بهترین بازی‌های دونفره ps4 آفلاین

تجربه بازی‌های CO OP برای بسیاری از بازیکنان و علاقمندان به بازی‌های ویدیوئی، بسیار خوشایند است. حس خوب بازی کردن با دوستان بر هیچ کس پوشیده نیست. در گذشته امکان بازی با دوستان تنها در حالت آنلاین امکان پذیر بود. اما طی سال‌های اخیر با وجود محبوبیت بسیاری از بازی‌ها در میان گیمرها، امکان بازی‌های آفلاین گروهی برای بازیکنان ایجاد شده است.

فهرست محتوا

10 مورد
  1. Loverers in a Dangerous Spavetime، یکی از بهترین بازی های دونفره ps4!
  2. It Takes Two، یکی از محبوب‌ترین بازی‌های دو نفره ps4 آفلاین!
  3. Call of Duty: WWII، از بهترین بازی‌ های دو نفره ps4 رایگان!
  4. Fifa 22، نامی آشنا در لیست بهترین بازی های دونفره ps4 آفلاین!
  5. Minecraft، ساعت‌ها سرگرم باشید و ماجراجویی کنید!
  6. Outward، از جمله بهترین بازی‌ های دو نفره ps4 آفلاین!
  7. Resident Evill 5، نامی ماندگار در بازی‌های دو نفره ps4 آفلاین!
  8. A Way Out؛ فرار از زندان را تجربه کنید!
  9. Don’t starve Together، بقا در کنار علم و جادو!
  10. آسان‌ترین راه برای خرید و دانلود بازی‌ های چند نفره آفلاین PS4

در همین راستا می‌خواهیم لیستی از بهترین بازی‌ های دو نفره PS4 آفلاین را در این مقاله به شما معرفی کنیم تا در تمامی اوقات از بازی با دوستانتان حتی با نبود اینترنت لذت ببرید. پس با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

Loverers in a Dangerous Spavetime، یکی از بهترین بازی های دونفره ps4!

بازی Loverers in a Dangerous Spavetime یکی از بازی‌های دو نفره پلی استیشن 4 است که در سال 2021 به بازار عرضه شد. گیم‌پلی شگفت‌انگیز بازی باعث شده که در رده بهترین بازی های ps4 آفلاین قرار گیرد. با بازی Loverers in a Dangerous Spavetime در بافت زمان و فضا حرکت کرده و در سفینه‌های فضایی به مبارزه می‌پردازید.

گیم پلی بازی مشارکتی است. یکی از شما باید روی کشتی مانور دهید و دوست‌تان باید سپرها را مدیریت و با استفاده از سلاح‌های آتش، با دشمنان بجنگد. شما به انوع سفینه‌های فضایی دسترسی دارید و برای بقا باید به نبرد بپردازید. در ادمه همراه با گامالوپ لیست بازی های دو نفره ps4 را تکمیل می‌کنیم.

It Takes Two، یکی از محبوب‌ترین بازی‌های دو نفره ps4 آفلاین!

بازی It Takes Two یک اثر ماجراجویی است که کمپانی الکترونیک آرتز آن را در سال 2021 به بازار عرضه کرده است. It Takes Two روایتی گیرا و متفاوت از اکثر بازی‌ها دارد. داستان بازی در رابطه با زن و شوهری است که با هم به اختلاف نظر رسیده و می‌خواهند از هم جدا شوند. دخترشان از این خبر به شدت ناراحت می‌شود.

با ناراحت شدن دخترشان، آن دو به طرز عجیبی به عروسک تبدیل شده‌اند. شما و دوستتان در نقش کاراکتر زن و مرد قرار می‌گیرید. باید تلاش کنید و چالش‌های مختلف را پشت سر بگذارید. هدف نهایی بازی این است که زن و مرد به زندگی عادیشان برگردند. روایت داستان، تجربه‌ای فوق‌العاده و بسیار ماندگار به جای می‌گذارد. به همین دلیل است که در لیست بهترین بازی دونفره ps4 قرار دارد.

اگر به بازی‌هایی شبیه به بازی It Takes Two علاقه دارید می‌توانید با خرید پلاس اکسترا به آرشیو بزرگی از بازی‌های پرطرفدار و قدیمی دسترسی داشته باشید.

Call of Duty: WWII، از بهترین بازی‌های دو نفره ps4 رایگان!

Call of Duty: WWII، از بهترین بازی‌ های دو نفره ps4 رایگان!

کال آف دیوتی از بازی‌های جذاب در سراسر جهان است. کمتر بازیکنی پیدا می‌شود که بازی Call of Duty را نشناسد. ورژن دوم بازی کال آف دیوتی با نام Call of Duty: WWII با قابلیت بازی دونفره و آفلاین در مدهای مولتی پلیر و زامبی قابل دسترسی است. در دو مد مولتی پلیر و زامبی شما و همبازی‌تان می‌توانید در مقابل هوش مصنوعی یا زامبی‌ها مقاومت کنید. با خرید اکانت ps4 می‌توانید ورژن جدید و اصلی بازی کال آف دیوتی و دیگر بازی‌های پرطرفدار را خریداری کنید.

Fifa 22، نامی آشنا در لیست بهترین بازی های دونفره ps4 آفلاین!

Fifa 22 نامی آشنا برای دوستداران بازی فوتبال است. فیفا در حال حاضر تنها بازی شبیه‌ساز فوتبال است که طرفداران بسیاری از رده‌های سنی متفاوت دارد.  بازی فیفا یک موقعیت جذاب است. شما با همبازی‌تان می‌توانید به صورت آفلاین به برخی از بخش‌های فیفا دسترسی داشته باشید. کافی است که تیم‌های خود را تشکیل دهید و به رقابت بپردازید. فیفا از جمله بازی‌هایی است که علاوه بر پلی استیشن در لیست 10 بازی پورت شده روی اندروید قرار دارد.

Minecraft، ساعت‌ها سرگرم باشید و ماجراجویی کنید!

دنیای بازی Minecraft نامحدود است. ماینکرفت بیش از هر چیزی به توان، تلاش و جستجوی شما بستگی دارد. ماینکرفت یکی دیگر از بازی‌های آفلاین PS4 است که طرفداران بسیاری در سراسر جهان دارد. سکوت و عمق دنیای ماینکرفت شما و همبازیتان را با خود به سرزمین بی‌نهایت اشیاء می‌برد.

در Minecraft باید اشیا را روی هم بگذارید و سازه‌های خود را بسازید. یا اینکه به ماجراجویی در طبیعیت بروید و انواع و اقسام مواد در طبیعت را جستجو و استخراج کنید. بازی طولانی Minecraft علاقمندان بسیاری داشته و در لیست بهترین بازی‌های دونفره ps4 آفلاین قرار گیرد.

Outward، از جمله بهترین بازی‌ های دو نفره ps4 آفلاین!

Outward یک بازی Co-op واقعی است. بازی Outward در دسته بازی‌های شوتر است. منتها در اینجا شما و همبازی‌تان حسابی باید هوای همدیگر را داشته باشید. اگر زخمی شدید یا نیاز به استراحت داشتید، همبازی‌تان از شما مراقبت می‌کند. در واقع شما در کنار هم شکار می‌کنید، می‌جنگید، کل کمپ را می‌گردید، طلسم می‌کنید و دنیای بازی گسترده‌ای پر از ماجراجویی را کشف می‌کنید.

Resident Evill 5، نامی ماندگار در بازی‌های دو نفره ps4 آفلاین!

Resident Evill 5 روایتی متفاوت دارد. داستان عجیب و ماجراجویانه بازی Resident Evill 5 گیمرهای بسیاری را به سمت خود کشانده است. شما به اعماق آفریقا وارد می‌شوید تا ویروس جدیدی را که روستاهای محلی را درگیر کرده، جستجو و نابود کنید. بدون یک همراه خوب در این سفر موفق نخواهید شد. بازی Resident Evill 5 نیاز به یک استراتژی دقیق دو نفره دارد. چرا که هیچ راهی برای شکست دادن هیولاها در بازی به جز همراهی یک رفیق خود وجود ندارد.

اگر به بازی‌های دونفره آنلاین بر روی پلتفرم‌های اندروید و ios نیز علاقه دارید؛ لیست جذاب بهترین بازی آنلاین دو نفره اندروید و آی او اس را از دست ندهید.

A Way Out؛ فرار از زندان را تجربه کنید!

بازی A Way Out داستان دو محکوم به بازداشت با نام‌های وینسنت و لئو است. لئو و وینسنت همدیگر را در یک کانون اصلاح و تربیت پیدا و یک راه خروج برای خودشان طراحی می‌کنند. حس و حال داستان کاملاً سینمایی است. تمام مأموریت‌های بازی با هماهنگی شما و همبازی‌تان انجام می‌شود. شما و دوست‌تان استراتژی‌های فرار را اجرا و از هم حمایت می‌کنید. اگر به بازی‌های co-op علاقه دارید حتما بازی A Way Out را در لیست بهترین بازی‌های خود قرار دهید.

Don’t starve Together، بقا در کنار علم و جادو!

Don’t starve Together یک بازی برای بقا و پر از علم و جادو است. شما در بازی Don’t starve Together به دنیای شگفت‌انگیز، مرموز و پر از هیولا وارد می‌شوید. در اقدامی غیرمنتظره برای نجات از دست هیولاها باید منابع مختلف را جمع و کاردستی بسازید. شما می‌توانید همراه با دوست‌تان تلاش برای بقا را در دنیای جالب و پرفراز و نشیب Don’t starve Together تجربه کنید. همچنین می‌توانید Don’t starve Together را به صورت آنلاین نیز بازی کنید.

خرید و دانلود بازی‌های چند نفره آفلاین PS4

آسان‌ترین راه برای خرید و دانلود بازی‌ های چند نفره آفلاین PS4

در این مقاله لیستی از بهترین بازی‌ های دونفره ps4 آفلاین را معرفی کردیم. یکی از راه‌های معتبر، آسان و مطمئن برای دانلود یا خرید بازی‌های پلی استیشن، خرید از فروشگاه و مراجع اصلی بازی‌ها است. مجموعه گامالوپ یکی از مراجع اصلی فروش محصولات گیم در ایران است.

گامالوپ یکی از فروشگاه‌های اصلی خرید بازی‌های پلی استیشن، خرید گیفت کارت پلی استیشن، خرید اکانت قانونی PS4 و PS5، خرید اشتراک پلاس پلی استیشن، خرید صندلی گیمینگ، خرید هدفون گیمینگ و دیگر محصولات گیم پلی است. شما می‌توانید از طریق شماره تلفن‌های 06152370253 و 09302227675 با کارشناسان گامالوپ ارتباط بگیرید و راهنمایی‌های فنی لازم را برای خرید بازی‌های پلی استیشن 4 و دیگر محصولات گیم دریافت کنید. همراه با گامالوپ از بازی خود نهایت لذت را ببرید.