پس از مشکلات به وجود آمده برای بازی Cyberpunk 2077، سهام شرکت سازنده آن یعنی سی دی پراجکت رد، سقوط قابل توجه و بی سابقه ای را تجربه کرده و این زمینه ساز آن شد تا موضوع شکایت سهامداران سی دی پراجکت از این شرکت لهستانی رقم بخورد. در واقع یک شرکت حقوقی آمریکایی، مقدمات شکایت سهامداران عمده این شرکت بابت سقوط بی سابقه سهام آن که به جهت ضعف های بازی سایبرپانک اتفاق افتاده بود، را رقم زده است.

فهرست محتوا

1 مورد
  1. شکایت سهامداران سی دی پراجکت

شکایت سهامداران سی دی پراجکت

گیمرها برای مدت زیادی منتظر عرضه بازی سایبرپانک 2077 بودند، اما پس از عرضه این بازی که اخیرا صورت گرفته و مشکلات آن روی کنسول های بازی مختلف خود را نشان داد، نارضایتی قابل توجهی شکل گرفته و این باعث شد تا صحبت های منفی بسیاری در خصوص این شرکت رد و بدل شده و همین نارضایتی ها و درخواست کاربران برای مرجوع کردن بازی های خریداری شده، موجبات سقوط سهام کمپانی سازنده را رقم زد.

اگر چه ابتدا فروش Cyberpunk 2077 به نوعی رکورد زنی بود و توانست رکورد پیش خرید 8 میلیون نفری را پیش از زمان عرضه از آن خود سازد و همین طور سریع ترین فروش روی پلت فرم پی سی را داشته باشد، اما باقی کار چندان جالب پیش نرفت و تجربه واقعی کاربر، چیزی نبود که انتظار  داشتیم.

با بیشتر شدن مشکلات، سونی طی توافقی با سی دی پراجکت رد، این بازی را از فروشگاه پلی استیشن یا همان PSN حذف کرد و خریدارانی که بازی را خرید کرده بودند، امکان مرجوع کردن آن را پیدا کردند. اتفاقی که قبلا هرگز در این حوزه ندیده بودیم که امکان مرجوعی یک بازی به این شکل و در ابعاد گسترده صورت بگیرد.