به جرات می توان گفت که بیشتر گیمرها به بازی فیفا علاقه زیادی دارند و به واقع این بازی با روح گیم عجین شده است. از آن جایی که به فصل ارائه جدید بازی های و به روز رسانی آن ها نزدیک شده ایم، تاریخ عرضه بازی فیفا 2021 نیز به یکی از خبرهای داغ دنیای گیم تبدیل می شود. پیش از این نیز عرضه های جدید فیفا توجهات زیادی را به خود جلب کرده و علاقه مندان به گیم برای روز عرضه ثانیه شماری می کردند.

فهرست محتوا

2 مورد
  1. تاریخ عرضه بازی فیفا 2021
  2. تغییرات بازی فیفا 2021

تاریخ عرضه بازی فیفا 2021

تاریخ عرضه بازی فیفا 2021 به زودی و در 18 مهر ماه 1399 خواهد بود. این بازی برای رایانه های شخصی و کنسول های بازی ارائه می شود و علاقه مندان به بازی های فوتبال که به دلیل شیوع ویروس کرونا از حضور پیدا کردن در استادیوم ها منع شده اند، می توانند هیجان و عشق خود به فوتبال را در فضای این بازی، رها سازند.

در نسخه جدیدی که کمپانی سازنده یعنی الکترونیک آرتز منتشر ساخته است، تغییرات خاصی در فضای این بازی و قسمت های مختلف آن دیده می شود و این یک نوید جذاب برای گیمرهایی است که می خواستند چیزی متفاوت را در بازی فیفا 2021 تجربه کنند.

تغییرات بازی فیفا 2021

فرار خلاقانه

فرار خلاقانه قابلیتی است که در این بازی و به واقع در نسخه جدید آن ارتقا یافته و به واسطه آن بازیکن می تواند در یک موقعیت گل صد در صد قرار بگیرد. به این شکل، در Creative Run شانس گل زنی بالاتر رفته و هیجان بیشتری به بازی وارد خواهد شد.

 

تاریخ عرضه بازی فیفا 2021

شکل دریبل زنی متفاوت

در فیفا 2021 با یک شکل و فرمت دریبل زنی متفاوت در زمین بازی فوتبال روبرو هستیم که الکترونیک آرتز از آن به عنوان دریبل سرعتی یاد کرده است. در این نوع دریبل زنی سرعت، دقت و مهارت بیشتری با بازیکن همراه شده و می تواند با سهولت بیشتری از مدافع مستقیم و روبروی خود عبور کند. به این ترتیب در حالی که در فضای بازی قرار دارید، با استفاده از سیستم دریبل زنی جدید فیفا 2021، می توانید نیروهای دفاعی تیم مقابل را یکی پس از دیگری از سر راه برداشته و تک به تک رو به روی دروازه بان قرار بگیرید. این چیزی است که بازی را به مراتب جذاب تر ساخته و فضای آن را با هیجان بیشتری همراه کرده است. با دریبل زنی سرعتی، رفتارهایی را که پیشتر در زمین بازی می خواستید، اما امکان انجام آن ها وجود نداشت، اکنون تجربه خواهید کرد و می توانید تیمی به مراتب قوی تر  را به میدان بفرستید.

جایگیری فردی

در فیفا 2021 به عنوان آخرین نسخه این بازی فوتبالی از کمپانی سازنده الکترونیک آرتز، یک ویژگی تازه دیگر به نام Positioning Personality یا همان جای گیری فردی دیده می شود. در این سیستم آخرین نیرو یا بازیکن حاضر در بخش دفاعی تیم، جای گیری بازیکن بازی ساز در برترین و بهترین فضای موجود خالی یا تنگ کردن و بسته نمودن موقعیت برای مهاجمین تیم مقابل به وسیله مدافعات را رقم می زند.

همین طور امکان کنترل بازیکنانی که توپ در اختیار ندارند در این نسخه با شرایط بهتری همراه بوده و شما می توانید با کنترل این بازیکن ها، سیستم های حمله یا دفاع تیم خود را به شکلی بهینه سازی شده تر چیده و به این ترتیب به نقطه رسیدن به گل یا دفاع از دروازه تیم خود، موفق تر ظاهر شوید.

ویژگی Sharpness

این ویژگی تازه کمک می کند تا مشاهده کنید که هر یک از بازیکن های تیم، در لحظات حساس چطور عمل کرده و چه بازی سازی خواهد داشت. به این شکل تصمیم گیری در بازی به مراتب بهتر و مطمئن تر شده و گویی نوعی از روانشناسی بازیکنان به فیفا 2021 اضافه شده است.

شما می توانید بازیکنان را با توجه به ضعف ها و کمبودهایشان تمرین داده و سعی در برطرف کردن نقاط ضعف و کاستی های آن ها در زمین بازی داشته باشید.

در بخش Career Mode نیز با تغییراتی روبرو هستیم که در جای خود جذاب به نظر می رسند. به کمک این تغییرات سطح کنترل بهتری روی تیم خود خواهید داشت. به طور نمونه در زمان هایی چون وقتی که قصد زدن ضربه ایستگاهی دارید، این ارتقا کمک بیشتری به بازی کردن شما می کند.

 

تاریخ عرضه بازی فیفا 2021

ارتقا نقل و انتقالات نیز در این بازی جدید به چشم می خورد. به شکلی که مذاکرات برای نقل و انتقال بازیکنان پیشرفت داشته و به طرزی حرفه ای تر و با امکانات بیشتر همراه شده است. به این ترتیب می توانید با دستی بازتر به نقل و انتقال بازیکنان پرداخته و مدیریت باشگاهی بهتری را تجربه کنید.

همچنین قسمت تازه ای نیز به نام آلتیمیت یا FIFA 21 Ultimate Team به این بازی فوتبالی جذاب اضافه شده که بخش آنلاین چند نفره است و امکان آن را خواهید داشت که با همراهی چند نفر قسمت های Division Rivals و یا Squad Battles را تجربه کرده و بخش های ویژه آن را نیز دریافت کنید. به علاوه لازم به یادآوری است که با برنامه Dual Entitlement که ارتقای میان نسلی به حساب می آید، امکان آن را خواهید داشت که  اطلاعات موجود در کنسول نسل حاضر خود را به کنسول نسل بعد انتقال دهید.

سخن پایانی

مدت زمان زیادی تا زمان عرضه بازی فیفا 2021 باقی نمانده و شما می توانید اکانت قانونی این بازی را از گامالوپ دریافت نمایید. برای اخبار بعدی، با ما همراه باشید.