سرویس پرایم گیمینگ آمازون اخیرا به وسیله آمازون راه اندازی شده است و بازی های رایگان و بدون نیاز به اکانت قانونی را به علاقه مندان دنیای گیم و بازی های کامپیوتری ارائه می کند. این سرویس هر ماه بازی های رایگان اختصاصی خود را به کاربران ارائه کرده و توییچ پرایم را فعال می سازد.

آن عده از کاربرانی که به سرویس پرایم آمازون دسترسی داشته باشند، می توانند از بازی های کامپیوتری و همین طور محتوای اختصاصی بازی ها بهره مند شده و به دنیای بازی هایی چون رد دد ریمپشن، لیگ آف لجندز، جی تی ای آنلاین و ایپکس لجندز وارد شد. از این گذشته بازی های موبایل نیز در این سرویس پرایم گیمینگ آمازون در دسترس کاربران قرار خواهد داشت و آن عده ای که به دنیای بازی های موبایلی بیشتر علاقه مند هستند،

در کنار این بازی های موبایلی، بازی های کنسولی نیز در سرویس پرایم به وفور یافت شده و می توان از آن ها بهره برداری لازم را داشت.

 

سرویس پرایم گیمینگ آمازون

لازم به ذکر است که رایت گیمز، راک استار گیمز و روبلاکس کور در شمار ناشرانی قرار دارند که در عقد قرارداد با سرویس آمازون وارد شده و افرادی که در شمار اعضای پرایم قرار داشته باشند می توانند از این طریق به اسکین های اختصاصی در بازی هایی چون ایپکس لجندز یا دستینی 2 و سلاح های خاص آن وارد شده و یا نسخه های جدید روبلاکس را دنبال کنند.

بازی هایی که در این ماه به سرویس پرایم آمازون اضافه شده اند، چیزی نزدیک به 20 بازی را شامل می شود که هر یک در نوع خود فوق العاده جذاب هستند. همین طور جالب است بدانید که محتوای رایگان و بازی های جدید به صورت روتین و دوره ای به این فهرست اضافه شده و کافی است که برای برخورداری از بازی های رایگان کنسولی، موبایلی و غیره، مرتب به این سرویس سر بزنید. به جز این اعضای پرایم گیمینگ امکان آن را خواهند داشت تا به یک اشتراک ماهانه کانالی در توییچ دسترسی پیدا کنند.

لری پلاتنیک مدیر کل پرایم گیمینگ در این باره اظهار داشته است: “اعضای آمازون پرایم از هم اکنون بهترین محتوای تلویزیونی، سینمایی و موسیقی را دریافت می کنند و حالا ما می خواهیم پیشنهادهای سرگرمی خود را گسترش دهیم تا شامل بهترین های گیمینگ نیز قرار بگیرد.

وی این طور ادامه داد که: “ما به مشتریان محتوای جدیدی می دهیم که باعث می شود بازی کردن بازی های محبوب شان در تمام پلتفرم ها حتی بهتر بشود. بنابراین مهم نیست که چه نوع بازی دوست دارید و کجا آن بازی را انجام می دهید، آن بازی با پرایم گیمینگ حتی بهتر خواهد شد.”