متاورس به یک فضای جدید دنیای دیجیتال تبدیل شده و هر روز در حال گسترش است. اکثر بازی‌های متاورس روی مالکیت NFT متمرکز شده اند. NFT توکن‌های مجازی بوده و منحصر به فرد است. بازی‌های متاورس تجربه حضور در دنیاهای مجازی را به لطف استفاده از AR و VR ملموس‌تر کرده‌اند. لیست بازی‌های متاورس به صورت مداوم در حال گسترش است. برخی از گیمرها از بازی‌های متاورس برای کسب درآمد استفاده می‌کنند. در این مقاله سعی می‌کنیم لیستی از بهترین بازی‌های متاورس را به شما معرفی کنیم. پس تا انتها با ما همراه باشید.

فهرست محتوا

11 مورد
  1.  Axie Infinity، پول درآوردن از بازی متاورس را تجربه کنید!
  2. Sandbox، یکی از بهترین بازی‌های متاورس برای کسب درامد!
  3. Decentraland، مالک زمین باشید و کسب درآمد کنید!
  4. Illuvium، شروعی برای آموزش بازی متاورس!
  5. Second Life، سرزمینی مجازی برای خود بسازید!
  6. My Neighbour Alice، ارتباط با همسایگان در دنیای متاورس!
  7. Chain of Alliance، بهترین تیم و سلاح را انتخاب کنید!
  8. StepN، نصب بازی متاورس و کسب و درآمد!
  9.  Krystopia، کاشف سرزمین‌های ناشناخته باشید!
  10. Ember Sword، یکی از بازی‌های متاورس رایگان برای اندروید!
  11. لیست بهترین بازی‌های متاورس را از مجموعه گامالوپ بخواهید!

 Axie Infinity، پول درآوردن از بازی متاورس را تجربه کنید!

بازی  Axie Infinityیکی از محبوب‌ترین بازی‌های متاورس بر پایه کالکشن ان اف تی و بر بستر اتریوم است.  Axie Infinity در سال 2018 توسط استودیوی ویتنا‌می  ‌Sky Mavisبا الهام از Pokemon ساخته شده است. بازی دارای موجودات فانتزی به نام Axies است. شما می‌توانید هیولای بامزه Axies را بزرگ کنید، پرورش دهید، آن‌ها را جمع و حتی تجارت کنید. Axie می‌تواند برای یافتن گنج شکار کند یا با سایر Axies بجنگد تا بتوانید جوایزی کسب کنید.

شما می‌توانید زمین و خانه‌هایی را برای Axies خود بخرید تا در آن زندگی کنند. همچنین می‌توانید سه تا از Axies خود را قرض دهید تا توکن به دست آورید. ارز اصلی بازی Axie Infinity Shards یا AXS نام دارد. شما برای غلبه بر حریفان و تکمیل ماموریت‌های درون بازی، معجون عشق روان یا نشانه‌های SLP به دست می‌آورید. توکن‌های AXS و SLP برای پرورش Axies ضروری است.Axie Infinityیک بازی برای کسب درآمد است. در ادامه همراه با گامالوپ دیگر بازی‌های محبوب متاورس را معرفی می‌کنیم.

Sandbox، یکی از بهترین بازی‌های متاورس

Sandbox، یکی از بهترین بازی‌های متاورس برای کسب درامد!

بازی Sandbox یکی از محبوب‌ترین بازی‌های حال حاضر متاورس است. در بازی Sandbox می‌توانید به ساخت آیتم‌های مختلف بپردازید و مالکیت آن‌ها را به دست بگیرید. سپس با فروش دارایی خود کسب درآمد کنید. سند باکس گرافیک و تجربه کاربری بی‌نظیری را در مقایسه با سایر پلتفرم‌های متاورس ارائه ‌می‌کند. بازی Sandbox امکان مالکیت واقعی را از طریق توکن‌های NFT فراهم می‌کند. به همین دلیل یکی از بهترین بازی‌های برای کسب درآمد در فضای متاورس است.

پلتفرم‌های بازی‌های ویدیوئی هر کدام شرایط و ویژگی‌های خاص خود دارند. به عنوان مثال برای امکان بازی‌های پلی استیشن 5 باید اقدام به خرید اکانت قانونی ps5 کنید. سپس به بازی‌های جذاب دنیا دسترسی خواهید داشت.

Decentraland، مالک زمین باشید و کسب درآمد کنید!

بازی Decentraland  را دو آرژانتینی با نام‌های Ari Meilich و Esteban Ordano Decentraland در سال 2020 افتتاح کردند. در بازی  Decentraland با استفاده از ارز دیجیتال MANA، می‌توانید آواتار ایجاد کنید، لباس بخرید و املاک و مستغلات را در این فضای مجازی متشکل از بیش از 90000 قطعه زمین به دست آورید. به عنوان مالک زمین، می‌توانید زمین‌، هتل، پارک‌، سینما یا کازینوها را اجاره کنید. یا اینکه با برگزاری کنسرت و فروش بلیط، برپایی نمایشگاهی برای حراج هنر دیجیتال و غیره درآمد کسب کنید. MetaMask یکی از کیف پول‌های دیجیتال محبوبی است که بازیکنان برای این پلتفرم استفاده می‌کنند.

با خرید پلاس اکسترا برای کسب امتیازات و امکانات ویژه بازی‌های پلی استیشن می‌توانید اقدام کنید. تخفیفات و امتیازات ویژه کمپانی سونی را از دست ندهید.

Illuvium، شروعی برای آموزش بازی متاورس!

بازی Illuvium یکی از انواع بازی‌های ماجراجویی نقش‌آفرینی بر روی بلاک چین اتریوم است. در بازی Illuvium شما باید الهه‌های با نام ایلوویال را پیدا و نگهداری کنید. 100 ایلوویال در بازی Illuvium است که هر کدام ویژگی‌های متفاوتی دارند. Illuvium الهه بازی‌های متاورس است.

برخی از بازی‌های متاورس و دیگر پلتفرم‌ها بر روی موبایل نیز قابلیت اجرا دارند. برای دریافت لیست بهترین بازی های آفلاین موبایل می‌توانید به قسمت بلاگ وبسایت گامالوپ مراجعه کنید.

Second Life، سرزمینی مجازی برای خود بسازید!

Second Life یکی از بازی‌های شناخته شده و قدیمی متاورس است. در بازی Second Life شما با نام Residents یا ساکنین سرزمین Second Life شناخته می‌شوید. شما می‌توانید در بازارچه اختصاصی بازی به خرید و فروش آیتم‌های مجازی بپردازید. آیتم‌های مجازی شامل مبلمان، لباس، اتومبیل، ملک، املاک مجازی و غیره است. در Second Life یک زندگی مجازی کامل را تجربه خواهید کرد.

در صورتی که می‌خواهید با لپ تاپ دنیای گیم را تجربه کنید پیشنهاد می‌کنیم که مقاله لینک شده راهنمای خرید لپ تاپ گیمینگ را مطالعه کنید.

بازی My Neighbour Alice یکی از بازی‌های محبوب متاورس

My Neighbour Alice، ارتباط با همسایگان در دنیای متاورس!

بازی My Neighbour Alice یکی از بازی‌های محبوب متاورس است. در بازی My Neighbour Alice می‌توانید زمین خودتان را بسازید و آن را توسعه دهید. شما می‌توانید با همسایگان‌تان در ارتباط باشید و آیتم‌های مختلف را مبادله کنید. همچنین می‌توانید در ازای دریافت توکن بازی، آیتم‌ها را به فروش برسانید. توکن اختصاصی این بازی Alice نام دارد. هرچه بیشتر بازی کنید توکن بیشتری خواهید داشت.

لازم به ذکر است که هنگام خرید لپ‌تاپ یا مانیتور گیم باید توجه ویژه‌ای به قدرت کارت گرافیک و پردازنده کرافیگی آن داشته باشید. کمپانی بزرگ اینتل کارت‌های گرافیکی جدیدی را برای مانیتور و لپ‌تاپ گیم به بازار عرضه کرده است. برای اطلاع از کارت گرافیک کمپانی اینتل و ویژگی‌های آن می‌توانید مقاله کارت‌‌ گرافیکی Arc اینتل چه ویژگی‌هایی دارد؟ را مطالعه کنید.

Chain of Alliance، بهترین تیم و سلاح را انتخاب کنید!

Chain of Alliance که برای اولین بار در سال 2020 منتشر شد. Chain of Alliance یکی از بازی‌های فانتزی نقش‌آفرینی است. برای پیروزی در Chain of Alliance باید در هر دور حداکثر هشت کاراکتر را در تیم خود وارد کنید. برای افزایش فرصت برنده شدن، بهترین بازیکنان را مشخص و آن‌ها را با بهترین سلاح‌ها مسلح کنید.

StepN، نصب بازی متاورس و کسب و درآمد!

با بازی StepN دویدن، قدم زدن و پیاده‌روی در دنیای متاورس را تجربه می‌کنید. شما می‌توانید کفش‌هایی در قالب NFTرا خریداری کنید و سپس در سرزمین بازی StepN بهترین لحظات خود را تجربه کنید. درآمدزایی StepN روشی متفاوت را برای شما ایجاد می‌کند. استپن به عنوان پاداش به شما ارز دیجیتال GST را می دهد.

 Krystopia، کاشف سرزمین‌های ناشناخته باشید!

بازیکنان عاشق پازل از بازی ماجراجویی Krystopia لذت خواهند برد. در بازی Krystopia شما در نقش کاپیتان نوا دون بازی می‌کنید. شما پیگیر مشاهده یک سیگنال مرموز خواهید بود و سیاره کریستوپیا را کشف می‌کنید. شما با حیوان خانگی با نام اسکری با ساکنان سیاره کریستوپیا روبرو می‌شوید و چالش‌های بسیاری را پشت سر می‌گذارید.

Ember Sword، یکی از بازی‌های متاورس رایگان برای اندروید

Ember Sword، یکی از بازی‌های متاورس رایگان برای اندروید!

بازی Ember Sword یک بازی نقش‌آفرینی متاورس گروهی است. شما در امبر سورد می‌توانید کاراکتر و منطقه زندگی خود را ساخته و در دنیای رمزآلود آن به مبارزه با هیولاها و دیگر بازیکنان بپردازید. یا اینکه به‌عنوان یک کاوشگر صلح‌طلب کالاها و منابع کمیاب، به جستجو در این دنیای مجازی پرداخته و برای خودتان اسم و رسمی به‌پا کنید. بازی Ember Sword مهارت‌های استخراج، ماهی‌گیری، هیزم‌شکنی شما را افزایش می‌دهد. Ember Sword یک بازی میان پلتفرمی رایگان است.

لیست بهترین بازی‌های متاورس را از مجموعه گامالوپ بخواهید!

در این مقاله فهرستی از بهترین بازی‌های متاورس را معرفی کردیم. اگر نیاز به آرشیو بزرگتری از بازی‌های متاورس دارید؛ از طریق شماره تلفن‌های 06152370253 و 09302227675 با متخصصین مجموعه بزرگ گامالوپ تماس بگیرید.

گامالوپ یکی از مراجع اصلی معرفی بهترین و جدیدترین بازی‌های سال، فروش کنسول‌های پلی استیشن، خرید اکانت قانونی، خرید گیفت کارت پلی استیشن، ارائه جدیدترین بازی‌های پلی استیشن، معرفی بهترین بازی‌های استراتژیک اندروید و غیره در ایران است. شما می‌توانید با کارشناسان گامالوپ ارتباط بگیرید و راهنمایی لازم را در زمینه گیم و محصولات گیم پلی دریافت کنید. همراه با گامالوپ بهترین بازی‌های دنیا را تجربه کنید.