بازی فورتنایت در سال 2017 توسط استودیو EPIC Games برای تمامی پلتفرم ها ( پلی اسیتشن ، ایکس باکس ،ویندوز ، موبایل ) ساخته شد . به دلیل رایگان بودن و خلاق بودن بازی fortnite فراگیر شد. سبک بازی تیر اندازی سوم شخص ، بتل رویال انلاین هستش اما متاسفانه در کشور ما ایران فیلتر شد .

فهرست محتوا

1 مورد
  1. چگونه می توان بر روی گوشی های میان رده بازی فورتنایت را نصب کرد ؟

نصب بازی فورتنایت  به علت داشتن کیفیت بالا ، حجم زیاد و بهینه نبودن بازی فقط بر روی پرچمداران قابل اجرا بود، اما شما با این روش می توانید به راحتی بازی پرطرفدار فورتنایت را بر روی تمامی مدل های گوشی نصب و از تمامی قابلیت های آیتم شاپ بدون بن شدن توسط اپیک گیمز بهرمند شوید با من در ادامه این آموزش همراه باشید .

چگونه می توان بر روی گوشی های میان رده بازی فورتنایت را نصب کرد ؟

ابتدا می بایست از طریق لینکی که در پایین همین صحفه قرار داده شده است برنامه را برای گوشی خود دانلود، سپس برنامه را اجرا کنید ، اگر شما حساب کاربری در بازی fortnite داشته باشید گزینه اول را بزیید اگر نه گزینه دوم کریت یوزر را بزنید . خب حالا بعد از ورود به حساب کاربری اپیک گیمز خود شما می بایست تقریبا 8 گیگ دانلود کنید تا بتواید بازی را بر روی گوشی خود اجرا کنید.

اموزش نصب بازی فورتنایت
اموزش نصب بازی فورتنایت برای گوشی های ضعیف
اموزش نصب بازی فورتنایت برای گوشی های میان رده

اگر در هنگام وارد کردن حساب کاربری اپیک گیمز خود با ارور زیر مواجه شدید می بایست از نرم افزار تغییر آی پی  ( فیلتر شکن ) می توانید همین الان از کانال تلگرامی ما دریافت کنید . برای دانلود از طریق تلگرام کلیک کنید

نصب بازی fortnite برروی تمامی گوشی ها

آموزش در این قسمت به پایان رسید اگر سوال یا مشکل در نصب داشتید کامنت کنید من در کمترین زمان ممکن به شما همراهان عزیز پاسخ میدم


دانلود فورتنایت نسخه اندروید v15.40.0