چند روزی بیشتر تا زمان عرضه رسمی بازی سایبرپانک 2077 باقی نمانده است و با این همه زودتر از موعد عرضه بازی، سی دی Cyberpunk 2077 در اختیار عده ای معدود از گیمرها قرار گرفته است. به جز آن برای به دست آمدن باگ های بازی، نسخه پیش از زمان عرضه رسمی در تاریخ 20ام آبان نیز به تسترهای بازی داده شده بود تا باگ ها و مشکلات آن مشخص شود.

فهرست محتوا

1 مورد
  1. سی دی Cyberpunk 2077

سی دی Cyberpunk 2077

اما چیزی که باعث شده پخش نسخه فیزیکی یا سی دی Cyberpunk 2077 خبرساز شود، هشدار استودیو سازنده یعنی کمپانی سی دی پراجکت نسبت به پخش این سی دی ها و استریم ها و ویدیوهایی است که کاربران با به دست آوردن بازی در فضای مجازی منتشر می سازند. سی دی پراجکت رد هشدار داده است که کاربران باید نسبت به اسپویل ها در اینترنت هشیار بوده و پیش از زمان عرضه قانونی، دست به انتشار هیچ گونه استریم و ویدیو از فضای بازی در شبکه های مجازی نزنند. در غیر این صورت و اگر این محتوا از سوی کاربران در فضای مجازی منتشر شود، هشدار حذف بابت کپی رایت را دریافت خواهند کرد.

درباره بازی Cyberpunk 2077

 

بنابراین به تمام کاربران توصیه می شود که حتما تا زمان عرضه ی رسمی بازی منتظر بمانند که البته مدت زمان زیادی نیز از آن باقی نمانده است. طبق چیزی که منتشر شده است، آن دسته از کاربرانی که نسخه کالکتور بازی را خریداری کرده اند، زودتر از زمان عرضه رسمی به بازی دسترسی داشته و اگر چه به نقل از کمپانی سازنده یعنی سی دی پراجکت رد، هنوز خبری از اسپول های مشکل ساز نیست، اما این کاربران باید دقت لازم را داشته باشند.

در اخبار مربوط به این بازی خواندیم که برخی باگ ها در خصوص این بازی وجود دارد که طبق ادعای کمپانی سازنده، یک به یک برطرف شده و انتظار می رود که در زمان عرضه یعنی 10ام ماه دسامبر سال میلادی جاری، با یک بازی کاملا بی نقص (امیدوار هستیم!!!)، روبرو باشیم و تجربه بازی آن، فوق العاده باشد.

به احتمال قوی آپدیت اصلی بازی نیز در مدت زمانی با فاصله چند ماهه عرضه خواهد شد. اگر چه سی دی Cyberpunk 2077 در دست برخی از کاربران قرار دارد، اما همچنان توصیه می کنیم که با خرید اکانت قانونی Cyberpunk 2077 تجربه ساده تر و بی دغدغه تری از بازی را داشته باشید.

منبع: VGC