ممکن است برای شما نیزسوال پیش آمده باشد که آیا امکان تغییر تم  PS4 در صحفه اصلی  وجود دارد؟ و آن را شخصی سازی کنید؟ تا قبل از انتشار آپدیت ۴٫۵ کنسول PS4 کاربران مجبور بودند تم تکراری کنسول خود را تحمل یا تم هایی را از فروشگاه سونی خریداری کنند. اما بعد از این آپدیت و به لطف آن کاربران توانستند تم صحفه اصلی PS4 خود را به راحتی تغییر دهند. شما میتوانید از تم های پیش فرض،اسکرین شات های بازی ها،عکس های دلخواه خود و یا تم های رایگان و پولی فروشگاه پلی استیشن  به عنوان تصویر تم صفحه اصلی پلی استیشن خود استفاده کنید . برای تغییر تم و شخصی سازی آن در ادامه همراه گاما لوپ باشید.

1 – برای تغییر تم کنسول خود وارد “Setting” شوید.

تغییر تم  PS4 در صحفه اصلی

2 – سپس گزینه “Themes” را انتخاب کنید.

تغیر تم کنسول

3 – پس از وارد شدن به این بخش با دو گزینه “Select Theme” و “Text Drop Shadow” رو به ررو خواهید شد.

گزینه “Text Drop Shadow” همانطور که از اسمش مشخص است به نوشته های PS4 سایه میدهد.این بخش به صورت پیش فرض روی حالت استاندارد تنظیم شده است که شما میتوانید آن را به سفید و سیاه تغییر دهید.

تغییر پس زمینه کنسول

4 – برای تغییر پس زمینه  گزینه “Select Theme” انتخاب کنید.

تغییر عکس پس زمینه PS4

5 – در این جا تم های ساده و آماده سونی و همچنین تم هایی که از قبل دانلود کرده اید چه به صورت رایگان و یا خریداری شده وجود دارد که شما میتوانید یکی از آنها را انتخاب کنید.

تغییر تم PS4

6 – اگر قصد دارید از تم های رایگان و پولی فروشگاه سونی دیدن کنید کافی است گزینه “Find in PlayStation store” را بزنید تا وارد فروشگاه شده و تم ها برای شما نمایش داده شود.

اموزش تغییر تم PS4 در صحفه اصلی

7 – و اگر قصد دارید تصویر شخصی ویا تصویری که قبلا دانلود کرده اید را به عنوان تم دستگاه خود قرار دهید ابتدا آن را در پوشه ای به نام “IMAGES” ریخته و آن را به فلش USB خود انتقال دهید. سپس فلش USB خود را به کنسول متصل کنید.

بعد از اتصال فلش USB طبق مراحل بالا به قسمت “Select Theme” رفته و گزینه “Custom” را بزنید.

تغییر تم با فلش در PS4

8 –  سپس گزینه “Select Image” را انتخاب کنید.

نحوه تغییر تم PS4

9 – در اینجا میتوانید با انتخاب گزینه “Systame Storage” تصاویری که اسکرین شات گرفته اید را به عنوان تم قرار دهید.

و با انتخاب گزینه “USB Storage device” به فلش USB خود وارد و تصویر داخل آن را به عنوان تم انتخاب کنید.

چگونه تم صحفه اصلی خود را تغییر دهیم؟

بعد از انتخاب عکس درون فلش USB میتوانید اندازه آن را تغییر دهید. پس از تنظیم اندازه با زدن دکمه ضربدر آن را تایید کنید. برای نهایی کردن کار خود گزینه “Apply” انتخاب کنید.

قرار دادن عکس خود در PS4

به اتمام کار رسیدیم و شما توانستید برای خود تم دلخواهتان را قرار دهید و به عبارتی تم خود را شخصی سازی کرده اید.

خب دوستان به پایان یکی دیگر از آموزش های گامالوپ رسیدیم امیدوارم این آموزش برای شما مفید واقع شده باشد و از آن کمال استفاده را برده باشید. خوشحال میشیم برامون کامنت بگذارید