بازی FIFA یکی از بازی‌های پرطرفدار و جذاب رایانه‌ای در سراسر جهان است. هر ورژن فیفا اغلب با ویژگی‌های جدید، پیشرفت‌های گرافیکی و تغییرات چشمگیر به بازار وارد شده و گیمرها را بیش از گذشته به خود علاقمند کرده است. بر همین اساس طرفداران بازی فیفا بی‌صبرانه به دنبال کسب اطلاعات از فیفا 23 بوده و می‌خواهند بدانند که سری جدید چه تغییرات و ویژگی‌هایی دارد.

فهرست محتوا

11 مورد
  1. تفاوت نسخه‌های فیفا 23؛ همه آنچه که باید درباره FIFA 23 بدانید!
  2. گذری مختصر به بازی FIFA؛ 29 سال حضور پرقدرت در میان بازی‌های رایانه‌ای!
  3. ویژگی‌های فیفا 23، با یک تیر دو نشان بزنید!
  4. تغییرات FIFA 23، از میزبانی قطر تا جام جهانی فوتبال زنان!
  5. فیفا 23 چند نسخه دارد و تفاوت هر کدام در چیست؟
  6. نسخه استاندارد فیفا 23
  7. نسخه نهایی یا Ultimate FIFA 23
  8. نسخه میراث فیفا 23
  9. فیفا 23 کی میاد؟ دمو و بتای بازی FIFA 23 در هاله‌ای از ابهام!
  10. مزایای پیش خرید FIFA 23؛ دانلود بازی فیفا 23 را به راحت‌ترین شکل تجربه کنید!
  11. بهترین راه برای خرید فیفا 23 برای ps4 و ps5؛ از کارشناسان گامالوپ مشاوره بگیرید!

تفاوت نسخه‌های فیفا 23؛ همه آنچه که باید درباره FIFA 23 بدانید!

در هیمن راستا می‌خواهیم در این مقاله هر آنچه که از بازی فیفا 23 تاکنون به دست آورده‌ایم را با شما به اشتراک بگذاریم و مسیر مطمئنی برای پیش خرید بازی به شما معرفی کنیم. پس تا انتها با ما همراه باشید.

گذری مختصر به بازی FIFA؛ 29 سال حضور پرقدرت در میان بازی‌های رایانه‌ای!

سری بازی‌های فیفا ساخته شرکت مشهور الکترونیک آرتز است. بازی‌های فیفا برای نخستین بار از سال 1993 میلادی به بازار عرضه شدند. بازی فیفا در واقع یکی از بهترین نمونه‌های شبیه سازی رقابت‌های جهانی فوتبال است. هر سال نسخه جدیدی از بازی فیفا عرضه شده و در هر سری بهبودها و ویژگی‌های جدید، تعداد علاقمندان به بازی را بیش از پیش کرده است. در ادامه همراه با گامالوپ ویژگی‌ها و تغییرات اصلی بازی فیفا 23 را بررسی می‌کنیم.

ویژگی‌های فیفا 23، با یک تیر دو نشان بزنید!

در تاریخ 30 تیر 1401 با انتشار تریلری از فیفا 23 برخی از اطلاعات جدید بازی فیفا در سال جدید به دست آمد. در بازی فیفا 23 شرکت آرتز به توسعه فناوری هایپرموشن و ارتقای نسل دوم بازی پرداخته و مرز بین دنیای واقعی و بازی ویدیویی را کاهش داده است. در بازی فیفا 23 بیش از 600 انیمیشن جدید و باکیفیت پیاده‌سازی شده تا فیزیک برخورد توپ به پا و دست بازیکنان، توپ‌گیری، شوت‌زنی، سیستم دریبل، تکل‌ها و در حالت کلی واکنش بازیکنان واقعی‌تر به نظر برسد. همچنین زمین بازی و محیط استادیوم‌ها نیز طبیعی‌تر است.

در نسخه فیفا 22 تکنولوژی هایپرموشن به صورت انحصاری مختص به کنسول‌های پلی استیشن و سری‌های جدید ایکس باکس بود. انحصاری شدن تکنولوژی هایپرموشن باعث اعتراض گسترده‌ای در میان طرفداران فیفا شد. بر هیمن اساس در نسخه جدید فیفا 23 تکنولوژی هایپرموشن به سیستم‌های شخصی نیز اضافه شده و دارندگان پلتفرم سیتم‌های شخصی نیز می‌توانند از رقابت‌های فوتبال رایانه‌ای لذت ببرند.

یکی دیگر از ویژگی‌های بارز فیفا 23 قابلیت کراس پلی یا همان میان پلتفرمی است تا بازیکنان بتوانند از پلتفرم‌های متفاوت با هم به رقابت بپردازند. در همین راستا دارندگان پلتفرم‌های ps5، ایکس باکس سری ایکس و اس و رایانه‌های شخصی می‌توانند با یکدیگر مسابقه دهند. همچنین دارندگان ps4 و ایکس باکس وان نیز می‌توانند با هم به رقابت بپردازند.

یک تفاوت نسخه‌های فیفا 23 نسبت به سری‌های قبل این است که گیمرها برای تجربه رقابت‌های جهانی دیگر نیاز به خرید بازی به صورت مجزا ندارند. طبق اظهارت شرکت آرتز حالت رقابت‌های جام جهانی 2022 قطر و جام جهانی فوتبال زنان 2023 در بازی فیفا 23 حضور خواهند داشت. به دلیل عدم وجود این حالت‌ها در زمان عرضه بازی، در ماه‌های ابتدایی به صورت رایگان به صورت بسته‌های الحاقی به بازی اضافه خواهد شد. یعنی با خرید اکانت قانونی بازی فیفا 23 با یک تیر دو نشان می‌توانید بزنید.

تغییرات FIFA 23، از میزبانی قطر تا جام جهانی فوتبال زنان

تغییرات FIFA 23، از میزبانی قطر تا جام جهانی فوتبال زنان!

حال و هوای فیفا 23 متفاوت از سری‌های قبل فیفا است. از جمله مهم‌ترین و بارزترین تغییرات فیفا 23 را می‌توان در چند مورد کلی خلاصه کرد:

  • بهبود ساختار گیم پلی
  • خرید مجوزها از باشگاه فوتبال بانوان امکان رقابت با تیم‌های فوتبال بانوان برای گیمرها
  • شبیه‌سازی جام جهانی 2022 فوتبال با میزبانی قطر
  • وجود لایسنس‌های جدید مانند افزایش تعداد باشگاه‌، لیگ‌، تورنومنت‌ و استادیوم‌ها
  • قابلیت کراس پلی و بازی میان پلتفرمی

یکی از موارد جذاب برای گیمرها اغلب کاور بازی است. کاور فیفا 23 برای سومین بار با چهره کیلیان امباپه ستاره باشگاه پاری سن ژرمن دیده شده است. اما نکته متفاوت و جذاب کاور بازی FIFA 23 حضور چهره سم کر مهاجم تیم بانوان چلسی در کنار چهره کیلیان امباپه است.

تغییرات و ویژگی‌های فیفا 23 هر گیمری را به تجربه بازی فیفا ترغیب می‌کند. اگر قصد دارید یک هدیه مناسب برای گیمرها تهیه کنید می‌توانید با خرید گیفت کارت پلی استیشن یا اکانت قانونی فیفا تجربه‌ای جذاب و به یاد ماندنی را به یادگار بگذارید.

فیفا 23 چند نسخه دارد و تفاوت هر کدام در چیست؟

FIFA 23 در سه نسخه استاندارد، Ultimate و Legacy Edition عرضه خواهد شد. در ادامه به بررسی ویژه هر کدام از نسخه‌های فیفا 23 و تفاوت آن‌ها با هم می‌پردازیم.

نسخه استاندارد فیفا 23

نسخه استاندارد FIFA 23 در بریتانیا 59.99 پوند و در ایالات متحده 59.99 دلار قیمت دارد. ویژگی‌های نسخه استاندارد FIFA 23 شامل:

  • قابلیت استفاده از آیتم TOTW 1 بازیکن یعنی از مجموعه تصادفی 23 بازیکن، یکی از آنها به عنوان یک کالای غیرقابل معامله به باشگاه FUT شما اختصاص داده می‌شود.
  • بازیکن محبوب کیلیان امباپه برای استفاده در تیم FUT برای پنج مسابقه در دسترس شما خواهد بود.
  • اولین انتخاب بازیکن را می‌توان از سه بازیکنی که EA Sports برای تبلیغ بازی خود استفاده می‌کند، انجام داد. آنها را می‌توان تا سه مسابقه در تیم FUT استفاده کرد.
  • امکان استفاده از حالت شغلی استعدادهای داخلی (این پیشنهادی است که مختص FUT نیست. تیم جوانان در حالی که یک حالت حرفه‌ای جدید را آغاز می‌کند، بازیکنی خواهد داشت که پتانسیل ستاره شدن در آینده را خواهد داشت)

لازم به ذکر است که مشترکین EA Play در صورت پیش‌سفارش نسخه استاندارد ممکن است از 10 درصد تخفیف بهره‌مند شوند.

نسخه نهایی یا Ultimate FIFA 23

نسخه Ultimate FIFA 23 در بریتانیا 89.99 پوند و در ایالات متحده 99.99 دلار قیمت دارد. جدا از ویژگی‌های نسخه استاندارد، مجموعه‌ای از آیتم‌های اضافی FIFA Ultimate Team وجود دارد که نسخه Ultimate را به محبوب‌ترین نسخه تبدیل می‌کند. از ویژگی‌های نسخه نهایی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دسترسی سریع (FIFA 23 Ultimate edition از 27 سپتامبر به جای 30 سپتامبر برای دانلود در دسترس خواهد بود)
  • ارائه 4600 امتیاز از سوی شرکت EAکه می‌تواند در طول پیش نویس FUT بسیار مفید باشد.
  • حق دوگانه (نسخه Ultimate به دارندگان پلی استیشن 4 این امکان را می‌دهد که آزادانه به نسخه پلی استیشن 5 یا دارندگان ایکس باکس وان از طریق پیشنهاد Dual Entitlement به نسخه Xbox Series X/S ارتقا دهند)
  • آیتم پخش‌کننده The Ones to Watch Outیکی از اولین آیتم‌های ویژه است. شما یک مورد تصادفی غیرقابل معامله برای تیم FUT خود دریافت خواهید کرد.

با سفارش FIFA 23 Ultimate Edition تا قبل از تایخ 21 آگوست، در تاریخ 11 نوامبر یک آیتم Hero Player تصادفی غیرقابل معامله دریافت خواهید کرد که می‌تواند در تیم شما استفاده شود.

نسخه میراث فیفا 23

نسخه Legacy فقط برای دارندگان Nintendo Switch در دسترس است. این نسخه اساساً FIFA 22 است، اما نام‌ها، کیت‌ها و تیم‌ها به جدیدترین نسخه به‌روزرسانی خواهند شد. تیم‌های زنان که اخیراً اضافه شده‌اند و یوونتوس نیز بخشی از Legacy Edition خواهند بود.

کارشناسان گامالوپ شما را برای خرید اکانت قانونی فیفا 23 همراهی خواهند کرد. شما می‌توانید سؤالات خود را با کارشناسان گامالوپ درمیان بگذارید و جزئیات بیشتر و کامل‌تری از بازی فیفا 23 را دریافت کنید.

30 سپتامبر 2022 بازی فیفا منتشر می شود

فیفا 23 کی میاد؟ دمو و بتای بازی FIFA 23 در هاله‌ای از ابهام!

تریلر فیفا 23 در تاریخ 30 تیر منتشر شده است. طبق اظهارات شرکت الکترونیک آرتز در تاریخ 30 سپتامبر 2022 بازی فیفا 23 برای پلتفرم‌های ps4، ps5، ایکس باکس سری ایکس و اس، ایک باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود.

شرکت آرتز درباره نسخه دمو و بتای فیفا 23 اطلاعات خاصی را ارائه نداده است. نسخه بتا در سری فیفا 22 در اواخر مرداد ماه عرضه شد. کاربران با ثبت نام در سایت فیفا به مرحله قرعه کشی وارد می‌شدند. افراد برنده با دریافت کد فعال‌سازی می‌توانستند نسخه بازی را دانلود کنند. در رابطه با انتشاز نسخه دمو نیز ابهامات بسیاری وجود دارد. نسخه دمو در کنار نسخه اصلی کلیتی از بازی را به کاربران جدید نشان می‌داد تا گیمرها پس از آشنایی با بازی در صورت تمایل اقدام به خرید نسخه کامل بازی کنند.

تاکنون اطلاعات موثق و درستی از انتشار نسخه‌های بتا و دمو بازی فیفا 23 اعلام نشده است. در صورت تمایل به دریافت اطلاعات کامل‌تر یا راهنمایی در زمینه دانلود بازی فیفا 23، اکانت قانونی، پلی استیشن پلاس، گیفت کارت و غیره می‌توانید با کارشناسان گامالوپ ارتباط بگیرید.

مزایای پیش خرید FIFA 23؛ دانلود بازی فیفا 23 را به راحت‌ترین شکل تجربه کنید!

از مهم‌ترین مزایای پیش خرید فیفا 23 تا قبل از تاریخ انتشار می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دریافت یک بازیکن از بهترین تیم هفته بخش فیفا آلتیمیت با پیش خرید نسخه استاندارد بازی تا پیش از 30 سپتامبر (8 مهر ماه)
  • در اختیار داشتن بازیکن قهرمان Fifa World Cup بخش فیفا آلتیمیت تیم از روز 11 نوامبر (20 آبان ماه) برای مدت محدود با خرید نسخه آلتیمیت بازی تا روز 21 آگوست (30 مرداد ماه)
  • تجربه بازی سه روز پیش از انتشار رسمی
  • امکان تجربه بازی به مدت 10 ساعت، یک هفته قبل از انتشار رسمی در صورت داشتن اشتراک EA PLAY

برای پیش خرید بازی فیفا 23 می‌توانید از طریق شماره تماس‌های 06152370253 و 09302227675 با کارشناسان گامالوپ ارتباط بگیرید و اطلاعات تکمیلی را دریافت کنید.

خرید بازی فیفا23 از گامالوپ

بهترین راه برای خرید فیفا 23 برای ps4 و ps5؛ از کارشناسان گامالوپ مشاوره بگیرید!

در این مقاله تفاوت نسخه‌های فیفا 23 را بررسی، ویژگی‌ها و تغییرات سری جدید فیفا را بیان و مزایای پیش خرید بازی فیفا 23 را شرح دادیم. بهترین راه برای خرید بازی‌های رایانه‌ای خرید از مراجع و فروشگاه‌های اصلی است. چرا که علاوه بر اعتبار و قابلیت اعتماد بیشتر، با راهنمایی و پشتیبانی سریع، تجربه بازی لذت بخش را برای کاربران خود فراهم می‌کنند.

گامالوپ همراه با تیم تخصصی خود از سال 1394 تاکنون در زمینه فروش بازی‌های رایانه‌ای، اکانت قانونی، گیفت کارت پلی استیشن و دیگر محصولات گیم پلی در ایران فعالیت می‌کند. پیشنهاد می‌کنیم قبل از خرید حتما با کارشناسان گامالوپ ارتباط بگیرید و راهنمایی‌های لازم را در زمینه خرید بازی فیفا 23 یا فیفا ۲۳ موبایل دریافت کنید.

با خرید از گامالوپ می‌توانید از پشتبانی 24 ساعته در 7 روز هفته برخوردار شوید و در سریع‌ترین زمان ممکن مسائل و مشکلات پیش آمده را حل و پاسخ سؤالات خود را دریافت کنید. همراه با گامالوپ هیجان واقعی بازی را تجربه کنید!