بهترین ترکیب fc 24 برای اینکه شکست نخوریم چیه؟بازی اف سی ۲۴ دنباله‌ای جاه طلبانه از استودیوی الکترونیک آرتز بود که در سال ۲۰۲۳ منتشر شد. اما این بازی را با چه ترکیبی بازی کنیم تا برنده باشیم و نه یک بازنده؟! خب این مقاله را تا انتها بخوانید تا با بهترین ترکیب فیفا 24 آشنا شوید.

فهرست محتوا

11 مورد
  1. بهترین ترکیب fc 24 از تهاجمی تا دفاعی
  2. 4-3-2-1؛ سیستم تقریبا کامل حمله و دفاع
  3. ۴-۱-۲-۱-۲ یا به اختصار ۲-۴-۴ لوزی
  4. یک بازی حساب شده با ترکیب ۱-۳-۲-۴
  5. ۳-۴-۲-۱ برای مالکیت بیشتر توپ و میدان
  6. ۵-۴-۱؛ ترکیبی کاملا تدافعی اما تهاجمی قوی
  7. ۵-۳-۲؛ ترکیبی تدافعی و هجومی
  8. ۴-۴-۲؛ برای حمله از طرفین
  9. ۴-۲-۱-۳؛قابلیت بازی تدافعی و تهاجمی تقریباً کامل
  10. ۴-۳-۳؛ یکی از بهترین ترکیب‌ها فوتبال جهان
  11. برترین ترکیب fc 24

در این محتوا در بلاگ گامالوپ سراغ بررسی برترین ترکیب fc 24 می‌رویم. حدود 9 ترکیب را بررسی می‌کنیم تا شما بهترین را برای خود انتخاب کنید. همچنین از ترکیب‌ها ممنوعه گفتیم که دوست شما نباید بفهمه ازش استفاده کردید!

خب برای پیروز شدن در هر بازی آماده هستید؟! پس به خواندن محتوا ادامه دهید.

بهترین ترکیب fc 24 از تهاجمی تا دفاعی

بهترین ترکیب های فیفا ۲۴ که شامل حالت تهاجمی، تدافعی، حمله از طرفین و ضد حمله هستند در بخش‌های بعدی توضیح داده می‌شود.

این ترکیب‌ها از بهترین ترکیب fc 24 هستند.

  • ۴-۳-۲-۱
  • ۴-۱-۲-۱-۲
  • ۴-۲-۳-۱
  • ۳-۴-۲-۱
  • ۵-۴-۱
  • ۵-۳-۲
  • ۴-۴-۲
  • ۴-۲-۱-۳
  • ۴-۳-۳

وقتشه بهترین بازی مستطیل سبز را به صورت قانونی تجربه کنی! برای خرید بازی فیفا 24 برای ps4 و ps5 همین حالا به صفحه اکانت قانونی fc 24 شوید!

سوالات متداول بهترین ترکیب fc 24

بهترین ترکیب دفاعی fc 24 چیست؟

اگر به دنبال بهترین ترکیب دفاعی در بازی FIFA 24 ترکیب ۳-۱-۲-۴ و 1-4-5 را استفاده کنید.

در بازی اف سی ۲۴ بهترین ترکیب تهاجمی کدام است؟

ترکیب ۱-۴-۵ علارغم اینکه ترکیب دفاعی مستحکم است قدرت تهاجمی خوبی دارد. و ترکیب قدیمی 3-3-4 هم یکی از ترکیب‌ها تهاجمی خوب است.

بهترین ترکیب برای حفظ توپ و درصد مالکیت در بازی بازی FIFA 24 چیست؟

ترکیب ۱-۲-۴-۳ و ۲-۱-۲-۱-۴ دوتا از بهترین‌ ترکیب فیفا ۲۴ برای حفظ توپ و مالکیت است.

خب حالا وقتشه سراغ ترکیب‌ها برتر فیفا 24 بریم.

4-3-2-1؛ سیستم تقریبا کامل حمله و دفاع

سیستم 1-2-3-4 از چهار مدافع، سه هافبک و سه مهاجم تشکیل می‌شود. این ترکیب یکی از محبوب‌ترین و بهترین ترکیب‌های fc 24 است و با حمله سه مهاجم، خط هافبکی قوی برخوردار است. این ترکیب خط میانی بسیار خوب و مکانیزم دفاعی دارد. درصد بالای گردش توپ این ترکیب به دلیل 4 بازیکن در دفاع و 3 بازیکن خط میانی در اختیار شماست.

ترکیب 1-2-3-4 مناسب ضد حمله است.

برای دفاع و ضد حمله عالی، بهتر است در زمان حمله حریف تیم خود را عقب بکشید. در این ترکیب به دلیل تمرکز در ضد حمله توان حمله مستقیم شما کمتر است. پس باید با عقب نشینی در زمان حمله حریف و فرصت شناسی، ضد حمله‌ای سریع با گل طراحی کنید.

این سیستم به دلیل قرار گیری بازیکنان در بیشتر مناطق زمین ابتکار عمل را به شما می‌دهد. تقریبا این سیستم در بازی تدافعی و تهاجمی کامل است.

۴-۱-۲-۱-۲ یا به اختصار ۲-۴-۴ لوزی

در این ترکیب در میانه میدان آزادی عمل بالایی دارید و می‌توانید بازیکنان حریف را خسته کنید. در زمان حمله برتری عددی برای شما ایجاد می‌شود و گردش توپ و مالکیت بیشتری دارید.

این سیستم برای آث میلان چند قهرمانی اروپا به همراه داشت!

یکی از ضعف‌های این سیستم، آسیب پذیری در کناره‌ها است اما اگر از بازیکنان، بخش الماس یا لوزی (بخش ۱-۲-۱) برای کناره‌ها بهره بگیرید، قابلیت ضد حمله و دفاع را دارید. وینگرها و هافبک‌ها علاوه بر کمک به دفاع در زمان حمله، حفظ و پخش توپ بیشتری هم دارند. این ترکیب علاوه بر خستگی حریف توانایی ضد حمله بالایی هم دارد.

یک بازی حساب شده با ترکیب ۱-۳-۲-۴

4-2-3-1 یک از ترکیب های FIFA 24 است که در آن بازی حساب شده و محتاطانه است. در استفاده از این ترکیب از دفاع به حمله کمی مشکل دارید. این ترکیب از ریسک زیادی برخوردار است اما اگر درست انجام شود، پیروزی به همراه دارد. در زمان حمله باید به حفره بین دفاع و خط هافبک توجه کنید و در زمان حمله از هافبک‌ها به خوبی استفاده کنید. در این ترکیب درصد مالکیت توپ خیلی بالا نیست و باید از اندک فرصت‌ها بیشترین بهره را بگیرید.

یک گیمر ترکیب ۱-۳-۲-۴ را بهترین ترکیب تا اینجای اف سی 24 نام گذاری کرد.

در این ترکیب به دلیل خط میانی شلوغ و پس کاری کوتاه و حفظ توپ بازیکنان و برتری عددی در زمان حمله باید به گل رسید. از طرفی در زمان دفاع باید از هافبک‌ها در کناره‌ها کمک بگیرید تا از تک به تک شدن و فضای خالی پشت مدافعین کناری جلوگیری کنید.

۳-۴-۲-۱ برای مالکیت بیشتر توپ و میدان

در لیست بهترین ترکیب های اف سی ۲۴، ترکیب 1-2-4-3 مناسب افرادی است که به دنبال مالکیت زمین و گردش توپ هستند. ارسال و رساندن توپ به دیگر بازیکنان در این ترکیب گاهی دشوار است. پس در زمان استفاده از 1-2-4-3 باید بازیکنان را در سرتاسر زمین پخش کنید.

این تاکتیک بسیار انعطاف پذیر است، موقع دفاع 5 دفاع و موقع حمله 2 هافبک میانی وظیفه گرفتن و ارسال توپ به مهاجم یا 2 هافبک میانی را دارند. این ترکیب در زمان ضد حمله باید به سرعت توپ را از دفاع به خط حمله برساند تا ترکیب تکمیل‌تری باشد.

۵-۴-۱؛ ترکیبی کاملا تدافعی اما تهاجمی قوی

5-4-1 یک از بهترین ترکیب اف سی 24 برای مسابقات بزرگ و کل‌کل های دوستانه یا شرطی است! این ترکیب در زمانی که صرفا به دنبال برد هستید به کار شما می‌آید. این ترکیب کاملا تدافعی است و دفاع غیر قابل نفوذی دارد. در این ترکیب احتمال گل خوردن بسیار کم است اما این ترکیب در هنگام حمله و حفظ توپ ضعف نشان می‌دهد.

اگر در زمان حمله 1-6-3 اجرا شود می‌تواند حمله و ضد حمله خوبی به دروازه تیم حریف داشته باشید. مدافعان و و بازیکنان خط میانی در هنگام حمله کاربرد دارند. در این ترکیب آزادی عمل گیمر بسیار بالا است اما مالکیت توپ سخت است.

۵-۳-۲؛ ترکیبی تدافعی و هجومی

ترکیب ۲-۳-۵ یک ترکیب تدافعی است اما در صورت بازی درست، پیروزی برای شما دارد. در این ترکیب 5 بازیکن در دفاع، 3 هافبک میانی و 2 حمله دارید. در این ترکیب برای سرعت بخشیدن به حمله و ضد حمله بهتر است که بازیکنان را در سرتاسر زمین پخش کنید. ضعف این ترکیب در کناره‌ها است چون بازیکن دفاع هم باید در کنار دفاع کرده و هم در کناره وینگر باشد.

۴-۴-۲؛ برای حمله از طرفین

ترکیب ۲-۴-۴ مناسب برای حمله در گوشه زمین در فیفا 24 است در این ترکیب ۴ مدافع،۴ هافبک و ۲ مهاجم هستند. در این ترکیب فضای مناسب برای مهاجمین فراهم می‌شود و از گوشه‌ها حمله بیشتر است. پس باید توپ را برای رساندن به وینگر‌های کناری بیشتر متمایل به گوشه‌های زمین کنیم.

ترکیب ۲-۴-۴ استراتژی برای حمله ار طرفین و استفاده از وینگرهای کناری است.

در این ترکیب بازی سازی و استفاده از تمامی بازیکنان و مناطق زمین مهم است. خلاقیت را چاشنی کار بازی سازی و گردش توپ خود کنید. راستی در استفاده از هافبک‌ها در این سیستم بی فکر عمل نکنید.

۴-۲-۱-۳؛قابلیت بازی تدافعی و تهاجمی تقریباً کامل

ترکیب ۳-۱-۲-۴ در واقع مشابه ترکیب ۳-۳-۴ اما آزادی بیشتری به گیمر در هنگام بازی می‌دهد. این ترکیب فیفا 24 یک ترکیب دفاعی و تهاجمی تقریبا کامل است. چون که وجود 4 نفر در خط دفاع به خوبی جنبه تدافعی ترکیب را انجام می‌دهند. از طرفی اگر سریع توپ را به میانه میدان برسانید وینگرها و هافبک‌ها روی دروازه حریف خطر ساز هستند.

البته در هنگام ضد حمله حواس شما باید به عقب ماندن دفاع‌های کناری باشد. تا در صورت ضد حمله خوردن گلی دریافت نکنید و مهجمین راحت‌تر حمله کنند.

۴-۳-۳؛ یکی از بهترین ترکیب‌ها فوتبال جهان

ترکیب ۳-۳-۴ یکی از پرکاربردترین ترکیب‎‌ها جهان فوتبال است. این ترکیب در فیفا 24 هم جواب‌گو نیاز تدافعی یا تهاجمی شماست. در این ترکیب 4 دفاع و 3 مهاجم ثابت هستند اما خط میانی نشانگر تدافعی یا تهاجمی بودن ترکیب است.

اگر یک یک هافبک نزدیک دفاع و دو هافبک میانی قرار بگیرند ترکیب تهاجمی است. اگر یک هافبک به صورت هجومی و نزدیک به مهاجمین و دو هافبک پشت آن قرار بگیرد، ترکیب دفاعی است.

یک سری ترکیب‌ها هم هستند که اصطلاحا ممنوعه هستند چون خیلی خوبن!

ترکیب‌های ممنوعه fc 24؛ این ترکیب‌های ممنوعه تهاجمی یا دفاعی هستند.

5-2-2-1

5-2-3

3-5-2

5-4-1

3-1-4-2

5-1-2-2

3-4-1-2

برترین ترکیب fc 24

بهترین ترکیب fc 24 از دفاعی تا تهاجمی را به کار بگیرید تا همیشه پیروز باشید. ترکیب فیفا 24 باید توسط تجربه و بازی کردن ریاد چیده شود. این ترکیبات بهتری ترکیب فیفا 24 است هر کدام را آزمایش کنید تا بهترین خود را پیدا کنید.

آیا باز هم راجع‌به بهترین ترکیب fc 24 سوالی در ذهن خود دارید؟ تجربه‌ای بازی با ترکیبات مختلف در فیفا 24 دارید؟ لطفا در بخش دیدگاه نظرات و سوالات خود را برای گامالوپ ارسال کنید.

گامالوپ مرجع خرید اکانت قانونی PS4 و PS5 است، ما بهترین و جدیدترین بازی روز دنیا را برای شما آماده کرده‌ایم. گامالوپ با پشتیبانی سریع و گارانتی بازی‌ها، تجربه عالی برای گمیر ایرانی بسازد. برای خرید اکانت قانونی به گزینه خرید اکانت قانونی ps5 و ps4 در منو مراجعه کنید. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر از اکانت بازی قانونی، از طریق شماره تماس ۰۶۱۵۲۳۷۰۲۵۳ و ۰۹۳۰۲۲۲۷۶۷۵ با کارشناسان سایت ما تماس بگیرید.