به تاریخ انتشار Cyberpunk 2077 جدید کمتر از یک ماه دیگر باقی مانده است و علاقه مندان به این بازی اکنون شوق و ذوق زیادی برای تجربه آن دارند. در این بازی باید به صورت عملی وارد شده و پس از گذراندن 16 ساعت در شهر شبانه، دیگر هرگز نمی خواهیم از آن خارج شده یا برگردیم. تا زمان ورود سایبرپانک 2077، می توانیم خود را مشغول تماشای تریلرهای جدیدی کنیم که با تاریخچه شهر شب و جانی سیلور، یکی از برجسته ترین شهروندان آن (که اتفاقاً در مغز شما زندگی می کنند و کیانو ریوز نقش او را بازی می کند) سرگرم شویم.

فهرست محتوا

7 مورد
  1. عرضه Cyberpunk 2077 در تاریخ 10 دسامبر
  2. درباره بازی Cyberpunk 2077
  3. پیش پرده داستان بازی Cyberpunk 2077
  4. سرانجام بازی چند نفره Cyberpunk 2077 چه شد؟
  5. درباره بازی Cyberpunk 2077
  6. Cyberpunk 2077 DLC شبیه Witcher خواهد بود
  7. نیازهای سیستم بازی Cyberpunk 2077 به طرز شگفت انگیزی متوسط ​​است

قبل از آن، CD Projekt Red با یک ویدیوی 10 دقیقه ای که بین نسخه Xbox Series X و Xbox One X جابجا می شود، اولین جلوه از Cyberpunk 2077 را که روی کنسول ها اجرا می شود، ارائه داد. هر دو ظاهر خوبی دارند اما مقاومت در برابر گرافیک های فوق العاده آن در کنسول بازی Xbox Series X دشوار است. مخصوصاً از آنجا که سال آینده نسخه جدید و ویژه نسل بعدی از راه می رسد و حتی این کیفیت بهتر خواهد شد.

این ویدئو بسیار دلگرم کننده است زیرا آخرین تاخیر تا حد زیادی برای اطمینان از عملکرد خوب بازی در کنسول های نسل آخر انجام شد. نسخه Xbox One X خوب به نظر می رسد. البته باید انتظار داشت که با سخت افزار ضعیف تر Xbox One S با مقداری افت کار کند، اما همچنان امیدوار هستیم که این افت آن قدرها نیز آزاردهنده نباشد.

عرضه Cyberpunk 2077 در تاریخ 10 دسامبر

در ابتدا قرار بود Cyberpunk 2077 در 16 آوریل منتشر شود، سپس به 17 سپتامبر و سپس به 19 نوامبر منتقل شد. تاریخ انتشار رسمی Cyberpunk 2077 اکنون 10 دسامبر است. CD Projekt Red می گوید سه هفته بیشتر به آن زمان بیشتری می دهد تا اطمینان حاصل کند که بازی در همه سیستم عامل های پشتیبانی شده خود به خوبی اجرا می شود ، به خصوص اینکه دورکاری این مدت شرکت ها بابت انتشار ویروس کرونا باعث شده است که فرایند تست کیفیت زمان بیشتری داشته باشد.

درباره بازی Cyberpunk 2077

پیش پرده داستان بازی Cyberpunk 2077

اولین امتیاز بزرگ شما در Cyberpunk 2077 این است که می توانید صحنه را برای بقیه بازی تنظیم کنید و در تریلر آن نیز چنین چیزی آورده شده است. در طی دو دقیقه کم کم شما به دوست جلف (و بسیار بی اعتماد به نفس) جکی، کارفرمای جدید خود دکس دشاون و ماموریت خود معرفی می شوید: یک تراشه آزمایشی از بزرگترین شرکت در شهر شب دریافت کنید. ساده به نظر می رسد، درست است؟ همانطور که قبلا دیده بودیم، اوضاع بسیار بد پیش می رود ، اما نحوه دقیق بهم ریختن اوضاع هنوز هم یک راز است – و احتمالاً به نحوه بازی شما بستگی خواهد داشت. به هر شکلی که اتفاق بیفتد، شما را به درون شهر شب پرتاب می کنند و آماده هستند تا با شبح دیجیتالی Keanu Reeves که در سر شما گیر افتاده است، صعود خود را به سمت بالا آغاز کنید.

سرانجام بازی چند نفره Cyberpunk 2077 چه شد؟

بازی چند نفره Cyberpunk 2077 یکی از آن شایعاتی بود که بر اساس درخواست های درباره آن گمانه زنی های شکل گرفت. گاه شنیدیم که به این نسخه اضافه خواهد شد و گاه این خبر تکذیب گردید. اما سرانجام به حوزه “تائید شده، اما برنامه ریزی نشده” وارد گشت. زیرا CD Projekt Red می گوید که پس از ارائه برخی از DLC های رایگان و سایر محتوای تک نفره ، قصد دارد “برخی از اقدامات چند نفره” را به بازی اضافه کند. بعدا، تأیید کرد که بازی چند نفره Cyberpunk 2077 به یک بازی بزرگ اضافه خواهد شد – احتمالاً نباید انتظار داشته باشیم که این بازی حداکثر تا سال 2022 میلادی، عرضه شود.

درباره بازی Cyberpunk 2077

Cyberpunk 2077 DLC شبیه Witcher خواهد بود

قبل از اینکه بازی چندنفره فراگیر شود، می توانید انتظار داشته باشید که مدل DLC Cyberpunk 2077 مسیری مشابه Witcher 3 را طی کند. این بدان معناست که در هفته ها و ماه های پس از ورود و بعد از آ ، تعداد زیادی به روزرسانی رایگان به بازی اضافه می شود که البته به احتمال زیاد پولی خواهند بود. باید دید چه تصمیماتی از سوی کمپانی سازنده اتخاذ می شود، اما حداقل، این چیزی است که تاکنون به نظر می رسد. CD Projekt Red همیشه می تواند نظر خود را در مورد جزئیات تغییر دهد، حتی اگر ایده خوبی پیش از آن ترسیم کرده باشد. این تجربه بازی های قبلی است که تاکنون از این کمپانی داشته ایم.

نیازهای سیستم بازی Cyberpunk 2077 به طرز شگفت انگیزی متوسط ​​است

سرانجام انتظار برای نیازهای سیستم Cyberpunk 2077 به پایان رسید و اگر نگران بودید که عملکرد کامپیوتر و سیستم فعلی شما برای آن کافی خواهد بود یا نه، باید گفت که خبرهای خوبی برایتان داریم. CD Projekt Red در پایان سومین پخش Night City Wire خود حداقل و سیستم مورد نیاز سیستم را منتشر کرد و همان طور که در ادامه مشاهده می کنید، به احتمال زیاد بیشتری کاربران به راحتی با این سیستم کنار خواهند آمد.

در اینجا حداقل سیستم مورد نیاز Cyberpunk 2077 آورده شده است:

  • سیستم عامل: ویندوز 7 یا 64 بیتی ویندوز 10
  • نسخه DirectX: DirectX 12
  • پردازنده: Intel Core i5-3570k یا AMD FX-8310
  • حافظه: 8 گیگابایت
  • کارت گرافیک: Nvidia GTX 780 3 GB یا AMD Radeon RX 470
  • ذخیره سازی: 70 گیگابایت HDD (توصیه SSD)

و در اینجا نیازهای سیستم Cyberpunk 2077 توصیه می شود.

  • سیستم عامل: ویندوز 10 64 بیتی
  • نسخه DirectX: DirectX 12
  • پردازنده: Intel Core i7-4790 یا AMD Ryzen 3 3200G
  • حافظه: 12 گیگابایت
  • کارت گرافیک: Nvidia GTX 1060 6 GB یا AMD Radeon R9 Fury
  • ذخیره سازی: 70 گیگابایت SSD

درباره بازی Cyberpunk 2077

ایجاد شخصیت پردازی در بازی Cyberpunk 2077 کاملا گسترده است

به محض شروع بازی Cyberpunk 2077 قادر خواهید بود شخصیت خود را ایجاد کنید. شما می توانید صورت و بدن V را به روش های معمول آرایشی شخصی سازی کنید.

تنظیمات Cyberpunk 2077 Night City

هیچ جای دیگری مانند Night City وجود ندارد. در شش ناحیه واقع در نیمه راه لس آنجلس و سانفرانسیسکو (جایی که شهر خلیج مورو در آن زندگی می کند) ، طیف اقتصادی – اقتصادی از تجمل گرفته تا فقر شدید را شامل می شود. در راس درخشان مرکز شهر قرار دارد، جایی که بزرگ ترین شرکت ها برای ایجاد نمایشی ترین دفترهای مرکزی رقابت می کنند. در محله مبهم  Pacifica ، بخشی دوردست از شهر است که تا حدی رها شده و توسط گروه های گوناگون غرق شده است. در این بین منطقه صنعتی سانتو دومینگو، وستبروک توریست پذیر، حومه مرفه هیوود و تجارت واتسون قرار دارد. اگر می خواهید هر گوشه از دنیای Cyberpunk 2077 را کشف کنید ، باید محله به محله بروید.

درباره بازی Cyberpunk 2077

کلام آخر

با خرید اکانت قانونی بازی Cyberpunk 2077 می توانید این بازی را بدون نیاز به سی دی فیزیکی تجربه کنید.