آپدیت ps4 از طریق دو راه انجام می شود:  آپدیت مستقیم از طریقPS4 |   آپدیت PS4 با استفاده از فلش (USB) در ادامه همراه من باشید.

فهرست محتوا

2 مورد
  1. آپدیت مستقیم از طریق ps4 :
  2. آپدیت PS4 با استفاده از فلش (USB) :

آپدیت مستقیم از طریق ps4 :

از متصل بودن کنسول خود به اینترنت اطمینان حاصل کنید . برای آپدیت کنسول به صورت مستقیم از دو روش میتوانیدآپدیت پلی استیشن 4 را انجام دهید .

روش اول : ابتدا به قسمت سیتنگ (  Settings  ) رفته و گزینه System Software Update  را انتخاب کنید. چند لحظه صبر کنید تا اخرین ورژن آپدیت  شناسایی شود به دانلود های شما اضافه شود . بعد از اضافه شدن به لیست دانلود به قسمته Notifcation  بعد از اتمام دانلود  فایل را نصب کنید. پلی استیشن به طور خودکار ریست میشود.

نحوه آپدیت ps4

روش دومهنگامی که برای پلی استیشن آپدیت جدیدی داده می شود و کنسول شما به اینترنت وصل باشد در قسمت Notifcation فایل UPDATE به صورت خودکار به لیست دانلود شما اضافه می شود و شما کافیست فقط دانلود را انجام دهید و فایل را نصب کنید.

آموزش آپدیت ps4 با استفاده از فلش

آپدیت PS4 با استفاده از فلش (USB) :

اگرکنسول، مدت زمان طولانی به اینترنت متصل نباشد و آپدیت قدیمی باشد باید از USB  برای آپدیت دستگاه استفاده کنید  . برای انتقال فایل آپدیت شما نیاز به فلش یا هارد دارید، همچنین فرمت فلش را باید به FAT32 تغییر دهید. در فلش فولدری به نام  PS4  ایجاد کنید . در فولدر PS4  فولدری جدید به نام UPDATE بسازید. توجه : برای نامگذاری  فولدر ها از همین نام ها و با حروف بزرگ نوشته شود.

ابتدا فایل  UPDATE PS4  را باید دانلود کنید. برای دریافت آخرین ورژن آپدیت رسمی پلی اسیتشن 4 اینجا کلیک کنید . بعد از اتمام  دانلود ، فایل را به PS4UPDATE.PUP تغییر نام دهید. فلش را از کامپیوتر خود جدا کنید و در درگاه USB جلو کنسول قرار دهید. برای آپدیت کنسول از طریق فلش 2 راه وجود دارد . 

آموزش آپدیت پلی اسیتشن 4 با فلش

راه اول :ابتدا به قسمت Notifcation  رفته و اعلان فایل دانلود آپدیت را از لیست دانلود پاک کنید سپس به  سیتنگ (  Settings  ) رفته گزینه System Software Update  را انتخاب کنید. در این قسمت کافیست گزینه NEXT  را بزنید تا کپی و نصب آپدیت پلی استیشن  از طریق USB  انجام شود سپس کنسول ریستارت میشود و آپدیت کنسول شما انجام می شود . 

آپدیت ps4

راه دومهنگامی که کنسول شما به اینترنت متصل نمیشود می بایست از طریق SAFE MODE آپدیت پلی اسیتشن را انجام دهید .کافیست دکمه پاور را 7 ثانیه نگه دارید تا بوق دوم را شنیدید دست خود را وردارید.  گزینه سوم یعنی Update System Software را انتخاب کنید و کنسول شما به صورت آفلاین به آخرین نسخه آپدیت می شود ( برای اطلاع از گزینه های دیگر در حالت SAFE MODE  و کاربرد آنها به این صحفه مراجله کنید )

 

 

[/vc_column_text][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/2″][vc_single_image image=”2495″ img_size=”large” parallax_scroll=”no”][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/2″][vc_single_image image=”2497″ img_size=”large” alignment=”right” parallax_scroll=”no”][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][/vc_row]