اگر به خاطر داشته باشید چند روز پیش در خصوص موضوع تشنج بازی Cyberpunk 2077 خبری را منتشر ساختیم. این خبر حاکی از آن بود که در برخی از لحظات بازی، کاربر و گیمری که پتانسیل و مشکلات مربوط به صرع و تشنج داشته باشد، ریسک تجربه جدی از تشنج را خواهد داشت. گمانه زنی ها حاکی از آن بود که کمپانی سازنده یعنی سی دی پراجکت نتواند به این زودی این مشکل را برطرف سازد، اما انتظار می رفت که عکس العمل مناسبی در این خصوص داشته و یک راه حل موقتی ارائه دهد. پاسخ سی دی پراجکت نیز به این موضوع تشنج بازی سایبرپانک  2077 درست مطابق با همین انتظار بود.

فهرست محتوا

1 مورد
  1. پاسخ سی دی پراجکت به موضوع تشنج بازی Cyberpunk 2077

پاسخ سی دی پراجکت به موضوع تشنج بازی Cyberpunk 2077

کمپانی سازنده یعنی سی دی پراجکت در یک عکس العمل کاملا پیگیرانه، ابتدا از گزارش چنین چیزی در بازی سایبرپانک 2077 استقبال و از اعلام کننده آن تشکر کرده و عنان ساخت که به صورت کاملا جدی در حال کار برای رفع این موضوع هستند و به زودی یک هشدار دقیق و قطعی به بازی اضافه خواهد شد که طی آن به گیمرها هشدار داده می شود که در لحظات پیش رو از بازی احتمال بروز تشنج در آن ها وجود داشته و باید از این بابت مطابق با حساسیت های خود، احتیاط به خرج دهند.

به علاوه گفته شده است که در ابتدای بازی نیز یک هشدار کلی و جداگانه قرار داده شده تا بازیکنانی که از این موضوع به کلی بی خبر هستند، در همان ابتدا از موضوع ریسک تشنج در Cyberpunk 2077 مطلع شده و در صورتی که دارای شرایط ویژه ای هستند، از تجربه بازی انصراف دهند.