یکی از ژانرهای بازی های ویدیویی که شاید کمتر به آن پرداخته شده و کمتر در مورد آن بحث و گفتگو داشته ایم، بازی های ترسناک ویدیویی هستند. این دسته از بازی ها اتفاقا طرفداران زیادی داشته و این سوال بزرگ در ذهن شکل می گیرد که هواداران این سبک از بازی ها، به راستی چه چیزی را جستجو کرده و چه چیزی در این بازی ها برایشان جذاب است؟

بازی های ترسناک ویدیویی

بازی های ترسناک ویدیویی دارای فضایی وهم انگیز، شخصیت های ترسناک و به طور کلی داستانی رعب آور و پر از وحشت هستند. اگر به تماشای فیلم های ترسناک علاقه مند باشید، احتمالا بازی های ترسناک ویدیویی نیز برای شما به همان اندازه و حتی شاید بیشتر جذاب خواهند بود.

عموما افرادی از بازی های ترسناک ویدیویی لذت می برند که پیش از این تجربه تماشای فیلم های ترسناک را داشته و هیجان خاص داخل این فیلم ها را دوست داشته اند. به راستی اگر قرار باشد تنها یک بار هزینه بابت خرید اکانت قانونی PS5 پرداخت کرده و یک بازی را خریداری کنید، آیا ترجیح می دهید این یک بازی صلح طلبانه و با فضایی روشن و دوستانه باشد یا به سراغ خرید یک بازی ترسناک می روید؟ نمی توان گفت که پاسخ از پیش روشن است. برای آن دسته از افرادی که به دنبال بالا بردن سطح آدرنالین خون خود هستند، به حتم خرید یک بازی ترسناک به مراتب جذاب تر خواهد بود.

بازی های ترسناک باعث می شوند که در یک شبیه سازی ذهنی، خود را در همان فضا احساس کرده و بتوانید چیزی که در خصوص شخصیت های فیلم های ترسناک قبلا از راه دور تجربه کرده بودید، این بار به راستی بازی کنید. این چیزی است که در اتاق های فرار نیز به شکلی دیگر دیده ایم. قرار گرفتن در همان فضا و اراده داشتن بابت حرکت در آن. به این شکل همان رعب و وحشت و هیجان را احساس کرده و در واقع این چیزی است که بازی های ترسناک ویدیویی را به شکلی متمایز از سایر بازی ها جذاب می سازد.

بسیاری از افراد به دنبال چشیدن طعم لحظه های متفاوت هستند و گویی در این سبک از بازی ها درست چنین موقعیتی فراهم شده است.

کلام آخر

شما چه نظری درباره این سبک از بازی ها داشته و به طور کلی بازی های مورد علاقه تان در چه گروه و سبک و ژانری قرار می گیرند؟ ایده ها و نظرات خود در این باره را به اشتراک بگذارید.

در وب سایت گامالوپ می توانید نسبت به خرید اکانت قانونی پلی استیشن 4، خرید اکانت قانونی پلی استیشن 5، خرید گیفت کارت پلی استیشن 4، خرید گیفت کارت پلی استیشن 5 و … اقدام کنید. همین طور اخبار روز دنیای گیم و کنسول های بازی در این وب سایت عرضه خواهد شد. با دنبال کردن این اخبار، از جدیدترین خبرهای داغ دنیای بازی مطلع خواهید شد.