اکانت قانونی چیست و چه زمانی به اکانت قانونی نیاز داریم؟

گیمرها به خوبی می‌دانند که از دو طریق خرید دیسک و خرید اکانت قانونی می‌توانند بازی‌های جذاب، جدید و هیجان‌انگیز را داشته باشند. در سال‌های اخیر با توجه به بالا رفتن قیمت دلار، کاهش قدرت خرید و افزایش سطح تورم، امکان خرید دیسک بازی سخت‌تر شده است. به همین دلیل خرید اکانت قانونی ps4 بسیار رواج پیدا کرده است. اگر به دنبال این هستید که بدانید اکانت قانونی چیست و چگونه می‌توانید اکانت قانونی را خریداری کنید تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

فهرست محتوا

14 مورد
  1. اکانت قانونی ps4
  2. منظور از اکانت چیست؟ در دنیای دیجیتال نیاز به هویت داریم!
  3. راه‌های خرید بازی‌های دیجیتالی؛ کدام آسان‌تر است؟
  4. تفاوت نسخه فیزیکی با دیجتالی یا همان اکانت قانونی
  5. اکانت هکی چیست؟ تفاوت اکانت قانونی و هکی را بشناسید!
  6. اکانت قانونی پلی استیشن مخصوص گیمرها
  7. اکانت قانونی راه نجات گیمرها؛ ایا اکانت قانونی بن می‌شود؟
  8. اکانت اشتراکی چگونه است؟ راهکاری برای بازی همزمان!
  9. معرفی ظرفیت‌های اکانت قانونی؛ انتخاب با شما است!
  10. ظرفیت شماره 1، مناسب برای بازی‌های داستانی!
  11. ظرفیت شماره 2، با قابلیت اکتیو کردن مانند دیسک بازی است!
  12. ظرفیت شماره 3، در هر یک ساعت یکبار کنسول LICNESE بازی را بررسی می‌کند!
  13. از کجا بفهمیم اکانت ps4 قانونی است؟ از وبسایت معتبر خرید کنید!
  14. بزرگترین سایت فروش اکانت قانونی ps4؛ از کارشناسان گامالوپ مشاوره بگیرید!

اکانت قانونی ps4

منظور از اکانت چیست؟ در دنیای دیجیتال نیاز به هویت داریم!

ساز و کار دنیای آنلاین تا حدودی شبیه به دنیای فیزیکی است. در دنیای آنلاین مانند دنیای فیزیکی ما نیاز به اعتماد داریم. اینکه بدانیم با چه کسی و در کجای دنیای بازی می‌کنیم مهم است. حتی اگر دیسک بازی‌ها را خریداری کنید تا زمانی که اکانت نداشته باشید نمی‌توانید بازی را فعال و اجرا کنید. در واقع اکانت هویت شما است. اکانت اطلاعاتی مانند نام، لیست بازی های شما، کیف پول، رکوردها و غیره را دارد.

راه‌های خرید بازی‌های دیجیتالی؛ کدام آسان‌تر است؟

در حال حاضر دو راه برای خرید بازی‌های کنسولی وجود دارد:

  1. خرید دیسک یا سی دی بازی
  2. خرید نسخه دیجیتالی

سبک زندگی ما در دنیای دیجیتال نسبت به گذشته بسیار تغییر کرده است. ما دیگر توان و طاقت خرید حضوری و نگهداری اشیا را نداشته و به دنبال راحت‌ترین و آسان‌ترین راه هستیم. به همین دلیل خرید نسخه دیجیتالی یا همان خرید اکانت قانونی پلی استیشن 4 بسیار رواج یافته است.

تفاوت نسخه فیزیکی با دیجتالی یا همان اکانت قانونی

محتوای بازی دیجیتالی با نسخه فیزیکی بازی هیچ تفاوتی با هم ندارند. در واقع تفاوت نسخه فیزکی با اکانت قانونی در محتویات بازی نیست. بلکه تفاوت‌های اصلی نسخه فیزیکی با نسخه دیجیتالی بازی‌ها در چهار مورد است:

  • نگهداری بازی‌ها (نگهدای نسخه فیزیکی بازی‌ها بسیار سخت است. ممکن است دیسک بازی آسیب ببیند و شما بازی را به کلی از دست بدهید. در این صورت باید برای خرید دوباره دیسک بازی هزینه کنید. اما اکانت قابلیت آسیب فیزیکی را ندارد)
  • قیمت (قیمت خرید سی دی بازی‌های کنسولی بالاتر از خرید نسخه دیجیتالی بازی است)
  • عمر بازی‌ها (با خرید اکانت قانونی می‌توانید برای همیشه بازی را داشته باشید)
  • امکان فروش ( بر خلاف نسخه فیزیکی شما امکان فروش نسخه دیجیتالی را ندارید)

با توجه به تفاوت‌ها و مزایای نسخه دیجیتالی نسبت به نسخه فیزیکی، خرید اکانت قانونی ps4 افزایش یافته است. امروزه کمتر کسی از گیمرها به دنبال خرید دیسک بازی‌ها است.

اکانت هکی چیست؟ تفاوت اکانت قانونی و هکی را بشناسید!

در دنیای آنلاین باید مراقب هک باشیم. گفتیم که هر گیمری برای بازی نیاز به یک اکانت دارد. اگر رمز عبور ایمنی نداشته باشید اکانت شما توسط هکرها هک می‌شود. اکانت‌های هک شده متاسفانه توسط برخی از افراد به  گیمرها فروخته می‌شود. خرید اکانت هکی غیرقانونی و غیراخلاقی است. مراقب باشید که اکانت هکی نخرید!

شرکت سونی زمانی که از هکی بودن اکانت مطلع شود، کنسول بازی را بن می‌کند. طبق قوانین شرکت سونی هیچ نوع بخششی برای اکانت هکی وجود ندارد. زمانی که گیمر متوجه شود که اکانت او هک شده با اطلاع به شرکت سونی پیگیری‌ها انجام شده و اکانت هک شده را بن می‌کنند.

اکانت قانونی پلی استیشن مخصوص گیمرها

اکانت قانونی راه نجات گیمرها؛ ایا اکانت قانونی بن می‌شود؟

با توجه به افزایش قیمت‌ها خرید دیسک بازی برای گیمرها سخت و گاهاً غیر ممکن شده است. از سوی دیگر خرید اکانت هکی نیز خطرناک است. به همین دلیل است که خرید اکانت قانونی را راه نجات گیمرها می‌دانند. اکانت قانونی از جمله قابلیت‌های شرکت شونی و مایکروسافت برای گیمرها است که بتوانند به صورت اشتراکی و بدون نیاز به خرید دیسک‌های جداگانه و تحمیل هزینه‌های اضافه‌تر به صورت اشتراکی به بازی دسترسی داشته باشند. بر هیمن اساس خرید اکانت قانونی امکان بن شدن کنسول را ندارد.

اکانت اشتراکی چگونه است؟ راهکاری برای بازی همزمان!

هر اکانت می‌تواند اطلاعات خود را با اکانت‌های دیگر به اشتراک بگذارد. 3 حالت برای هر اکانت در نظر گرفته شده است. به حالت‌های اکانت ظرفیت گفته می‌شود. در واقع هر اکانت 3 ظرفیت دارد. به غیر از ظرفیت شماره 1 بقیه ظرفیت‌ها برای یک شخص است. هر سه ظرفیت می‌تواند به صورت همزمان و بدون هیچ مزاحمتی برای یکدیگر استفاده شود.

اکانت روی یک کنسول فعال می‌شود. سپس گیمرها می‌توانند به صورت همزمان به آن اکانت متصل شده و بدون هیچ مزاحمتی دسترسی به بازی فیفا 20 را داشته باشند. حتی گیمرها می‌توانند از ویژگی‌های بازی مانند بازی آنلاین استفاده کنند. البته توجه کنید که اکانت فقط می‌تواند روی یک کنسول اکتیو باشد. بعد از روشن شدن کنسول اکتیو بودن از طریق اینترنت چک شده و اگر کنسول دیگری با اکانت اول فعال باشد، دی اکتیو می‌شود.

معرفی ظرفیت‌های اکانت قانونی؛ انتخاب با شما است!

خلاصه‌ای از مشخصات ظرفیت‌های اکانت قانونی را در جدول زیر می‌توانید مشاهده کنید. در ادامه به بررسی هر کدام از ظرفیت‌‌ها می‌پردازیم.

 

ظرفیت

گارانتی فروش مجدد قابلیت Active As Primary قابلیت اجرای بازی هنگام اتصال به اینترنت قابلیت اجرای بازی هنگام قطع اینترنت اجرای بازی بر روی اکانت شخصی شما

ظرفیت 1

24 ساعت پس از تحویل ندارد دارد ندارد دارد دارد
ظرفیت 2 دارد دارد دارد دارد دارد دارد
ظرفیت 3 دارد دارد ندارد دارد ندارد ندارد

ظرفیت شماره 1، مناسب برای بازی‌های داستانی!

هنگام خرید اکانت قانونی ظرفیت بازی شماره 1 توجه کنید که ظرفیت 1 امکان اتصال به اینترنت را ندارد. به همین دلیل نیز نسبت به دو ظرفیت دیگر ارزان تر است. اگر هنگام بازی به اینترنت وصل شوید بازی شما قطع می‌شود. ظرفیت 1 مناسب بازی‌های داستانی است و شما می‌توانید 2 تا 3 بازی را با این ظرفیت داشته باشید سپس لیست بازی‌های خود را تغییر دهید.

ظرفیت شماره 2، با قابلیت اکتیو کردن مانند دیسک بازی است!

خرید اکانت قانونی ظرفیت 2 مانند خرید دیسک بازی است. همه مزایای دیسک‌های بازی بر روی ظرفیت 2 قرار دارد. کافی است پس از خرید با مشخصات اکانت وارد دستگاه شوید سپس بازی را دانلود و نصب کرده و اکانت را اکتیو کنید. پس از اکتیو کردن از اکانت خارج شوید تا مزاحمتی برای ظرفیت 3 نداشته باشید.

با خرید ظرفیت 2 شما می‌توانید هم به صورت آنلاین و هم آفلاین روی همه یوزرها بازی را اجرا و تروفی‌های بازی را دریافت کنید. همچنین آپدیت بازی‌ها را بدون هیچ مشکلی انجام دهید.

ظرفیت شماره 3، در هر یک ساعت یکبار کنسول LICNESE بازی را بررسی می‌کند!

هنگام خرید ظرفیت 3 توجه کنید که شما باید به اینترنت وصل باشید. اگر اینترنت شما وصل نباشد یا اینکه دستگاه آپدیت نباشد، بازی برای شما قفل شده و تا زمان اتصال دوباره اینترنت امکان اجرای بازی را ندارید. همچنین ظرفیت شماره 3 را باید بر روی اکانت ارسالی اجرا کنید. یعنی شما نمی‌توانید ظرفیت را بر روی هر اکانتی اجرا کنید.

اکانت قانونی چیست ؟

از کجا بفهمیم اکانت ps4 قانونی است؟ از وبسایت معتبر خرید کنید!

دو راه برای تشخیص اکانت قانونی وجود دارد:

  • گارانتی اکانت: اکانت قانونی دارای گارانتی‌های مادام العمر هستند. ( شامل رمز اکانت و تغییر ایمیل قابلیت ریکاوری دارد )
  • امکان اتصال به اینترنت: اکانت قانونی امکان اتصال را دارد اما اکانت هکی بعد از یک مدت دیگر امکان اتصال به اینترنت را ندارید.

یک راهکار مناسب و مطمئن برای خرید اکانت قانونی و عدم گیر افتادن در دام افراد سودجو این است که اکانت قانونی بازی را از وبسایت و مجموعه معتبر خریداری کنید.

بزرگترین سایت فروش اکانت قانونی ps4؛ از کارشناسان گامالوپ مشاوره بگیرید!

در این مقاله سؤال اکانت قانونی چیست را پاسخ داده و مزیت‌های خرید اکانت قانونی را بررسی کردیم. با توجه به افزایش قیمت دلار، امکان نگهدای بهینه و وجود ظرفیت‌های نسخه دیجیتال، خرید اکانت قانونی بیش از پیش مورد استقبال گیمرها قرار گرفته است.

گامالوپ یکی از بزرگترین سایت‌های فروش اکانت قانونی ps4 در ایران است. شما می توانید از کارشناسان گامالوپ در رابطه با خرید اکانت قانونی مشاوره بگیرید. همچنین می‌توانید سؤالات خود را در رابطه با اکانت قانونی و ظرفیت‌های اکانت با کارشناسان گامالوپ در میان بگذارید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن پاسخ گوی شما باشند. با گامالوپ هیجان واقعی بازی را تجربه کنید!