بازی Ghost of Tsushima یک بازی اکشن جهان باز از استودیو ساکر پانچ است که در آن بازیکن در جایگاه یک سامورایی با حمله مغول‌ها به ژاپن مقابله می‌کند.
این بازی مهیج قرار است . در27تیرماه سال 99 عرضه شود

خلاصه بازی “Ghost of tsushima”
در اواخر قرن سیزدهم ، امپراتوری مغول در طول مبارزات انتخاباتی خود برای فتح شرق ، تمام ملل را هدر داده است. جزیره Tsushima تمام چیزهایی است که بین سرزمین اصلی ژاپن و ناوگان تهاجم مغول مستقر است که توسط ژنرال بی رحمانه و حیله گر ، خوتون خان به رهبری است. در پی آتش سوزی این جزیره در اثر موج اول حمله مغول ، جین ساکای جنگجو سامورایی به عنوان یکی از آخرین اعضای بازمانده قبیله خود ایستاده است. او مصمم است كه هر كاری را كه انجام می دهد ، به هر قیمتی ، برای محافظت از مردم خود و بازپس گیری خانه خود انجام دهد. او باید سنت هایی را که او را به عنوان یک جنگجو شکل داده است کنار بگذارید تا مسیری جدید ، مسیر ارواح را به دست بیاورد و برای آزادی Tsushima یک جنگ غیر متعارف بگذارد.

انتشار این بازی مورد انتظار به July 17 2020 یعنی 27 تیر ماه سال جاری موکول شده است.
استودیو ساکرپانچ، علت تأخیر صورت‌گرفته را «سختی کار خارج از استودیو و تحت‌تاثیر قرنطینه‌ی خانگی» اعلام کرده است.

و در تویتر خود اینچنین گفته است:
《همان‌طور که احتمالا خودتان هم می‌دانید، انتشار بازی Ghost of Tsushima به روز ۱۷ جولای (۲۷ تیر) موکول شده است. انتقال فرایند تولید بازی از استودیو به خانه‌ها تحت تاثیر شرایط قرنطینه‌ی خانگی، چالش‌های خاص خودش را بر سر راه تولید بازی قرار داده است اما، زحمات تیم بین‌المللی ما کاری کرده که با اتمام ساخت Ghost of Tsushima فاصله‌ای نداشته باشیم.
باگ‌های اندکی برای حذف کردن باقی مانده و دیگر زمان تکمیل پروژه فرا رسیده است. ما از این فرصت چند هفته‌ای به‌بهترین شکل ممکن استفاده خواهیم کرد. امیدواریم که همه‌ی شما در خانه‌هایتان بمانید و حالتان خوب باشد. برای رسیدن روزی که گوست آو سوشیما به دست شما برسد نمی‌توانیم صبر کنیم. به‌زودی اطلاعات بسیار زیادی از گیم‌پلی بازی را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت!》

هنوز گیم پلی با توجه‌ به اینکه رویداد E3 هم لغو شده، در دسترس قرار نگرفته است و مشخص نیست که این اطلاعات جدید از گیم‌پلی بازی به‌چه شکلی قرار است در دسترس قرار بگیرد.

اطلاعات جدید را بزودی برای شما عزیزان قرار خواهیم داد همراه ما باشید.

این بازی هیجان نگیز را می توانید از سایت گاما لوپ تهیه کنید