سال 2022 یکی از شلوغ‌ترین سال‌های معرفی و عرضه بهترین بازی‌های ویدیویی بوده است. بازی‌های Call of duty modern warfar 2، Bayonetta 3، Cult of the Lamb، Sifu و غیره هر کدام طرفداران خاص خود را داشته و رضایت بخش بوده‌اند.

فهرست محتوا

11 مورد
  1. Sifu، انتخابی دقیق برای بهترین بازی سال ۲۰۲۲!
  2. Gotham Knights؛ دنیای بدون بتمن و سرگذشت بهترین بازی های جهان!
  3. Bayonetta 3، گزینه‌ای جذاب برای دانلود بهترین بازی جهان!
  4.  Halo Infinite، در انتظار احیای دوباره و معرفی قدرتمند به عرصه بازی‌های مایکروسافت!
  5. Cult of the Lamb؛ یکی از بهترین بازی های ویدیویی!
  6. Teenage Mutant Ninja Turtles: Shredder’s Revenge
  7. Horizon: Forbidden West؛ بهترین بازی جهان بدون اینترنت!
  8. Vampire Survivors؛ مبارزه ای سخت را با گیم پلی شگفت‌انگیز تجربه کنید!
  9. Call of duty: Modern Warfare 2؛ شوتر باز هستید حتما تجربه اش کنید !
  10. God of War Ragnarok؛ مبارزه جذاب و خاطره‌انگیز در دل زمستانی سخت!
  11. دانلود بهترین بازی جهان را با گامالوپ تجربه کنید!

لیست بازی‌های اکشن محبوب در سال 2022 بسیار پربار است و انتخاب بهترین‌ها از میان آن‌ها کمی سخت است. اما با این وجود می‌توان بر اساس نمرات منتقدان و علاقمندان به بازی‌های اکشن، برخی از آن‌ها را در دسته ماندگارترین بازی‌های سال قرار داد. بر این اساس می‌خواهیم در این مقاله لیستی از برترین بازی‌های اکشن 2022 را به شما معرفی کنیم. پس تا انتها با ما همراه باشید.

Sifu، انتخابی دقیق برای بهترین بازی سال ۲۰۲۲!

بازی Sifu با طراحی هنری بسیار زیبا در لیست برترین بازی‌های اکشن 2022 قرار دارد. تجربه مبارزات بازی سیفو بسیار لذت‌بخش، عمیق، منعطف و پرجزئیات است. داستان بازی در رابطه با بچه‌ای است که پدرش به دست گروهی از شاگردانش کشته می‌شود. پس از چندین سال، بچه در پی انتقام پدر است. شما در نقش بچه بازی می‌کنید. تکنیک و مکانیزم مبارزات در بازی Sifu بسیار خاص بوده و طرفداران بسیاری را به خود جلب کرده است.

با هر بار مردن در مبارزات، چندین سال پیرتر شده و به زندگی برمی‌گردید. پیرتر شدن شما معایب و مزایای خاص خود را دارد. بازی سیفو نمایی از احساسات پر جنب و جوشی است که در طی سال‌ها تجربه به دست می‌آید. بر این اساس در لیست بهترین بازی‌های ویدیوئی جهان قرار گرفته است. در ادامه همراه با گامالوپ دیگر بازی‌های اکشن برتر 2022 را معرفی می‌کنیم.

Gotham Knights؛ دنیای بدون بتمن و سرگذشت بهترین بازی های جهان!

بازی Gotham Knights اولین بازی از سری بازی‌های بتمن است که در آن کاراکتر بتمن وجود ندارد. دنیای بدون بتمن را تصور و بازی Gotham Knights را تجربه کنید. شهر گاتهام دچار آشوب و جنایات بسیاری شده و خانواده بتمن یه فکر ادامه راه بتمن در شهر می‌افتند. حال داستان ماجراجویی‌های شهر، پس از مرگ بتمن برای طرفداران مجموعه بتمن بسیار جذاب است. بازی Gotham Knights با معرفی کاراکترهای ویژه، سیستم مبارزات جدید و داستان جذاب خانواده بتمن در لیست برترین بازی‌های اکشن 2022 قرار گرفته است.

Bayonetta 3، گزینه‌ای جذاب برای دانلود بهترین بازی جهان!

بازی Bayonetta 3 سومین نسخه از مجموعه محبوب و پرطرفدار بایونتا است که پس از 8 سال انتظار در سال 2022 به دنیای گیم عرضه شد. Bayonetta 3 با حفظ اکشن دو نسخه قبلی، سیستم مبارزه و گیم پلی جدید و جذابی را به به بازی اضافه و طرفداران خود را پس از چند سال انتظار، شگفت‌زده کرده است. شما در Bayonetta 3  امکان کنترل هیولاهای غول پیکر را به صورتی واقعی خواهید داشت و می‌توانید تجربه‌ای ناب از سیستم مبارزات اکشن داشته باشید.

مبارزه عمیق، سریع و لذت‌بخش باعث شده که مجموعه بایونتا و سری بازی Bayonetta 3  در لیست بهترین بازی‌های اکشن 2022 قرار گیرد. مبارزات و مسابقات سریع، هیجان بازی را دو چندان کرده و اوج لذت بازی را به نمایش می‌گذارد. بازی‌های حساسی مانند بایونتا، فیفا 23، مجموعه هوریزن و غیره در این دسته از بازی‌های اکشن قرار دارند و با سیستم مبارزات سریع خود، جایگاه ویژه‌ای را در میان علاقمندان خود به دست آورده‌اند.

برترین بازی‌های اکشن سال ۲۰۲۲

 Halo Infinite، در انتظار احیای دوباره و معرفی قدرتمند به عرصه بازی‌های مایکروسافت!

بازی Halo Infinite یک سال است که به دنیای گیم وارد شده و در ابتدای ورودش هیجان خاصی را در میان علاقمندان خود ایجاد کرد. اما پس از یک سال برخلاف شروع خوبش، رو به فراموشی گذاشت. کمپانی مایکروسافت در اغلب موارد بازی‌های محبوب و بسیار جذابی را به دنیای گیم عرضه کرده است. اما تاکنون در بازی هیلو اینفینیت نتوانسته به خوبی عمل کند. با وجود شناخت از مایکروسافت، گیمرها در انتظار احیای Halo Infinite بوده و شانس بازگشت آن را بالا می‌دانند.

Cult of the Lamb؛ یکی از بهترین بازی های ویدیویی!

بازی Cult of the Lamb تحسین بسیاری از گیمرها و منتقدان عرصه هنر را برانگیخت. در بازی Cult of the Lamb شما در نقش بره‌ای تسخیر شده به بازی وارد می‌شوید. حال باید به معبدی باستانی وارد شوید و دیگران را هدایت کنید. بازی فرقه بره یکی از بازی‌های مبهم، شگفت‌انگیز، ساده اما پرهیجان است. Cult of the Lamb از جمله بازی‌های اعتیادآور است که در کنار تجربه بصری بسیار زیبا، امکان رقابتی به یاد ماندنی و جذاب را برای شما رفاهم می‌کند. بازی Cult of the Lamb بازی طولانی نیست اما با گیم پلی و محتوای بسیار عالی در لیست بهترین بازی های جهان قرار دارد.

Teenage Mutant Ninja Turtles: Shredder’s Revenge

بازی Teenage Mutant Ninja Turtles: Shredder’s Revenge یکی دیگر از مجموعه بازی‌های محبوب استودیو Dotemu است. بازی نوستالژی و محبوب لاک‌پشت‌های نینجا، علاقمندان بسیاری دارد. Teenage Mutant Ninja Turtles: Shredder’s Revenge بازآفرینی از نسخه قدیمی لاک پشت‌های نینجا است. بازی جدید لاک‌پشت‌های نینجا با توانایی‌های جدید و ویژگی‌های قدرتمندی ارتقا یافته و توانسته جایگاه مناسبی را در میان برترین بازی‌های اکشن 2022 به دست آورد. شما می‌توانید بازی را به صورت 6 نفره اجرا کنید و با دوستانتان ساعت‌ها از اجرای آن لذت ببرید.

برترین بازی‌های اکشن سال ۲۰۲۲

Horizon: Forbidden West؛ بهترین بازی جهان بدون اینترنت!

بازی Horizon: Forbidden West برترین بازی‌های شبیه‌ساز ماشین‌سواری است که علاقمندان بسیاری دارد. Horizon: Forbidden West توسط کمپانی سونی عرضه شده با گرافیک فوق‌العاده، جلوه‌های بصری زیبا، جزئیات بسیار، مبارزات متفاوت و ماجراهای جذاب، در لیست برترین بازی های اکشن 2022 قرار دارد. در Horizon: Forbidden West شاهد تنوع زیستی چشم‌نواز از ماشین‌های غول پیکر در دل طبیعت خواهید بود و گشت و گذار در آن شما را به دنیای عمیق خود وارد می‌کند.

بازی Horizon: Forbidden West نسبت به نسخه قبلی خود پیشرفت‌های بسیاری داشته و شما می‌توانید با خرید اشتراک پلاس اکسترا به قابلیت‌های ویژه بازی دسترسی داشته و همراه با دوستانتان از اجرای آن نهایت لذت را ببرید.

Vampire Survivors؛ مبارزه ای سخت را با گیم پلی شگفت‌انگیز تجربه کنید!

بازی Vampire Survivors بازی ساده‌ای به نظر می‌رسد. اما در عین سادگی بسیار پیچیده بوده و باید مدام به حرکت خود در بازی ادامه دهید. بازی به صورت مداوم شما را برای انتخاب سلاح و خرید لوازم مناسب از فروشگاه به چالش می‌کشد. Vampire Survivors در واقع یکی از بازی‌های پادکست عالی است و با گیم‌پلی شگفت‌انگیز خود تجربه‌ای ناب را با ارمغان می‌‎آورد. شما باید در میان انبوه بی‌شماری از دشمنان زنده بمانید و برترین سلاح‌ها را برای مبارزه خود انتخاب کنید. بازی بازماندگان خون آشام با سیستم مبارزه متفاوت و جالب خود، در لیست برترین بازی های اکشن 2022 قرار دارد.

Call of duty: Modern Warfare 2؛ شوتر باز هستید حتما تجربه اش کنید !

بازی Call of duty: Modern Warfare 2 نسخه جدیدی از مجموعه بازی محبوب کالاف دیوتی است. بازی Call of duty: Modern Warfare 2 با وجود اشکلات فنی خود، توانسته برای علاقمندان بازی محبوب و قدیمی کلاف دیوتی، رضایت‌بخش باشد. حالت چند نفره بازی Call of duty: Modern Warfare 2 با محتوایی پربارتر، بالانس بیشتر و مولتی پلیر سرگرم‌کننده‌تری همراه بوده و بیشتر مورد توجه قرار گرفته است.

نوآوری‌ها در سیستم مبارزه Call of duty: Modern Warfare 2 قابل توجه است و با داشتن تجهیزات گیمینگ حرفه‌ای می‌توانید تجربه خوشایندی از اجرای نسخه جدید کلاف دیوتی داشته باشید.

در صورت نیاز به دریافت راهنمایی برای خرید انواع تجهیزات گیمینگ می‌توانید با کارشناسان مجموعه گامالوپ ارتباط بگیرید. یا اینکه مقالات راهنما تجهیزات گیمینگ مانند راهنمای خرید هدفون گیمینگ، لپ تاپ گیمینگ، کامپیوتر گیمینگ و غیره را در بخش وبلاگ سایت گامالوپ مطالعه کنید.

برترین بازی‌های اکشن سال ۲۰۲۲

God of War Ragnarok؛ مبارزه جذاب و خاطره‌انگیز در دل زمستانی سخت!

بازی God of War Ragnarok یکی از رقبای سرسخت بازی‌های اکشن در سال 2022 است. بازی گاد آف وار علاقمندان بسیاری دارد. خط داستانی بازی گاد آف وار بسیار جذاب بوده و God of War Ragnarok در ادامه نسخه اول ارائه شده است.

در God of War Ragnarok شاهد نوآوری‌های بسیاری در باس فایت و مینی باس‌های بازی خواهید بود و جلوه زیبایی از بازی را دریافت می‌کنید. در God of War Ragnarok ماجرای کریتوس و آترئوس در زمستانی سخت آغاز می‌شود. گاد آف رگناروک به روابط پدر و پسر پرداخته و مبارزه آن‌ها با دشمنان را شکل می‌دهد. عمق داستان، گیم‌پلی عالی و گرافیک فوق‌العاده باعث شده تا God of War Ragnarok در لیست برترین بازی های اکشن 2022 قرار گیرد.

دانلود بهترین بازی جهان را با گامالوپ تجربه کنید!

در این مقاله لیستی از برترین بازی‌ های اکشن سال ۲۰۲۲ را ارائه و با جزئیات بیشتری آن‌ها بررسی کردیم. امیدواریم از اجرای بازی‌های معرفی شده لذت ببرید. در صورت نیاز به دریافت لیست بیشتری از بازی‌های محبوب اکشن و دانلود بهترین بازی جهان می‌توانید با مجموعه گامالوپ از طریق شماره تماس‌های 06152370253 و 09302227675 ارتباط بگیرید.

گامالوپ همراه با تیم تخصصی خود یکی از مراجع اصلی گیم و گیم پلی در ایران بوده و در زمینه خرید گیفت کارت، خرید اکانت قانونی، خرید پلی استیشن، خرید تجهیزات گیم و غیره فعالیت می‌کند. شما می‌توانید با کارشناسان گامالوپ تماس بگیرید و مشاوره رایگان را در زمینه انتخاب بازی‌ها و خرید تجهیزات و محصولات گیم دریافت کنید. همراه با گامالوپ بیشترین تجربه عرصه گیم را داشته باشید.