اگر چه عرضه پلی استیشن 5 روبرو هستیم، اما طبق اعلام معاون بخش سرگرمی سونی، همچنان پشتیبانی سونی از پلی استیشن 4 ادامه خواهد داشت و حداقل برای سه سال پیش رو، تولید این کنسول بازی در دستور کار این کمپانی قرار دارد.

فهرست محتوا

1 مورد
  1. پشتیبانی سونی از پلی استیشن 4

پشتیبانی سونی از پلی استیشن 4

این موردی است که برای بسیاری افراد و حتی ارائه دهندگان بازی های مختلف سوال بوده و  می پرسیدند که تولید پلی استیشن 4 تا چه زمانی ادامه پیدا می کند و آیا اکنون که عرضه پلی استیشن 5 انجام شده است، می توان امیدی به ادامه تولید کنسول های بازی پی اس 4 داشت؟ خوشبختانه پاسخ کمپانی سونی در این باره مثبت است و باید همچنان انتظار تولید نسل قبلی پی اس یعنی پی اس 4 را حداقل برای سه سال آینده داشته باشیم.

پشتیبانی سونی از پلی استیشن 4

 

این چیز تازه ای نیست و همیشه با تولید کنسول های بازی جدید، گمانه زنی ها در خصوص مدت زمان ادامه تولید کنسول های بازی قبلی شروع می شود. برخی مدعی هستند که با ظهور نسل جدید، نسل قبلی به فراموشی سپرده شده و تولید آن متوقف خواهد شد. به ویژه در خصوص پلی استیشن 4، همچنان با اقبال قابل توجهی در باب آن میان گیمرها در سراسر جهان روبرو هستیم و بعید است که به این زودی های پلی استیشن 5 بتواند به طور کامل جای پی اس 4 را پر کند.