پیش از این قرار بود زمان عرضه بازی Humanity امسال باشد، اما برنامه ریزی طوری پیش رفت که موعد ارائه این بازی به سال 2021 میلادی موکول گردید. چیزی که باعث شد این بازی به سال آینده موکول گردد، شرایط ویژه ای بود که امسال بر جهان حاکم شده و به طور کلی شرایط کاری کمپانی ها و شرکت های مختلف را تغییر داد. در واقع تنها این شرکت سازنده نیست که زمان عرضه بازی خود را جا به جا کرده و بسیاری از بازی های دیگر از مدار زمان عرضه رسمی خود خارج شده و عرضه آن ها به زمان دیگری موکول شده است.

فهرست محتوا

1 مورد
  1. زمان عرضه بازی Humanity

زمان عرضه بازی Humanity

اگر به خاطر داشته باشید سال قبل بود که در رویداد State of Play کمپانی سونی، تیم سازنده بازی Tetris Effect پروژه جدید خود را معرفی کرد. این پروژه یا در واقع بازی جدید، Humanity بود که در سبکی تازه ارائه شده و در همان زمان معرفی اولیه توانست نظرات منتقدان را به خود جلب کند. از دنیای کاربران گیم نیز توجهات زیادی به این بازی جلب شده و به نظر می رسد که خیلی زود، پس از زمان عرضه، بتوان از این بازی بهره برداری قابل توجهی داشت.

البته همچنان اطلاعات تکمیلی و قابل توجهی در خصوص این بازی ارائه نشده است و برداشت قابل توجهی از چیزی که در فرآیند بازی اتفاق می افتد، نداریم. اما پیش از این اعلام شده بود که این بازی در آخرین هفته های سال 2020 میلادی منتشر خواهد شد که اخیرا اعلام گردید زمان عرضه آن به سال 2021 میلادی (احتمالا نخستین فصل از این سال) موکول شده است.