پلی استیشن 4 و 5 طرفداران و علاقمندان بسیاری در دنیا دارد. شما هم حتما هنگام خرید اکانت با اصطلاح اکانت ظرفیتی مواجه شده‌اید. اما اکانت ظرفیتی چیست؟ اکانت ظرفیتی ps5 چیست؟ چند نوع اکانت داریم؟ آیا اکانت ظرفیتی ps4 و ps5 با هم متفاوت است؟ در این مقاله با ما همراه باشید تا سؤالات شما در زمینه ظرفیت‌های ps4 و ps5 پاسخ دهیم.

فهرست محتوا

7 مورد
  1. اکانت ظرفیتی چیست؟ خرید اکانت ظرفیتی بهترین راه دسترسی به بازی‌ها!
  2. انواع اکانت ظرفیتی ps4 و ps5
  3. ویژگی‌های اکانت ظرفیت اول؛ مناسب برای بازی‌های داستانی!
  4. ویژگی‌های اکانت ظرفیت دوم؛ انتخابی برای دسترسی کامل!
  5. ویژگی‌های اکانت ظرفیت سوم؛ امکان اجرای بازی روی هر اکانت را ندارید!
  6. نحوه تشخیص ظرفیت اکانت ps4 و PS5
  7. گامالوپ برترین مجموعه فروش اکانت ظرفیتی قانونی در ایران!

اکانت ظرفیتی چیست؟ خرید اکانت ظرفیتی بهترین راه دسترسی به بازی‌ها!

دسترسی به بازی‌های ویدیوئی برای گیمرها از دو طریق زیر امکان‌پذیر است:

  • خرید دیسک بازی‌ها
  • خرید اکانت

خرید دیسک بازی بسیار پرهزینه است و در دنیای دیجیتال امروزه طرفداران کمتری دارد. با این حساب خرید اکانت یکی از بهترین شیوه‌ها برای دسترسی به بازی‌های محبوب و جذاب دنیا است. اکانت‌های موجود در بازار شامل دو نوع اکانت هکی و اکانت قانونی است. اکانت هکی یکی از پرریسک‌ترین نوع اکانت است. چرا که اکانت‌های هکی توسط کمپانی سونی شناسایی و بن می‌شوند.

اکانت‌های ظرفیتی از نوع اکانت قانونی است. در واقع اکانت ظرفیتی یکی از قابلیت‌های شرکت سونی برای گیمرها است. گیمرها بدون پرداخت هزنیه برای دیسک، به صورت اشتراکی می‌توانند به بازی‌های پلی استیشن دسترسی داشته باشند. در ادامه همراه با گامالوپ انواع اکانت ظرفیتی و ویژگی‌های آن‌ها را بررسی می‌کنیم.

انواع اکانت ظرفیتی ps4 و ps5

انواع اکانت ظرفیتی ps4 و ps5

اکانت‌های ظرفیتی PS4 و PS5 یکی است و دارای سه حالت است:

  • اکانت ظرفیتی اول
  • اکانت ظرفیتی دوم
  • اکانت ظرفیتی سوم

هر کدام از اکانت‌های ظرفیتی مشخصات و ویژگی‌های خاص خود را دارند که در ادامه به بررسی آن‌ها می‌پردازیم.  لازم به ذکر است که برای دریافت ویژگی، امکانات و قابلیت‌های بازی‌ها باید برای خرید گیفت کارت و اشتراک‌های پلاس اقدام کنید. با خرید پلاس اکسترا به انواع تخفیف‌ها و مزایای کمپانی سونی دسترسی خواهید داشت.

ویژگی‌های اکانت ظرفیت اول؛ مناسب برای بازی‌های داستانی!

اکانت ظرفیت اول از دو اکانت دیگر ارزان‌تر است و بیشتر برای خرید بازی‌های داستانی و روایتی مناسب است. از ویژگی‌های اکانت ظرفیت اول می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • عدم امکان اتصال به اینترنت
  • گارانتی تا 24 ساعت پس از تحویل
  • قابلیت Active As Primary را دارد
  • امکان اجرای بازی آفلاین
  • عدم امکان فروش
  • امکان اجرای بازی روی اکانت شخصی

توجه داشته باشید که در صورت اتصال به اینترنت با اکانت شخصی یا اصلی در حین اجرای بازی، بازی برای شما قفل می‌شود. اکانت ظرفیت اول به دلیل عدم امکان اتصال به اینترنت و عدم فروش، طرفداران بسیاری ندارد. پیشنهاد ما این است که قبل ازخرید اکانت ps4 و PS5 از متخصصین این حوزه مشورت بگیرید تا اکانت متناسب با نیازخود را خریداری کنید.

ویژگی‌های اکانت ظرفیت دوم

ویژگی‌های اکانت ظرفیت دوم؛ انتخابی برای دسترسی کامل!

اکانت ظرفیت 2 دارای بیشترین قابلیت ها است. در واقع خرید اکانت ظرفیت 2 ps4 و PS5 شبیه خرید دیسک بازی است. از ویژگی های اصلی اکانت ظرفیت 2 می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • امکان بازی به صورت آفلاین و آنلاین
  • امکان فروش مجدد بازی
  • دارای گارانتی
  • دارای قابلیت Active As Primary
  • امکان اجرای بازی بر روی اکانت شخصی

خرید اکانت ظرفیت 2 ps4 و PS5 می توانید همه بازی را اجرا و تروفی های آن را دریافت کنید. اکانت ظرفیت دوم پرطرفدارترین نوع اکانت قانونی است. با داشتن اکانت ظرفیت 2 به اغلب بازی ها درسترسی دارید و می توانید جدیدترین بازی های مورد انتظار در مهر ۱۴۰۱ را دانلود و لحظات خوشی را سپری کنید.

ویژگی‌های اکانت ظرفیت سوم؛ امکان اجرای بازی روی هر اکانت را ندارید!

از ویژگی‌های اکانت ظرفیت سوم می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • قابلیت Active As Primary را ندارد
  • امکان فروش مجدد را دارد
  • گارانتی دارد
  • قابلیت اجرای بازی هنگام اتصال به اینترنت را دارد
  • امکان بازی آفلاین را ندارد
  • امکان اجرای بازی روی اکانت شخصی را ندارد

هنگام خرید اکانت ظرفیت ۳ توجه داشته باشید که باید به اینترنت متصل باشید. اگر به اینترنت متصل نباشید یا اینکه دستگاه پلی استیشن شما آپدیت نباشد، بازی برای شما قفل می‌شود. توجه کنید که تجربه بازی بر روی سایر اکانت‌های دستگاه وجود ندارد.

لازم به ذکر است که شما می‌توانید برخی از بازی‌های پلی استیشن را بر روی موبایل نیز تجربه کنید. برای دریافت بهترین بازی‌های تقویت ذهن اندروید، بازی‌های پلی استیشن، باز‌ی‌های آنلاین موبایل و غیره به وبسایت گامالوپ مراجعه کنید.

نحوه تشخیص ظرفیت اکانت ps4 و PS5

نحوه تشخیص ظرفیت اکانت ps4 و PS5

برای تشخیص ظرفیت اکانت PS4 و PS5 کافی است به قابلیت‌های اکانت توجه کنید. هر کدام از اکانت‌های ظرفیتی قابیلت‌های خاص خود را دارند که به آن‌ها اشاره کردیم. همچنین شما می‌توانید با کارشناسان مجموعه گامالوپ ارتباط بگیرید و اطلاعات کامل اکانت‌های ظرفیتی را دریافت کنید. خرید اکانت ظرفیتی دارای شرایط و قوانین است. از طریق شماره تلفن‌های 06152370253 و 09302227675 با کارشناسان گامالوپ ارتباط بگیرید و تمام جزئیات خرید اکانت ظرفیتی را دریافت کنید.

گامالوپ برترین مجموعه فروش اکانت ظرفیتی قانونی در ایران!

در این مقاله سؤال ظرفیت‌های ps4 و ps5 چیست؟ را پاسخ داده و ویژگی‌های هر کدام از ظرفیت‌ها را بررسی کردیم. اکانت ظرفیتی یکی از راه‌های به‌صرفه و مطمئن برای خرید بازی‌های پلی استیشن است. اکانت قانونی PS4 و PS5 دارای 3 نوع ظرفیت است. ظرفیت نوع دوم و سوم بیش از نوع اول به فروش می‌رسد. با مراجعه به وبسایت گامالوپ می‌توانید برای خرید ظرفیت‌های ps4 و ps5 اقدام کنید.

گامالوپ یکی از اصلی ترین مراجع فروش اکانت قانونی ps4 و ps5 در ایران است. همچنین همراه با تیم تخصصی خود از سال 1394 تاکنون در زمینه خرید بازی‌های پلی استیشن، خرید گیفت کارت پلی استیشن، خرید اشتراک پلاس پلی استیشن و دیگر محصولات گیم فعالیت می‌کند. شما می‌توانید با کارشناسان گامالوپ ارتباط بگیرید و راهنمایی و مشاوره‌های لازم را دریافت کنید. همراه با گامالوپ از بازی خود نهایت لذت را ببرید.