بازی رد دد 2 در حال حاضر یکی از پرطرفدارترین بازی‌های اکشن موجود در بازار است. این بازی توسط شرکت معروف راک‌استار گیمز (Rockstar Games) که سازنده سری‌ بازی‌های محبوب GTA است، ساخته شده و طرفداران زیادی دارد. در این مقاله از گامالوپ قصد داریم داستان بازی رد دد 2 را بررسی کنیم. در ادامه همراه ما باشید.

فهرست محتوا

4 مورد
  1. داستان بازی رد دد 2 چیست؟
  2. آرتور و شخصیت‌های بازی
  3. بازی رد دد 2 برای چه پلتفرم‌هایی عرضه می‌شود؟
  4. جمع بندی نهایی

داستان بازی رد دد 2

داستان بازی رد دد 2 چیست؟

به طور کلی هدف اصلی راک‌استار در کنار شخصیت پردازی فوق العاده، طراحی و روایت یک داستان درگیرکننده برای بازی Red Dead Redemption 2 بوده است. با توجه به استقبال کم‌نظیر گیمرها از داستان بازی، می‌توان گفت که راک‌استار به این هدف خود رسیده است.

داستان بازی رد دد 2 نسبت به داستان اکثر بازی‌های هم‌سبک نوآورانه‌تر و البته جذاب تر است. در نسخه اول بازی رد دد، داستان بازی پیرامون محافظت از خانواده تا پای جان بود اما در نسخه دوم Red Dead Redemption، داستان بازی مربوط به از هم پاشیدن یک گروه است.

بازی Red Dead Redemption 2

به دلیل اینکه داستان بازی مرتبط با فروپاشی یک گروه است، شما با شخصیت‌های مختلفی در Red Dead Redemption 2 سر و کار دارید؛ 23 شخصیت مختلف این بازی که داستان‌ را پیش می‌برند، هرکدام شما را به نوعی سرگرم و درگیر داستان می‌کنند. داستان بازی رد دد 2 با کمک این 23 شخصیت مرحله به مرحله به تکامل می‌رسد. برای هرکدام از این 23 شخصیت اتفاق‌های مختلفی در طول بازی رخ می‌دهد که تک تک آن‌ها برای رسیدن داستان به مقصد مورد نیاز است.

فرم و ساختار بازی رستگاری سرخ پوست مرده ۲ با این شخصیت‌ها شکل گرفته است و داستان بازی را به سمت واقعیت سوق می‌دهد. به گفته طراحان بازی، در ابتدا قرار بود تعداد شخصیت‌های موجود در رد دد 2 حدودا 25 نفر باشند که دو شخصیت به دلیل متناسب نبودن، توسط تیم طراح حذف شدند.

تمام شخصیت‌های حاضر در داستان بازی، برای آرتور (شخصیت اصلی) از اهمیت بالایی برخوردار هستند و نقش یک خانواده را دارند. شما در تک تک مراحل بازی و در زمانی که داستان را پیش‌ می‌برید، احساس نمی‌کنید که در حال انجام ماموریت‌های داستانی بازی هستید؛ بلکه شما با این شخصیت‌ها در مراحل مختلف بازی زندگی می‌کنید.

داستان بازی red dead 2

آرتور و شخصیت‌های بازی

در اکثر ماموریت‌ها و بعد از اتمام آن‌ها، به خوبی می‌توان متوجه تعامل بین آرتور و شخصیت‌های بازی شد. لازم به ذکر است که شما هم در ارتباط بین شخصیت‌ها و تعامل با آن‌ها در طول بازی تاثیرگذار خواهید بود.

داستان بازی به صورتی طراحی شده است که گیمر در برخی از بخش‌ها آزادانه می‌تواند تصمیم بگیرد. شما می‌توانید تا حدودی به داستان بازی شکل بدهید و داستان رد دد 2 را کامل کنید.

شما به عنوان پلیر در بازی رد دد 2 نسبت به تمام این 23 شخصیت مسئولیت دارید؛ همانطور که گفته شد، تمام شخصیت‌های بازی داستان مرتبط با خودشان را دارند و فقط به عنوان یک یار، دوست یا همراه به همراه آرتور نخواهند بود بلکه به عنوان بخشی از زندگی آرتور ایفای نقش می‌کنند.

داستان بازی رد دد 2

تعامل، همکاری و ارتباط میان آرتور و شخصیت‌های بازی است که داستان Red Dead Redemption 2 را به سرانجام می‌رساند و بدون برقراری تعامل و ارتباط، داستان بازی به صورت معلق رها می‌شد. بدون شک این تجربه تعاملی و برقراری ارتباط بین شخصیت‌های بازی می‌تواند شما را برای ساعت‌های طولانی سرگرم خودش کند و یک داستان فوق‌العاده جذاب و اعتیادآور بسازد.

بازی رد دد 2 برای چه پلتفرم‌هایی عرضه می‌شود؟

بازی رد دد 2 در حال حاضر برای کنسول‌های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه شده است؛ این بازی قرار است در تاریخ 14 آبان ماه هم برای پلتفرم PC یا همان کامپیوتر عرضه شود.

گفتنی است که این بازی به محض راه‌اندازی شدن سرویس استیدیا، بر روی این سرویس نیز در دسترس قرار می‌گیرد.

جمع بندی نهایی

داستان بازی رد دد 2 به صورتی طراحی شده است که شما باید به تمام جزئیات، شخصیت‌ها و ارتباط میان آن‌ها توجه داشته باشید. در صورتی که به بازی‌های داستانی و گرافیکی علاقه دارید، بدون شک Red Dead Redemption 2 می‌تواند بهترین گزینه برایتان باشد.

در صورتی که قصد تهیه اکانت قانونی این بازی را دارید، می‌توانید به سایت ما مراجعه کنید و برای خرید اکانت قانونی Red Dead Redemption 2 اقدام نمایید.