آموزش شارژ کردن گیفت کارت Ps4

فهرست محتوا

7 مورد
  1. گیفت کارت PS4 چیست؟ هدیه‌ای مناسب برای گیمرها!
  2. مراحل شارژ گیفت کارت هدیه ps4
  3. ساخت اکانت پلی استیشن؛ ابتدا کشور منتخب خود را مشخص کنید!
  4. آموزش شارژ گیفت کارت پلی استیشن 4 از طریق حساب کاربری پلی استیشن
  5. آموزش شارژ گیفت کارت پلی اسیتشن 4 از طریق کنسول
  6. قیمت گیفت کارت پلی استیشن 4؛ اعتبار فروشگاه مهم‌تر است!
  7. گامالوپ یکی از مراجع اصلی خرید گیفت کارت پلی استیشن در ایران

آموزش شارژ کردن گیفت کارت Ps4

گیفت کارت پلی استیشن یکی از پرفروش‌ترین محصولات کمپانی سونی است. با استفاده از گیفت کارت، گیمرها می‌توانند به راحتی و بدون نیاز به پرداخت‌های آنلاین، از مزایای شرکت سونی استفاده کنند. گیفت کارت پلی استیشن 4 یک کادو و هدیه بسیار مناسب و عالی برای گیمرهای PS4 است. در همین راستا می‌خواهیم در این مقاله آموزش شارژ کردن گیفت کارت Ps4 را به ساده‌ترین روش بیان کنیم. پس تا انتها با گامالوپ همراه باشید.

گیفت کارت PS4 چیست؟ هدیه‌ای مناسب برای گیمرها!

گیفت کارت پلی استیشن یک هدیه مخصوص برای گیمرها است. گیفت کارت شبیه به کارت شارژ سیم کارت‌های اعتباری است. گیفت کارت پلی استیشن دارای 12 کاراکتر با اعداد و ارقام مشخص است. با وارد کردن کد گیفت کارت، حساب کاربری پلی استیشن شما شارژ شده و می‌توانید از مزایای کمپانی سونی استفاده کنید. از جمله خاص‌ترین قابلیت‌های گیفت کارت هدیه ps4 می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • امکان بازی گروهی
  • قابلیت بازی آنلاین
  • خرید تم‌های جدید
  • خرید امکانات برای بازی‌های مختلف پلی استیشن
  • استفاده از تخفیف‌های کمپانی سونی در مناسبت‌های مختلف
  • و غیره

خرید گیفت کارت پلی استیشن برای گیمرهای ایرانی یکی از بهترین راهکارها برای دسترسی به مزایای کمپانی سونی است. با خرید اکانت ps5 و PS4 می‌توانید به بهترین بازی‌های جذاب و پرطرفدار دنیا دسترسی پیدا کنید. دستیابی به امکانات ویژه بازی‌ها از طریق خرید گیفت کارت پلی استیشن و شارژ آن امکان‌پذیر است. برای دریافت راهنمای خرید گیفت کارت ps4 می توانید از کارشناسان گامالوپ مشاوره بگیرید.

مراحل شارژ گیفت کارت هدیه ps4

مراحل شارژ گیفت کارت هدیه ps4

استفاده از گیفت کارت پلی استیشن 4 نیاز به یک سری پیش مرحله و طی کردن مراحل اصلی دارد. قبل از ورود به مراحل اصلی لازم است که چند مرحله اولیه زیر را انجام دهید:

  1. ابتدا باید گیفت کارت را از فروشگاه معبتر خریداری کنید
  2. اگر اکانت حساب کاربری یا اکانت پلی اسیتشن ندارید باید ابتدا اکانت را بسازید
  3. سپس فرآیند شارژ گیفت کارت پلی استیشن را مرحله به مرحله انجام دهید.

لازم به یادآوری است که اگر در هر کدام از مراحل ثبت اکانت، استفاده از گیفت کارت، شارژ گیفت کارت، خرید اکانت بازی، خرید پلاس اکسترا و غیره نیاز به راهنمایی داشتید، حتما با کارشناسان مجموعه گامالوپ ارتباط بگیرید. حال در ادامه ابتدا مراحل ساخت اکانت پلی استیشن را برای کسانی که اکانت ندارند را شرح می‌دهیم. سپس در ادامه آموزش خرید گیفت کارت پلی استیشن 4 و نحوه استفاده از آن را بیان می‌کنیم.

ساخت اکانت پلی استیشن؛ ابتدا کشور منتخب خود را مشخص کنید!

برای ساخت اکانت پلی استیشن مراحل زیر را طی کنید:

  • به سایت کمپانی سونی وارد شوید
  • به قسمت ثبت نام بروید
  • روی گزینه Create a new account کلیک کنید
  • کشور خود را انتخاب کنید (توجه داشته باشید که انتخاب کشور در مراحل بعدی تأثیر گذار است. طبق قوانین جدید کمپانی سونی شما امکان تغییر آی دی خود را ندارید)
  • آدرس محل سکونت و کد پستی را وارد کنید
  • اطلاعات شخصی خود را مانند نام و نام خانوادگی و آی دی خود وارد کنید.
  • آدرس ایمیل و رمز عبور خود را وارد کنید
  • پیامی به ایمیل شما فرستاده می‌شود
  • پیام را باز کرده و اکانت خود را تأیید یا به اصطلاح Verify کنید.

با داشتن حساب کاربری پلی استیشن به راحتی می‌توانید برای خرید گیفت کارت، شارژ حساب کاربری، خرید بازی‌های آنلاین و غیره اقدام کنید. کافی است لپ‌تاپ گیمینگ خود را روشن و سایت شرکت سونی سرچ کنید. به حساب کاربری خود وارد شوید و با خرید بهترین بازی‌ها از اوقات خود لذت ببرید.

اگر قصد خرید لپ تاپ گینیمگ را دارید پیشنهاد می‌کنیم که قبل از خرید حتما مقاله لینک شده راهنمای خرید لپ‌تاپ گیمینگ را مطالعه کنید.

آموزش شارژ گیفت کارت پلی استیشن 4 از طریق حساب کاربری پلی استیشن

پس از دریافت آموزش ساخت اکانت پلی استیشن 4 از طریق سایت سونی می‌توانید کد گیفت کارت پلی اسیتشن 4 را وارد کرده و حساب کاربری را شارژ کنید. کافی است چند مرحله زیر را به دقت انجام دهید:

  • دوباره به قسمت Account وارد شوید
  • روی گزینه Redeem Prepaid Card کلیک کنید
  • کد 12 رقمی گیفت کارت پلی استیشن 4 را وارد کنید
  • حال گیفت کارت برای شما شارژ شده و می‌توانید از فروشگاه پلی استور خرید کنید.

هزینه خرید بازی‌ها، میزان مالیات هر بازی، نحوه دسترسی به امکانات و قابلیت‌ها و غیره برای هر کشوری متفاوت است. بر هیمن اساس یکی از راحت‌ترین و مطمئن‌ترین راه‌ها برای خرید اکانت PS4 خرید از مراجع معتبر است. شما می‌توانید با مجموعه گامالوپ از طریق شماره تماس‌های 06152370253 و 09302227675 ارتباط بگیرید و راهنمایی‌های لازم را برای خرید اکانت و ساخت حساب کاربری دریافت کنید.

آموزش شارژ گیفت کارت پلی اسیتشن 4 از طریق کنسول

آموزش شارژ گیفت کارت پلی اسیتشن 4 از طریق کنسول

برای وارد کردن کد گیفت کارت پلی استیشن از طریق کنسول‌های پلی استیشن مراحل زیر را قدم به قدم انجام دهید:

  • از طریق کنسول خود به بخش Play Station Store وارد شوید
  • از منوی سمت چپ گزینه Redeem Code را انتخاب کنید
  • حال کلید X روی دسته پلی استیشن را بزنید تا کادری برای وارد کردن کد گیفت کارت ظاهر شود
  • در کادر مد نظر کد 12 کاراکتری گیفت کارت را وارد کنید
  • حال گزینه Continue را بزنید
  • اگر کد را به درستی وارد کرده باشید پیغامی با عنوان موفقیت عملیات انجام شده نشان داده می‌شود.

توجه داشته باشید که کشور حساب کاربری پلی استیشن شما باید با کشور گیفت کارت یکی باشد. در غیر اینصورت اکانت پلی اسیتشن شما شارژ نمی‌شود. با شارژ حساب کاربری می‌توانید امکانات و قابلیت‌های بیشتری را برای بازی‌های جذابی مانند Call of Duty خریداری کنید.

لازم به ذکر است که برخی از بازی‌های پلی استیشن روی موبایل در حالت آفلاین نیز قابلیت اجرا دارند. برای دریافت لیست بهترین بازی‌های می‌توانید مقاله لینک شده بهترین بازی‌های آفلاین موبایل را مطالعه کنید.

قیمت گیفت کارت پلی استیشن 4؛ اعتبار فروشگاه مهم‌تر است!

قیمت گیفت کارت PS4 بسیار متفاوت است. قیمت‌ها از گیفت کارت 50 دلاری پلی استیشن، گیفت کارت ۱۵ دلاری ps4، گیفت کارت ۵ دلاری psn امریکا تا خرید گیفت کارت ۲۰ دلاری پلی استیشن متغییر است. برای دریافت لیست قیمت گیفت کارت PS4 با مجموعه گامالوپ تماس بگیرید.

آموزش شارژ کردن گیفت کارت

گامالوپ یکی از مراجع اصلی خرید گیفت کارت پلی استیشن در ایران

در این مقاله آموزش شارژ کردن گیفت کارت Ps4 از راه سایت سونی و کنسول‌های پلی استیشن را شرح دادیم. اگر در زمان شارژ حساب کاربری پلی استیشن نیاز به راهنمایی بیشتری داشتید می‌توانید با کارشناسان مجموعه گامالوپ ارتباط بگیرید. گامالوپ یکی از مراجع اصلی و بزرگ خرید گیفت کارت پلی استیشن، خرید اکانت قانونی PS4 و PS5، خرید اشتراک پلاس پلی استیشن و دیگر محصولات گیم است.

کارشناسان گامالوپ در هفت روز هفته و به صورت 24 ساعته شما را پشتیبانی می‌کنند. شما می‌توانید سؤالات خود را در رابطه با خرید گیفت کارت پلی استیشن با کارشناسان گامالوپ در میان بگذارید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن پاسخ گوی شما باشند. با گامالوپ هیجان واقعی بازی را تجربه کنید!