
  9. 9- Control، مدیریت سازمان مخفی را تجربه کنید!
  10. 10- Celeste، یکی از بهترین بازی‌های ps4 آفلاین!
  11. مطمئن‌ترین راه خرید بازی‌های PS4 کدام است؟ از کارشناسان گامالوپ مشاوره بگیرید!

1- Red Dead Redemption 2؛ تجربه‌ای خوشایند از روایت داستان مورگان در دنیای وسترن!

بازیRed Dead Redemption  از همان آغاز با استقبال خوبی از سوی منتقدان و علاقمندان به بازی‌های رایانه‌ای مواجه شد. نقشه و محیط فوق‌العاده در دنیای وسترن، داستان و روایت بسیار جذاب و شخصیت دوست داشتنی آرتور مورگان باعث شد که گیمرها ارتباط خوبی با بازی رد دد ردمپشن برقرار کنند. در بازی Red Dead Redemption 2 ادامه روایت داستان مورگان با قابلیت‌های جدید پیش می‌رود.

بدون شک بازی Red Dead Redemption 2 یکی از بهترین بازی‌های تاریخ ویدیو است که تمام بازیکنان تجربه خوشایندی از آن خواهند داشت.

God Of war، یکی از بهترین بازی های پلی استیشن 4

2- God Of war، یکی از گرافیکی‌ترین بازی‌های ps4!

بازی God Of war در سال 2018 به بازار عرضه شده و تاکنون نمره 94 متاکریتیک را به دست آورده است. گاد آف وار داستان جنگ با خدایان در سرزمین نورس است. بازی اکشن حماسی خارق العاده God Of war با روایتی گیرا و جذاب، خط داستانی پخته، شخصیت جذاب کریتوس (قهمرمان داستان)، ماجراجویی بسیار، گرافیک عالی و غیره یکی از بازی‌های پرطرفدار در دنیای گیمرها است.

بازیکنان بسیاری با خرید اکانت قانونی god of war ragnarok از مجموعه گامالوپ، تجربه ویژه بازی god of war ragnarok را برای پلی استیشن 5 نیز داشته‌اند. god of war ragnarok ادامه خط داستانی کریتوس و پسرش را در مبارزه‌ای جذاب و هیجان انگیز دنبال می‌کنید.

3- Final Fantasy Vll Remake، قصه‌ای افسانه‌ای و جذاب!

بازی Final Fantasy Vll Remake بدون شک در لیست بهترین بازی‌های جهان قرار دارد. فاینال فانتزی سفر چند نوجوان و قصه افسانه‌ای شاهزاده ناکتیس است. بازی Final Fantasy از نظر طرح داستان، محیط بازی، شخصیت‌ها و ترکیب نقش آفرینی‌های شرقی با بازی و قصه‌های غربی، کامل‌ترین پکیج نقش آفرینی را در چند سال اخیر ارائه کرده است.

فاینال فانتزی وال ریمیک در سال 2020 منتشر شده و علاقمندان بسیاری دارد. بازی Final Fantasy Vll Remake بر روی پلتفرم پلی استیشن 4 قابل اجرا است و با خرید گیفت کارت پلی استیشن می‌توانید از مزایای شرکت سونی برای اکثر بازی‌های خود مانند Final Fantasy Vll Remake لذت ببرید.

Horizon: Zero Dawn، یکی از خاص‌ترین بازی‌های پلی استیشن ۴!

4- Horizon: Zero Dawn، یکی از خاص‌ترین بازی‌های پلی استیشن ۴!

هورایزن یک بازی سوم شخص اکشن است که در دنیای پساآخرزمانی اتفاق می‌افتد. Horizon: Zero Dawn داستان دختری با نام ایلوی است که در محیطی با غلبه دوباره طبیعت به بشریت قرار دارد و با هوش مصنوعی و ربات‌هایی که دنیا را فتح کرده‌اند به مبارزه می‌پردازد. بازی Horizon: Zero Dawn با توجه به محیط و روایت داستانی یکی از خاص‌ترین و بهترین بازی‌های پلی استیشن 4 است.

5- Monster Hunter: World، محبوب‌ترین بازی پلی استیشن 4 جدید!

بازی Monster Hunter: World با نمره متاکریتیک 90 یکی از برترین بازی‌های سبک اکشن نقش آفرینی است. شرکت کپکام با ساخت بازی مانستر هانتر بازی فراتر از روایت و خط داستانی بازی‌های رایانه‌ای را به گیمرها عرضه کرده است.

در واقع یکپارچه سازی عالی میان سیستم‌های مبارزات تحولی عظیم در بازی ایجاد کرده که هر تازه واردی کیفیت ساخت بازی را درک می‌کند. در بازی Monster Hunter: World همراه با صدها اژدها برای پایان دادن به مراحل بسیار سخت بازی تلاش می‌کنید. بنا به ویژگی‌های خاص، بازی Monster Hunter: World یکی از محبوب‌ترین بازی‌های پی اس فور است.

6- The Witcher 3: Wild Hunt، یکی از بهترین بازی های ps4 2022

بازی The Witcher 3: Wild Hunt در واقع یکی از بهترین‌ها در تاریخ بازی‌های رایانه‌ای است. جهان بازی ویچر بسیار زنده و پویا است. شما به عنوان یک ویچر با هیولاهای بسیاری مبارزه می‌کنید. طراحی و گرافیک عالی از جمله ویژگی‌های خاص بازی ویچر 3 است. در طول بازی تجربه‌های بسیاری به دست می‌آورید که در تمام مراحل به شما کمک می‌کند. پس از یک مبارزه طولانی قبیله‌ای می‌توانید در جمع قبیله بنشیند و بازی و رقص محلی را نگاه کنید. تجربه‌های خاص در ویچر 3 باعث شده که کمتر بازیکنی پیدا شود که نام آشنای ویچر را نشنیده باشد.

بازی ویچر برای پلی استیشن 5 نیز عرضه شده و در میان لیست بهترین بازی‌های پلی استیشن 5 قرار دارد.

7- Assassin’s Creed Valhalla، به دنیای وایکینگ‌ها سفر کنید!

اگر به بازی وایکینگ‌های بریتانیا علاقه دارید حتما بازی Assassin’s Creed Valhalla را در لیست بازی های خود قرار دهید. سبک ماجراجویی زیبا، نقش آفرینی بازی، داستان جذاب و گیرا،گرافیک و شخصیت پردازی عالی باعث شده که بازی Assassin’s Creed Valhalla در دسته گیم پلی بهترین بازی های ps4 باشد.

8- FIFA 22، بهترین بازی شبیه‌ساز فوتبال!

بازی فیفا یکی از بازی‌های بسیار جذاب برای گیمرها و علاقمندان به فوتبال است. فیفا بهترین بازی شبیه‌سازی شده فوتبال رایانه‌ای است. به لطف فناوری Hyper Motion بازی FIFA 22 یکی از نسخه‌های متفاوت فوتبال نسبت به سری‌های قبل‌تر خود است. با انتشار تریلر بازی FIFA 23 در تیر ماه امسال، طرفداران فیفا بی‌صبرانه منتظر انتشار نسخه جدید فیفا از کمپانی EA بوده و برای پیش خرید آن اقدام کرده‌اند.

شما نیز می‌توانید برای پیش خرید اکانت قانونی FIFA 23 از طریق وبسایت گامالوپ اقدام کنید و از مزایای ویژه آن بهره‌مند شوید.

9- Control، مدیریت سازمان مخفی را تجربه کنید!

بازی Control یک بازی سوم شخص اکشن است. بازی کنترل در سال 2019 برای پلتفرم‌‎های پلی استیشن 4 به بازار عرضه شده است. در بازی Control سازمان مخفی فدرال قصد دارد فعالیت‌های ماوراالطبیعه را کنترل کند و شما نقش جدیدترین مدیر اداره مخفی فدرال را ایفا می‌کنید.

بازی کنترل یکی از بازی‌ها با طرح داستانی خاص است که با وجود استقبال طرفدارانش برای پلی استیشن 5 و ایکس باکس وان نیز عرضه شده است. برای اطلاع از لیست بهترین بازی‌های ایکس باکس وان می‌توانید مقاله لینک شده لیست مهم‌ترین و بهترین بازی‌های ایکس باکس وان را مطالعه کنید.

10- Celeste، یکی از بهترین بازی‌های ps4 آفلاین!

بازی Celeste با نمره متاکریتیک 91 و سبک سکوبازی یک بازی جذاب بوده و در لیست برترین بازی‌های پلی استیشن 4 قرار دارد. بازی Celeste طرحی خلاقانه دارد و شما را با مدلین (شخصیت اصلی بازی) همراه می‌کند تا قدم به قدم محیط و فضای بازی را درک کنید. همراه شدن با مدلین بسیار هیجان انگیز بوده و یک تجربه تازه است.

گیم پلی رضایت بخش و قدرتمند همراه با طراحی عالی باعث شدده که در لیست بهترین بازی‌های پی اس فور باشد. همچنین اگر به بازی‌های آفلاین علاقه دارید باید بگوییم که یکی از ویژگی‌های خاص Celeste این است که به صورت آفلاین نیز می‌توانید بازی کنید.

گامالوپ بهترین فروشگاه برای خرید اکانت قانونی ps4

مطمئن‌ترین راه خرید بازی‌های PS4 کدام است؟ از کارشناسان گامالوپ مشاوره بگیرید!

در این مقاله 10 بازی از بهترین بازی‌های پلی استیشن 4 را معرفی کردیم. یکی از راه‌های معتبر و مطمئن برای خرید بازی‌های رایانه‌ای، خرید از مراجع و فروشگاه‌های اصلی است. چرا که علاوه بر ارائه راهنمایی قبل از خرید، با پشتیبانی سریع می‌توانند شما را در زمان پیش آمدن مسائل فنی همراهی کنند.

مجموعه گامالوپ همراه با تیم تخصصی از سال 1394 تاکنون یکی از مراجع اصلی فروش محصولات گیم در ایران است. شما می‌توانید از طریق شماره تلفن‌های 06152370253 و 09302227675 با کارشناسان گامالوپ ارتباط بگیرید و راهنمایی‌های فنی لازم را برای خرید بازی‌های پلی استیشن 4 و دیگر محصولات گیم دریافت کنید. تیم گامالوپ به صورت 24 ساعته و در 7 روز هفته شما را پشتیبانی می‌کنند. همراه با گامالوپ از بازی خود نهایت لذت را ببرید.