فضا و دنیای بی‌کران آن برای بسیاری از گیمرها جذاب و هیجان‌انگیز است. دنیای ناشناخته کهکشان‌ها حس کنجکاوی را برانگیخته و ما را به سوی خود می‌کشاند. انجام بازی‌های فضایی در اندروید بسیار سرگرم‌کننده است. اگر به بازی‌های فضایی برای اندروید علاقه دارید، تعداد زیادی بازی فرازمینی برای انتخاب خواهید داشت. اما انتخاب بهترین ها از میان لیست بی‌شمار بازی‌های فرازمینی بسیار سخت است. بر این اساس سعی می‌کنیم در این مقاله 10 تا از بهترین بازی‌های فضایی اندروید را به شما معرفی کنیم. پس تا انتها با ما همراه باشید.

فهرست محتوا

11 مورد
  1. Xenowerk، بهترین گزینه دانلود بازی فضایی برای گوشی!
  2. Galaga Wars، بهترین بازی فضایی اندروید رایگان!
  3. Space Chase: Odyssey، گزینه‌ای مناسب برای بازی فضایی اندروید!
  4. PINOUT، بهترین بازی فضایی سرگرم‌کننده!
  5. Galaxy on fire 2 HD، گزینه‌ جذاب دانلود بازی فضایی برای اندروید!
  6. Battle of Galaxies، بازی سه بعدی با گیم پلی اعتیادآور!
  7. Space Marshal 3، یک بازی استراتژیک و اکشن!
  8. Star Trek Timelines، بازی استراتژیک و گروهی!
  9. Shadowgun Legends، یکی از بازی‌های محبوب رایگان فضایی!
  10. Dead Effect 2، بازی نفس‌گیر و جذاب فرازمینی برای اندروید!
  11. لیست بهترین بازی‌های فضایی اندروید را از مجموعه گامالوپ بخواهید!

Xenowerk، بهترین گزینه دانلود بازی فضایی برای گوشی!

بازی Xenowerk یکی از بازی‌های شوتر دوقلو است. Xenowerk یک بازی علمی و تخیلی است و بر روی دینامیک نور تمرکز دارد. دارای 70 مرحله مملو از موجودات لزج، گذرگاه‌های آزمایشگاهی خزنده و ترس محیطی است. شما یک چراغ قوه و انواع تفنگ‌های عجیب و غریب را در اختیار خواهید داشت که با آن می‌توانید از خود در برابر انبوهی از هیولاهای تاریک و آماده برای ترساندن پرش دفاع کنید.

 Xenowerk یکی از هیجان‌انگیزترین بازی‌ها با سبک تیراندازی دوقلو است. اگر به بازی‌های شوتر علاقه دارید، حتما بازی Xenowerk را در لیست خود قرار دهید. در ادامه همراه با گامالوپ بهترین بازی‌های فضایی اندروید را بررسی می‌کنیم.

Galaga Wars، بهترین بازی فضایی اندروید رایگان!

Galaga Wars، بهترین بازی فضایی اندروید رایگان!

بازی Galaga Wars تجربه‌ای مدرن و تازه از بازی‌های آرکید فضایی است. در بازی Galaga Wars شما هدایت سفینه خود را به دست گرفته و به نبرد با نیروهای فضایی و ناشناخته می‌روید. Galaga Wars نبردهای هیجان‌انگیزی را خلق می‌کند. در هر مرحله نبرد شما سخت‌‎تر خواهد شد و باید برای پیروزی بیش از مراحل قبل تلاش کنید. بازی گالاگا وارز یکی از سرگرم‌کننده‌ترین و اعتیادآورترین بازی‌های فضایی اندروید است. شما می‌توانید به صورت رایگان بازی را دانلود و از لحظات خود لذت ببرید.

اگر به بازی‌های فضایی روی پلتفرم پلی استیشن علاقه دارید، می‌توانید با خرید اشتراک پلاس اکسترا امکانات و قابلیت‌های ویژه‌ای را خریداری کنید.

Space Chase: Odyssey، گزینه‌ای مناسب برای بازی فضایی اندروید!

بازی Space Chase: Odyssey یکی دیگر از بهترین بازی‌های فضایی اندروید است. در بازی Space Chase: Odyssey شما باید کنترل سفینه خود را به دست گرفته و از انواع سخره و محیط‌های خطرناک عبور کنید. گیم پلی و گرافیک بازی Space Chase: Odyssey بسیار جذاب است. هر چه عکس‌العمل سریع‌تر و بهتری داشته باشید، امتیازات بیشتری را دریافت می‌کنید. تغییر به موقع و سرعت‌العمل بالا دو فاکتور مهم برای دریافت امتیاز است. اگر به گردش در فضا و کشف ناشناخته‌ها علاقه دارید، بازی Space Chase: Odyssey را در لیست بازی‌های خود قرار دهید.

لازم به ذکر است که برای دسترسی به بازی‌های فرازمینی از طریق کنسول‌های پلی استیشن، نیاز به اکانت یا حساب کاربری دارید. برای خرید اکانت قانونی ps4 و PS5 می‌توانید به وب‌سایت گامالوپ مراجعه کنید.

PINOUT، بهترین بازی فضایی سرگرم‌کننده!

بازی PINOUT بهترین بازی فضایی اندروید به سبک آکشن تفننی است. در بازی PINOUT شما کنترل یک توپ را به عهده دارید. با ضربات صحیح به توپ امتیاز بیشتری دریافت و رکورد بالاتری را می‌زنید. PINOUT یک بازی سبک، ساده و قدیمی اما با ظاهری زیبا و جذاب است. بازی PINOUT یک بازی سرگرم‌کننده عالی برای علاقمندان به بازی‌های تفننی است.

Galaxy on fire 2 HD، گزینه‌ جذاب دانلود بازی فضایی برای اندروید!

Galaxy on fire 2 HD، گزینه‌ جذاب دانلود بازی فضایی برای اندروید!

بازی Galaxy on fire 2 HD یکی از بازی‌های محبوب و شناخته‌شده در میان گیمرها است. در بازی Galaxy on fire 2 HD شما باید از کهشکان در مقابل تهاجم نیروهای بیگانه دفاع کنید. گیم پلی عالی در کنار گرافیک سه بعدی باعث شده تا بازیکنان بسیاری به سمت بازی Galaxy on fire 2 HD کشیده شوند. بازی Galaxy on fire 2 HD یکی از بهترین بازی‌های فضایی اندروید به سبک اکشن است.

در صورت تمایل به اجرای بازی‌های فضایی روی کامپیوتر باید اقدام به ساخت اکانت استیم کنید. برای دریافت آموزش نحوه ساخت اکانت می‌توانید مقاله آموزش ساخت اکانت استیم را مطالعه کنید.

Battle of Galaxies، بازی سه بعدی با گیم پلی اعتیادآور!

بازی Battle of Galaxies یکی از بازی‌های فرازمینی سه بعدی و هیجان‌انگیز برای سنین مختلف است. در بازی Battle of Galaxies شما می‌توانید استراتژی نبرد مخصوص به خود را طراحی و به مبارزه با دشمنان‌تان بپردازید. شما می‌توانید مراحل مختلف را پشت سر بگذرانید و امتیازات بیشتری را جمع‌آوری کنید. شما می‌توانید سفینه خود را ارتقا دهید و قفل سفینه‌های جنگی جدید را باز کنید. Battle of Galaxies یکی از بازی‌های اعتیاد آورد فضایی اندروید است.

Space Marshal 3، یک بازی استراتژیک و اکشن!

بازی Space Marshal 3 یک بازی استراتژیک و اکشن است. شما در نقش یک مارشال ماهر باید استراتژی و تاکتیک‌های حرفه‌ای را برای مبارزه با قانون شکنان پیاده کنید. انسان‌ها توانسته‌اند تا حدی فضا را تسخیر کنند. همراه با ورورد انسان‌ها جرم و جنایات نیز به فضا راه یافته است. مارشال‌ها مسئولیت برقراری امنیت و مبارزه با فساد و جرم را در فضا دارند. شما باید هم به مبارزه با قانون شکنان بپردازید و هم اینکه تاکتیک‌های حرفه‌ای را طراحی کنید. اگر به بازی‌های اکشن و تاکتیک محور علاقه دارید، بازی Space Marshal 3 را در لیست بهترین بازی فضایی اندروید قرار دهید.

لازم به یادآوری است که گیفت کارت‌های پلی استیشن نیاز به شارژ دارند. برای آموزش نحوه شارژ گیفت کارت می‌توانید مقاله لینک شده آموزش شارژ کردن گیفت کارت ps4 را مطالعه کنید.

Star Trek Timelines، بازی استراتژیک و گروهی!

بازی Star Trek Timelines یکی از بازی‌های شناخته شده بر پایه سری فیلم‌های Star Trek ساخته شده است. شما باید سفینه خود را مدیریت و از میان شخصیت‌های معروف فیلم‌های Star Trek، خدمه خود را انتخاب کنید. بازی Star Trek Timelines یکی از بازی‌های گروهی اندروید است. شما می‌توانید با دیگر بازیکنان متحد شوید و یا به نبرد بپردازید. بازی Star Trek Timelines به سبک استراتژیک و تفننی ساخته شده است. اگر به مجموعه فیلم‌های استار ترک علاقه دارید، بازی Star Trek Timelines را در لیست محبوب‌ترین بازی‌های خود قرار دهید.

Shadowgun Legends، یکی از بازی‌های محبوب رایگان فضایی!

بازی Shadowgun Legends یکی از بهترین بازی‌های فرازمینی اندروید رایگان است. شما می‌توانید بازی را به صورت گروهی نیز پیش ببرید. کنترل بازی را به دست بگیرید و ساعت‌ها از Shadowgun Legends لذت ببرید. گرافیک عالی و گیم‌پلی گیرا باعث شده تا بازی Shadowgun Legends در لیست بهترین بازی‌های فضایی اندروید قرار گیرد.

در صورت علاقه به بازی‌های ویدیوئی می‌توانید به مسیر کسب درآمد از آن‌ها نیز فکر کنید. بازی‌های متاورس یکی از زمینه‌های عالی برای کسب درآمد است. برای شناخت محبوب‌ترین بازی های متاورس می‌توانید مقاله لینک شده بهترین بازی های متاورس را مطالعه کنید.

Dead Effect 2، بازی نفس‌گیر و جذاب فرازمینی برای اندروید!

Dead Effect 2، بازی نفس‌گیر و جذاب فرازمینی برای اندروید!

بازی Dead Effect 2 یکی از بازی‌های نفس‌گیر اول شخص است. بازی Dead Effect 2 یک بازی اکشن و ماجراجویانه است. شما باید سعی کنید که با انواع و اقسام سلاح‌هایی که دارید با موجودات فضایی مبارزه و مراحل بازی را طی کنید. هر مرحله سخت از مراحل قبل است. در فضای تاریک و جذاب Dead Effect 2 باید مراحل متنوع و درگیر‌کننده را پشت‌سر بگذارید و داستان بازی را پیش ببرید. اگر به بازی‌های اول شخص علاقه دارید، بازی Dead Effect 2 را در لیست خود قرار دهید.

لیست بهترین بازی‌های فضایی اندروید را از مجموعه گامالوپ بخواهید!

در این مقاله فهرستی از بهترین بازی‌های فضایی اندروید را معرفی کردیم. اگر نیاز به آرشیو بزرگتری از بازی‌های فضایی اندروید دارید؛ از طریق شماره تلفن‌های 06152370253 و 09302227675 با متخصصین مجموعه بزرگ گامالوپ تماس بگیرید.

گامالوپ یکی از مراجع اصلی معرفی بهترین و جدیدترین بازی‌های سال برای پلتفرم های مختلف، فروش کنسول‌های پلی استیشن، خرید اکانت قانونی، خرید گیفت کارت پلی استیشن، ارائه جدیدترین بازی‌های پلی استیشن، معرفی بهترین بازی‌های فضایی اندروید و غیره در ایران است. شما می‌توانید با کارشناسان گامالوپ ارتباط بگیرید و راهنمایی لازم را در زمینه گیم و محصولات گیم پلی دریافت کنید. همراه با گامالوپ بهترین بازی‌های دنیا را تجربه کنید.