مطابق ویدیویی که از آخرین کات سین نخسین فصل از بازی کال آف دیوتی وار زون منتشر شده است، می توان حدس زد که شخصیت سوپ مک تاویش به این بازی اضافه خواهد شد. این کاراکتر که یکی از سه کاراکتر اصلی مادرن وارفر محسوب می شود، می تواند جذابیت و خون تازه ای به بازی Call of Duty: War Zone ببخشد.

فهرست محتوا

1 مورد
  1. اضافه شدن کاراکتر سوپ مک تاویش

اضافه شدن کاراکتر سوپ مک تاویش

مدتی است که نسخه جدید بازی ویدیویی کال آف دیوتی Call of Duty: Black Ops Cold War را در کنسول های بازی تجربه کردیم و همان طور که انتظار می رفت این بازی توانست فروش بسیار خوبی را در رکورد خود ثبت کند. البته پیش از آن نیز نسخه قبلی یعنی Call of Duty: Warzone منتشر شده بود که باز این نسخه هم جذابیت های خاص خود را داشته و رکورد قابل توجهی میان گیمرها و کاربران دنیای گیم را به دست آورد.

با روی کار آمدن بلک آپس کلد وار، بازی وار زون نیز به این نسخه اضافه شده و به شکلی با هم یکی شدند. البته همچنان ماجراهای Modern Warfare مسیر خود را طی می کنند و در آخرین کات سین فصل اول این بازی نیز شاهد هستیم که احتمالا کاراکتر سوپ مک تاویش دوباره به بازی اضافه خواهد شد و این نویدی برای آن دسته از کاربرانی است که ساه گانه اصلی Modern Warfare را دوست داشتند.