بهترین بازی‌های استیم رایگان

فهرست محتوا

11 مورد
  1. World of Tanks، شناخته‌شده‌ترین و یکی از بهترین بازی‌های رایگان!
  2. Final Fantasy XIV، یکی از جذاب‌ترین بازی‌های رایگان استیم 2022!
  3. World of Warships، بهترین بازی‌های رایگان کامپیوتر را بشناسید!
  4. Doki Doki Literature Club، متفاوت از تمام بازی‌های رایگان استیم!
  5. EVE Online، از قدیمی‌ترین بازی‌های رایگان برای کامپیوتر لذت ببرید!
  6. Apex Legends؛ یکی از بهترین بازی‌های رایگان استیم 2021 و 2022!
  7. Crusader Kings ll؛ استراتژی قوی از بازی‌های رایگان این ماه استیم را تجربه کنید!
  8. Path of Exile، تجربه‌ای ناب از بازی در سرزمین خدایان باستان!
  9. A Raven Monologue، تجربه‌ای ناب از رمان تصویری صامت!
  10. Star Trek Online، مبارزات در عمق کهکشان‌ها را از دست ندهید!
  11. راهنمای دانلود بازی‌های استیم به صورت رایگان را از مجموعه گامالوپ بخواهید!

معرفی بهترین بازی‌های استیم رایگان؛ همراه با آپدیت 2022

کشف بهترین بازی‌های استیم رایگان کمک بزرگی به کیف پول گیمرها کرد. انبوهی از آرشیو قدرتمند و هیجان‌انگیز بازی‌های رایگان استیم موقعیتی را برای تجربه‌های لذت‌بخش ایجاد کرد. اما همیشه انتخاب بازی سخت‌ترین مرحله است. انتخاب از بین 5000 هزار بازی استیم رایگان اصلاً راحت نیست. در همین راستا به کمک شما آمده‌ایم تا همراه با متخصصان این حوزه به معرفی بهترین بازی‌های استیم رایگان بپردازیم. پس تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

World of Tanks، شناخته‌شده‌ترین و یکی از بهترین بازی‌های رایگان!

World of Tanks بازی تاکتیکی جنگی از استودیو وارگیمینگ است که در سال 2015 به بازار معرفی شد. اگر به نبرد تانک محور در مناطق مختلف علاقه دارید، پس بازی World of Tanks را تجربه کنید. استراتژی جنگ را بریزید و با بیش از 600 مدل تانک از جنگ جهانی دوم تا اواسط قرن بیستم به نبرد با دشمنانتان بروید.

بازیکنان به پنچ نوع تانک‌های سبک، متوسط، سنگین، ناو شکن و اس پی جی (تفنگ‌های خودکششی) دسترسی دارند. در نقاط مختلف با استفاده از استراتژی و شرایطی که دارید می‌توانید تانک مورد نیاز خود را انتخاب و نقاط ضعف دشمنتان را هدف بگیرید. با World of Tanks دنیای جنگ تانک‌ها را به صورت رایگان تجربه کنید. در ادامه همراه با متخصصین مجموعه گامالوپ به معرفی دیگر بازی‌های رایگان استیم می‌پردازیم.

Final Fantasy XIV، یکی از جذاب‌ترین بازی‌های رایگان استیم 2022!

Final Fantasy XIV، یکی از جذاب‌ترین بازی‌های رایگان استیم 2022!

شاید تعجب کنید اما درست است. شما می‌توانید فاینال فانتزی چهاردهم را به صورت رایگان بازی کنید. سری بازی‌های Final Fantasy طرفداران بسیاری دارد. پیشنهاد می‌کنیم اگر تاکنون سری فاینال فانتزی را بازی نکرده‌اید با Final Fantasy XIV این مجموعه بزرگ و جذاب را تجربه کنید.

فاینال فانتزی داستان چند نوجوان و قصه افسانه‌ای شاهزاده ناکتیس است. ترکیب شخصیت‌های شرقی با بازی و قصه‌های غربی، پکیجی از نقش‌آفرینی در سراسر جهان را به ارمغان آورده است. طرح داستانی عالی، ترکیب شخصیت‌ها و نقش‌آفرینی، محیط بازی و روایت عالی باعث شده که مجموعه بازی فاینال فانتزی در دسته بهترین بازی‌های جهان قرار گیرد.

World of Warships، بهترین بازی‌های رایگان کامپیوتر را بشناسید!

نبرد دریایی چند نفره در World of Warships یک نمایش ناب از دنیای مبارزات دریایی است. جنگ تانک‌ها در آرشیو بازی‌های استیم بسیار است. اما بازی جهان کشتی‌های جنگی با بیش از 500 کشتی، چیز دیگری است. شما می‌توانید با استفاده از ناوشکن‌ها، رزم‌ناوها، جنگنده‌ها و ناوهای هواپیمابر به جنگ دیگر کشتی‌ها بروید. اگر به نبردهای بزرگ دریایی و دریاسالارها علاقه دارید، حتما بازی استیم رایگان World of Warships را تجربه کنید.

Doki Doki Literature Club، متفاوت از تمام بازی‌های رایگان استیم!

Doki Doki Literature Club، متفاوت از تمام بازی‌های رایگان استیم!

Doki Doki یک رمان تصویری به سبک ژاپنی است. بازی Doki Doki Literature Club یکی از بازی‌های ترسناک و جذاب استیم است. در بازی دوکی دوکی اتفاقات عجیبی در انتظار شما است و در بیشتر موارد غافل‌گیر می‌شود. سه دختر در بازی شما را همراهی می‌کنند. سعی کنید به صحبت‌های آن‌ها گوش دهید و برای سؤالاتشان پاسخ‌های مناسب پیدا کنید.

Doki Doki Literature Club در سبک داستانی بصری است و پایان داستان دقیقاً به انتخاب‌های شما بستگی دارد. Doki Doki با توجه به روایت بصری و رمان مانند داستان، تأثیر انتخاب‌های بازیکنان در فرآیند و پایان بازی، عجیب بودن اتفاقات و غیره در لیست عجیب‌ترین بازی‌های ویدیوئی قرار دارد.

اگر به باز‌های ترسناک ویدیویی علاقه دارید و می‌خواهید که با پلتفرم پلی استیشن بازی‌ها را تجربه کنید؛ برای خرید اشتراک‌های جدید کمپانی سونی اقدام کنید. با خرید اشتراک پلاس اکسترا می‌توانید به 400 بازی قدیمی پلی استیشن دسترسی داشته باشید بازی‌های ترسناک و هیجان‌انگیز را انتخاب کنید.

EVE Online، از قدیمی‌ترین بازی‌های رایگان برای کامپیوتر لذت ببرید!

EVE Online در سبک شبیه‌سازی مبارزات فضایی است و در سال 2003 منتشر شده است. با بازی EVE Online جهان پهناور کهکشان‌ها و ستارگان را کشف خواهید کرد. بیش از 7000 سیستم فضایی در بازی وجود دارد که می‌توانید با استفاده از سفینه و کشتی‌های مختلف در میان آن‌ها به گشت و گذار بپردازید.

حالت اصلی گیم پلی پرواز با سفینه‌ها بر فراز ستارگان است که می‌توانید با آن‌ها به نبرد با دشمنانتان بپردازید. اگر از بازی‌های مبارزه‌ای خسته شدید می‌توانید بخش مبارزات را کنار بگذارید و با تبادلات تجاری، سیستم‌های اقتصادی و سازوکارهای سیاسی در فضای گسترده EVE Online بپردازید. اگر به گشت و گذار در کهکشان‌ها علاقه دارید، حتما بازی پرطرفدار و رایگان استیم EVE Online را تجربه کنید.

Apex Legends؛ یکی از بهترین بازی‌های رایگان استیم 2021 و 2022!

Apex Legends یکی از بهترین بازی‌های شوتر استیم رایگان است. شما در بازی Apex Legends کنترل یک جنگجوی آینده‌نگر را به دست خواهید گرفت. جنگجو به سلاح‌های مختلف و قدرت‌های ویژه مجهز است و برای کنترل مجموعه‌ای از میدان های نبرد باید با یک تیم مخالف مقابله کنید.

شما می‌توانید با استفاده از گیم پلی برای بازی خود امتیازات ویژه را جمع‌آوری کنید و در جریان بازی از آن‌ها استفاده کنید. پیروزی در نبرد Apex Legends و تجربه شخصیت‌ها و فضاهای جدید، بیش از هر چیزی به توان شما برای مقابله و استقلالی که دارید بستگی دارد.

Crusader Kings ll؛ استراتژی قوی از بازی‌های رایگان این ماه استیم را تجربه کنید!

معمولاً استراتژی‌های بزرگ و بازی رایگان با هم ترکیب نمی‌شوند. اما در بازی Crusader Kings ll این امر اتفاق افتاده است. در Crusader Kings ll شما با یک استراتژی قوی کنترل پادشاه مسیحی در اروپای قرون وسطا در دست می‌گیرد. نبرد با کشورهای همسایه، برقراری روابط دیپلماتیک، حفظ میراث خانواده و امکان تغییر تاریخ قاره از جمله مهم‌ترین جریاناتی است که تجربه می‌کنید. اگر می‌خواهید یک تجربه ناب از پادشاهی کشوری بزرگ را داشته باشید؛ بازی Crusader Kings ll را تجربه کنید.

آرشیو بازی‌هایی با استراتژی‌های قوی در پلتفرم پلی استیشن بسیار است. با خرید اکانت قانونی می‌توانید به بازی‌های قدرتمند و جذاب پلی استیشن دسترسی داشته باشید. البته فراموش نکنید که حتما برای خرید اکانت قانونی  ps4 و PS5 از مراجع و فروشگاه‌های اصلی و معتبر اقدام کنید. چرا که با خرید اکانت هکی امکان بن شدن اکانت شما و از بین رفتن تمام هزینه‌های که داشته‌اید وجود دارد.

 Path of Exile از بهترین بازی های استیم رایگان

Path of Exile، تجربه‌ای ناب از بازی در سرزمین خدایان باستان!

Path of Exile بازی در دنیای باستان با سبک نقش‌آفرینی است که در سال 2013 منتشر شده و علاقمندان بسیاری دارد. اگر به ماجراجویی و رهبری و نجات مردم از دست اهریمن و موجودات عجیب و غریب علاقه دارید بازی رایگان استیم Path of Exile را تجربه کنید. بازی با جسم بی جان شما در ساحل قاره‌ای که مکان خدایان باستان است شروع می‌شود. مردم جزیره Oriath به سرزمین Wraeclast با موجودات اهریمنی و شیطانی تبعید شده‌اند و شما وظیفه نجات مردم را بر عهده دارید.

بازی Path of Exile از سیستم شخصی‌سازی مناسبی برخوردار است و شما می‌توانید لباس، غذا، رزه‌ها و غیره را در طول بازی تغییر دهید. اگر به مبارزه با دشمنان اهریمنی، ورود به فضای باستان و فضای فانتزی علاقه دارید بازی Path of Exile را در لیست بهترین بازی‌های استیم رایگان خود قرار دهید.

A Raven Monologue، تجربه‌ای ناب از رمان تصویری صامت!

A Raven Monologue مونولوگ کلاغی است که کلاه بلندی دارد و نمی‌تواند قار قار کند. مونولوگ کلاغ یک رمان تصویری صامت است. شخصیت‌های بازی به خوبی طراحی شده‌اند و گرافیک زیبای بازی و رنگ‌های متنوع باعث شده که علاقمندان خاص خود را داشته باشد. سبک و روند بازی A Raven Monologue بسیار متفاوت است. اگر به بازی با سبک متفاوت احتیاج دارید و از بازی‌های جنگی یا مبارزه‌ای خسته شده‌اید می‌توانید A Raven Monologue را در لیست بهترین بازی‌های استیم رایگان قرار دهید.

Star Trek Online، مبارزات در عمق کهکشان‌ها را از دست ندهید!

در Star Trek Online تجربه‌ای بی‌نظیر از مبارزه با کلینگون‌، رومولان‌، بورگ‌ها و سایر تهدیدات مرگبار خواهید داشت. در بازی Star Trek Online به کشتی فضایی خود فرمان می‌دهید و دوردست‌های کهکشان‌ها را جستو می‌کنید. داستان بازی بسیار گیرا است. بازی بی‌نظیری که مأموریت‌های روی زمین را با نبرد کشتی‌های فضایی ترکیب می‌کند. هر مأموریت یک قسمت از از بازی Star Trek است و به فصل‌های داستان را پربار می‌کند. با علاقه به مبارزات عجیب و غریب فضایی، حتما از روایت داستان Star Trek Online لذت می‌برید.

بهترین بازی های استیم

راهنمای دانلود بازی‌های استیم به صورت رایگان را از مجموعه گامالوپ بخواهید!

در این مقاله لیستی از بهترین بازی‌های استیم رایگان را معرفی کردیم. آرشیو بازی‌های جذاب استیم رایگان بسیار است. انتخاب از بین چند هزار بازی بسیار سخت است. در همین راستا یکی از بهترین روش‌ها برای انتخاب بازی‌های بی‌نظیر، پرطرفدار و جذاب، مشاوره از متخصصین این حوزه است.

گامالوپ همراه با تیم تخصصی خود از سال 1394 تاکنون در زمینه دانلود بهترین بازی‌های رایگان استیم، خرید بازی‌های پلی استیشن، خرید گیفت کارت پلی استیشن، خرید اکانت قانونی PS4 و PS5، خرید اشتراک پلاس پلی استیشن و دیگر محصولات گیم فعالیت می‌کند. شما می‌توانید از طریق تماس‌های 06152370253 و 09302227675 با کارشناسان گامالوپ ارتباط بگیرید و راهنمایی و مشاوره‌های لازم را دریافت کنید. همراه با گامالوپ از بازی خود نهایت لذت را ببرید.