با توجه به پیشرفت‌های اخیر کمپانی مایکروسافت، آرشیو بازی‌های رایانه‌ای بسیار غنی و پربار است. اما در اغلب اوقات انتخاب یک بازی مناسب، پرطرفدار و هیجان انگیز از بین لیست بی‌شمار بازی‌ها سخت و گاهاً طاقت فرسا است. بر همین اساس، اگر به دنبال بهترین بازی‌های ایکس باکس می‌گردید تا انتهای مقاله با ما همراه باشید تا لیست مهم‌ترین و بهترین بازی‌های ایکس باکس وان را معرفی و 13 بازی پرطرفدار را با جزئیات بیشتر بررسی کنیم.

فهرست محتوا

15 مورد
  1. لیست بهترین بازی های پلتفرم ایکس باکس وان در سال 2022؛ لیست را به خاطر بسپارید!
  2. 1- The Witcher 3: Wild Hunt
  3. 2-  Apex Legends
  4. 3- Assassin’s Creed Valhalla
  5. 4- Red Dead Redemption 2
  6. 5- Forza Horizon 5
  7. 6- Grand Theft Auto v
  8. 7- Cuphead
  9. 8- Monster Hunter: World
  10. 9- Divinity: Original Sin 2- Definitive Edition Modern RPG Classic
  11. 10- FIFA 22
  12. 11- Fortnite Battle Royale
  13. 12- Forza Horizon 4
  14. 13- Outer Wilds
  15. بهترین بازی‌های ایکس وان را از مجموعه گامالوپ بخواهید!

لیست بهترین بازی های پلتفرم ایکس باکس وان در سال 2022؛ لیست را به خاطر بسپارید!

مهم‌ترین و بهترین بازی‌های معرفی شده پلتفرم ایکس باکس وان شامل:

  • Apex Legends
  • Assassin’s Creed Odyssey
  • Battlefield 1
  • Call of Duty: Modern Warfare
  • Call of Duty: Warzone
  • Celeste
  • Control
  • Apex Legends
  • Cuphead
  • Dead Cells
  • Divinity: Original Sin 2
  • Red Dead Redemption 2
  • Doom Eternal
  • FIFA 22
  • Fortnite Battle Royale
  • Forza Horizon 4
  • Gears 5
  • Grand Theft Auto v
  • Forza Horizon 5
  • Halo: The Master Chief Collection
  • Halo 5: Guardians
  • Hellblade: Senua’s Sacrifice
  • Inside
  • The Witcher 3: Wild Hunt
  • Assassin’s Creed Valhalla
  • Monster Hunter: World
  • Divinity: Original Sin 2- Definitive Edition Modern RPG Classic
  • Outer Wilds

آرشیو بازی‌های جذاب پلتفرم اکس باکس وان بسیار است. ما در اینجا همراه با مجموعه بزرگ گامالوپ 13 بازی پرطرفدار را به شما معرفی می‌کنیم.

Hunt یکی از بهترین بازی های ایکس باکس وان

1- The Witcher 3: Wild Hunt

بازی The Witcher 3: Wild Hunt یکی از بهترین بازی‌های اکشن در کارنامه شرکت سی دی پراجکت است. The Witcher 3: Wild Hunt از بازی‌های است که کامل‌ترین عنوان نقش آفرینی را دارد. اگر از ماجراجویی و مبارزه با اژدها، موجودات افسانه‌ای، هیولاها و غیره لذت می‌برید؛ پیشنهاد می‌کنیم بازی ویچر3 را در لیست بازی‌های خود قرار دهید.

در بازی ویچر 3 گرالت قهرمان و نقش اول بازی است. گرالت با گروهی با نام Wild Hunt که قصد سواستفاده از قابلیت‌های او را دارند می‌جنگد. گرالت به دنبال عشق گمشده و دختر خوانده‌اش است و در مسیر داستان درگیر جادو و دشمنان عجیب و غریب می‌شود. بازی The Witcher 3: Wild Hunt در سال 2015 منتشر شده و نمره متاکریتیک آن 91 است.

2-  Apex Legends

بازی Apex Legends یکی از بازی‌های تاکتیکی و تیم‌محور است. بازی پر از شخصیت‌های خاص با مهارت و ویژگی‌های منحصر بفرد است که در سرزمین‌های متنوع نقش‌های خود را اجرا می‌کنند. با وجود سیستم ping در بازی اپکس لجندز به‌راحتی و حتی بدون حرف زدن می‌توانید با هم تیمی‌های خود ارتباط برقرار کنید. بازی Apex Legends چندین سری آپدیت‌های متفاوت داشته و ویژگی و کاراکترهای جدید به بازی اضافه شده است. شما می‌توانید بازی اپکس لجندز را به صورت رایگان دانلود و از فضای بازی نهایت لذت را ببرید.

3- Assassin’s Creed Valhalla

اگر به بازی داستانی در دنیای وایکینگ‌ها علاقه دارید، بازی Assassin’s Creed Valhalla را از دست ندهید. در بازی Assassin’s Creed Valhalla می‌توانید حمله وایکینگ‌ها را به سربازان و قلعه ساکسون را رهبری کنید. سبک بازی Valhalla بسیار جذاب است و دنیای شکفت انگیزی از مبارزات حماسی را رقم می‌زند. اگر به بازی‌هایی با سبک داستانی جذاب و شخصیت‌های خاص علاقه دارید، می‌توانید با خرید اکانت قانونی از بازی Assassin’s Creed Valhalla لذت ببرید.

4- Red Dead Redemption 2

بازی Red Dead Redemption 2 یک بازی اکشن با پایانی باز است. اگر به بازی یک هفت تیرکش و ماجرایی که برای او پیش می‌آید؛ علاقه دارید حتما بازی رد دد ردمپشن را تجربه کنید. Red Dead Redemption 2 یکی از بهترین بازی‌های سال 2022 است. شما در نقش آرتور مرگان نقشی فعال دارید و انتخاب هایتان در روند بازی اثر گذار است. آرتور مورگان در موقعیت‌های پیچیده‌ای قرار می‌گیرد و باید به صورت مدام بین انجام کار درست و وفادار ماندن به دارودسته اش، یکی را انتخاب کند.

شنا کردن، تیر اندازی با دو تفنگ به صورت همزمان، گیم پلی عالی، اسب سواری، داستان سرایی فوق العاده، ماهی‌گیری و زندگی در قالب یک هفت تیرکش، تجربه‌ای به یاد ماندنی از بازی Red Dead Redemption 2 را برای شما به جا می‌گذارد.

5- Forza Horizon 5

Forza Horizon 5 یک بازی بسیار مناسب برای هر دستگاهی است. بازی Horizon 5 از هر نظر نسبت به نسخه‌های قبلی خود پیشرفت داشته و توانسته طرفداران بسیاری را به خود جلب کند. بازی سوم شخص Forza Horizon 5 با ارائه تنوع زیاد در سبک‌ها و شرایط فوق العاده مسابقات توانسته است که تجربه رضایت بخشی را برای گیمرها ایجاد کند. محتوای پر بار، مأموریت‌های جانبی، استفاده از عناصر ترسناک در طول داستان و مبارزه با دشمنان شبیه به ربات‌ها جذابیتی دوچندان به بازی بخشیده است.

اگر می‌خواهید علاوه بر بازی‌های ایکس باکس وان بهترین بازی‌های پلی استیشن را نیز بشناسید، پیشنهاد می‌کنیم لیست بهترین بازی‌های پلی استیشن 5 را مطالعه کنید.

6- Grand Theft Auto v

بازی Grand Theft Auto v یکی از بازی‌های اکشن محبوب در سراسر جهان است. شرکت راکستار با دیدن استقبال از مجوعه بازی‌های GTA نسخه‌ها و آپدیت‌های بازی را به صورت مداوم از سال 2013 به بازار عرضه کرده است. بازی Grand Theft Auto v آخرین نسخه از مجموعه DTA است و به صورت آنلاین نیز پشتیبانی می‌شود.

Cuphead از بهترین بازی های دو بعدی ایکس باکس وان

7- Cuphead

اگر بازی‌های چالشی و سخت را دوست دارید می‌توانید بازی Cuphead را امتحان کنید. بازی کاپهد یک بازی چالشی دو بعدی است که براساس کارتون‌های دهه 30 میلادی ساخته شده است. بازی کاپهد ساده نیست و باید باس فایت‌های مختلفی را پشت سر بگذارید. پیشنهاد می‌کنیم بازی را به کمک دوستان و هم بازی‌های خود پیش ببرید تا بتوانید مراحل بازی را تک به تک پیش ببرید و با همکاری دوستانتان از بازی نهایت لذت را ببرید.

Cuphead ی بازی دو بعدی است که می‌تواند حسابی شما را با چالش مواجه کند. اگر توان و صبر کافی برای طی کردن مراحل سخت را دارید حتما بازی جذاب و هیجان انگیز Cuphead را در لیست بهترین بازی‌هایتان قرار دهید. کاراکترهای اصلی بازی کاپهد و ماگمن نام دارند و شما باید با سرعت زیادی این کاراکترها را کنترل کنید تا بتوانید مراحل را با موفقیت بگذارنید.

8- Monster Hunter: World

بازی Monster Hunter: World مانند زندگی کردن در سرزمینی وسیع و گسترده است. محیط بازی Monster Hunter: World بسیار وسیع و متنوع است. پویایی محیط بازی Monster Hunter: World به اندازه‌ای است که شما احساس می‌کنید با کاراکترهای واقعی بازی می‌کنید. گیم پلی بازی Monster Hunter ساده نیست و باید به یک بازیکن حرفه‌ای تبدیل شوید تا بتوانید از تمام مزایای بازی به خوبی لذت ببرید. شما با استقاده از امکانات بسیار همراه با همبازی‌ها یا به صورت تک نفره می‌توانید در سرزمین بازی Monster Hunter قدم بزنید و به شکار مشغول شوید.

در بازی Monster Hunter شما هیولایی بزرگ را شکار می‌کنید تا بتوانید سلاح‌ها و ابزارهای مورد نیاز خود را بسازید. محیط بازی، اکشن و بسیار پرتنش است به همین دلیل است که حرفه‌ای شدن در بازی بسیار زمان‌بر است.

9- Divinity: Original Sin 2- Definitive Edition Modern RPG Classic

بازی Divinity: Original Sin 2 بر پایه بازی‌های کلاسیک RPG ساخته شده و انعطاف‌پذیری خوبی دارد. بازی Divinity: Original Sin 2 راه‌های متعددی را برای پیشرفت در اختیار شما قرار داده و آیتم‌ها و اصلاح کننده‌هایی محیطی را با هم ترکیب می‌کند تا به روش‌های خلاقانه‌تری با دشمنان مقابله کنید. دنیای رویایی بازی Divinity: Original Sin 2 موقعیتی را به شما می‌دهد که بتوانید با جمجمه‌های صحبت کنید و به صورت آنلاین با دوستانتان بازی را پیش ببرید.

برای دانلود بازی Divinity: Original Sin 2 و دیگر بازی‌های معروف ایکس باکس وان و بهترین بازی های پلی استیشن 4 می‌توانید با کارشناسان گامالوپ ارتباط بگیرید و راهنمای لازم را دریافت کنید.

10- FIFA 22

بازی FIFA 22 یکی از بازی‌های محبوب در سراسر جهان برای هر رده سنی است. شرکت سازنده EA با استفاده از فناوری Hyper Motion جان تازه‌ای به سری فیفا بخشیده و با اصلاح ساختار، گیم پلی و گرافیک بازی توجه گیمرها را به خود جلب کرده است. پیشرفت‌های نسخه فیفا 22 باعث شده که طرفداران بازی FIFA برای پیش خرید اکانت قانونی FIFA 23 از گامالوپ اقدام کنند تا مزایای بیشتری را از شرکت EA دریافت کنند.

11- Fortnite Battle Royale

Fortnite یکی از بازی‌های است که از سال 2017 تاکنون در لیست بهترین بازی‌های ایکس یاکس وان قرار گرفته است. مبارزه‌ای برای بقا و پیروزی تجربه‌ای ناب به بازیکنان فورت نایت می‌بخشد. شعار آخرین نفری باش که مقاومت کرده است در بازی Fortnite به وضوح دیده می‌شود. بازی رایگان، چند نفره و آنلاین Fortnite Battle Royale بسیار سرگرم کننده است و تا حدودی به یک پدیده فرهنگی پاپ تبدیل شده است. طی پنج سال گذشته بازی Fortnite Battle Royale به صورت مداوم به روز رسانی شده و حس تازگی را هر بار به طرفدارانش القا می‌کند.

Forza Horizon 4 از هیجان انگیزترین بازی های ایکس باکس وان

12- Forza Horizon 4

بازی Forza یک بازی برای تخلیه هیجان رانندگی در جاده‌های سخت با سرعت زیاد است. Forza Horizon 4 با برخی از عجیب و غریب‌ترین خودروهای روی کره زمین به جنگ با سرعت، شتاب و قدرت می‌رود تا بازیکنان را با عبور از خط پایان به هیجانی وصف ناشدنی برساند.

13- Outer Wilds

بازی Outer Wilds یک بازی اکشن و ماجراجویی است. اگر کاوش در فضا و تجربه راز و رمزهای جالب را دوست دارید حتما بازی Outer Wilds را در آرشیو بازی‌های خود قرار دهید. شما در ابتدای بازی یک کاراکتر بی‌تجربه‌اید که در روند داستان همراه با طنز و تجربه فضایی متفاوت حرفه‌ای می‌شوید. Outer Wilds درباره تحقیقاتی در منظومه شمسی برای یافتن پاسخ برخی پرسش‌ها است. شما با استفاده از یک سفینه چوبی به فضا پرتاپ می‌شوید و باید به دنبال دیگر اعضای Outer Wilds Ventures بگردید.

اگر شما بازیکن صبوری باشید از بازی Outer Wilds پاداش بسیاری به دست خواهید آورد و از روند بازی لذت می‌برید. چرا که بازی در عین سرگرم‌کنندگی بسیار عجیب، جذاب، گیج‌کننده و گاهی استرس آور است.

خرید بهترین بازی های ایکس باکس وان از گامالوپ

بهترین بازی‌های ایکس وان را از مجموعه گامالوپ بخواهید!

در این مقاله سعی کردیم لیست مهم‌ترین و بهترین بازی‌های ایکس باکس وان را معرفی و 13 بازی را از میان برترین بازی‌های ایکس باکس وان بررسی کنیم. هنگام خرید بازی‌ها توجه داشته باشید که حتما بازی را از مراجع اصلی و قانونی خریداری کنید تا در صورت پیش آمدن مسائل یا مشکلات فنی بتوانید از پشتیبانی فروشگاه بهره‌مند شوید.

گامالوپ یکی از بهترین و بزرگترین مراجع فروش بازی‌های رایانه‌ای و دیگر محصولات گیم برای پلتفرم‌های ایکس باکس و پلی استیشن است. شما از طریق شماره تماس‌های 06152370253 و 09302227675 می‌توانید با تیم تخصصی گامالوپ ارتباط بگیرید و راهنمایی‌های لازم را برای خرید بازی‌های 2022 و پیش خرید بازی‌های 2023 دریافت کنید. با گامالوپ از تجربه بازی‌های برتر دنیا لذت ببرید.