پلی استیشن 5 در تاریخ 12ام نوامبر عرضه شده و ما در اینجا کنسول و بررسی بازی های آن را در یک جا آورده ایم تا به شکلی موثرتر و بهتر بتوانید برای خرید تصمیم گیری کنید.

فهرست محتوا

11 مورد
  1. بررسی PS5
  2. بررسی بازی ها
  3. بررسی بازی Spider Man: Mile Morales
  4. Spider Man: Mile Morales
  5. بررسی بازی Astro’ Playroom
  6. بررسی Pulse 3D Headset
  7. کنسول بازی پلی استیشن 5
  8. بررسی بازی Assassin’s Creed Valhalla
  9. بررسی Bugsnax
  10. کنسول بازی پلی استیشن 5
  11. بررسی Demon’s Souls

کنسول بازی پلی استیشن 5 در تاریخ 12ام نوامبر عرضه شده و در یک بسته استاندارد با قیمت 499 دلار و در بسته بدون دیسک نیز با قیمت 399 دلار به فروش می رسد. قدرت هر دوی این کنسول ها یکسان است و در اجرا با سیستم های موازی سرعت، مشابهی را از خود نشان داده اند. اما در یک بررسی در خصوص بازی های این سیستم ها، باید ببینیم کدام یک از آن ها ارزش خرید بیشتری دارند.

بررسی PS5

مت پاژه گفته است: “در هنگام راه اندازی PS5، آن را یک کنسول بازی عالی برای نسل آینده گیم خواهید یافت که تجربیات بازی در محیط آن به مراتب تکامل یافته و جذاب تر خواهند بود. SSD سفارشی و کنترلر Dual Sense منحصر به فرد در این بازی، چیزی میان نسل گذشته و نسل بعدی است.”

بررسی بازی ها

بررسی بازی Spider Man: Mile Morales

جوردن رامی می گوید: ” بازی Spider Man: Miles Morales یک بازی کاملا اکشن و پرتحرک در دنیای آزاد است که مایل مورالز در آن نقشی برجسته و خاص ایفا می کند. این تفاوت های منحصر به فرد مایلز و تلاش های جدی او برای محافظت از جامعه و نقابی که می پوشد، فوق العاده به نظر می رسند.”

Spider Man: Mile Morales

بررسی بازی Astro’ Playroom

بازی Astro’s Playroom کاملا تلاش می کند تا اثبات هوشمندانه ای از توانایی های PS5 ارائه دهد. ترفندهای جدید Dual Sense، تصاویر بهبود یافته، زمان بارگزاری سریع، متن ابتدای بازی و … همگی حاکی از جذابیت های این بازی در Astro’ Playroom هستند.

بررسی Pulse 3D Headset

اگر چه هدست های بهتری نیز در بازار وجود دارند و شاید برخی از آن ها با راحتی بیشتری نیز همراه هستند، اما سونی با قیمت 100 دلار، تجربه ای عالی در Pulse به کاربران خود ارائه می دهد.

کنسول بازی پلی استیشن 5

بررسی بازی Assassin’s Creed Valhalla

جوردن رامی در این باره گفته است: “با وجود ارتباط قوی که این بازی با نسخه های قبلی و بازی های مشابه دارد، هنوز می توان گفت که Assassin’s Creed Valhalla به تنهایی در اوج می درخشد. ایور در این بازی یک قهرمان کامل با هویتی پر از رمز و راز است که داستان اصلی را به دنبال دارد. دیگر کاراکترهای این بازی شاید درخشش چندانی نداشته باشند، اما بخشی از بازی را بر دوش کشیده و به ویژه هنگام کاوش در انگلستان عالی و ارزشمند ظاهر می شوند.”

بررسی Bugsnax

مایک اپستین در باره Bugsnax می گوید: “جای تعجب نیست که بهترین ویژگی های Bugsnax زیرکی و جذابیت آن باشد. زمانی که شما می بینید که یک Bugsnak در حال تکان خوردن است، جذابیت آن را بیشتر درک خواهید کرد. معاماهای خلاقانه و فضای پررمز و راز Bugsnax برای گیمرها به اندازه کافی لذت بخش و جالب خواهد بود.”

کنسول بازی پلی استیشن 5

بررسی Demon’s Souls

تامور حسین در خصوص بازی Demon’s Souls گفته است: ” بازسازی Bluepoint یک موفقیت چشمگیر است. این یک تور فنی و یک نمایش واقعی برای PS5 و قدرت کنسول نسل بعدی سونی است. اما مهمتر از همه، این یک بازی شگفت انگیز و خلاقانه است که از استودیویی بیرون می آید که به وضوح به جهانیان نشان می دهد که هویت خاص خود را دارد و می توان آن را از موفق ترین های این نسل دانست. “

در صورتی که به هر یک از بازی های پلی استیشن 5 علاقه مند هستید، می توانید با خرید اکانت قانونی PS5، این بازی ها را تجربه کرده و از آن ها لذت ببرید.

منبع: gamespot