در اخبار می خوانیم که ترکیب رویایی نینتندو سوییچ فورتنایت در بازی جذاب فورتنایت با جون کان های رنگارنگ در حوزه اروپا و اقیانوسیه عرضه خواهند شد. نینتندو و ایپک گیمز در یک همکاری چنین چیزی را رقم زده و احتمالا علاقه مندان به فورتنایت را شگفت زده خواهند کرد.

فهرست محتوا

1 مورد
  1. ترکیب نینتندو سوییچ فورتنایت

این بسته جدید که در اختیار کاربران فورتنایت قرار می گیرد، در بسیاری موارد با بسته های قبلی متفاوت است و طبق گزارشات چیزی نزدیک به 469.95 دلار استرالیا قیمت خواهد داشت.

ترکیب نینتندو سوییچ فورتنایت

ترکیب نینتندو سوییچ فورتنایت به لحاظ ابعاد ظاهری کاملا متفاوت از نسخه قبلی دیده می شود. به ویژه جون کان های کنسول به رنگ زرد و آبی درآمده اند و این چیزی کاملا تازه برای کاربران است. داک نینتندو سوییچ هم کاملا متفاوت دیده شده و کمک می کند تا بخش های جدید و متفاوتی از دنیای فورتنایت را مشاهده نمایید.

پیش از این نینتندو در ردیف بازی هایی از جمله Splatoon 2 و Animal Crossing: New Horizons نیز از چنین ترکیب های متفاوت با تنوع رنگ بندی مختلف جوی کان های خود بهره برده بود. البته نکته منفی در این خصوص این است که این ترکیب نینتندو سوییچ تنها برای کاربران اروپایی و استرالیایی عرضه می شود. همین طور با خرید این ترکیب یا بسته فورتنایت، 2000 وی باکس نیز همراه ست وایلد کارت ارائه خواهد شد.

آیا شما نیز از علاقه مندان این بازی هستید و پیشتر تا چه اندازه به روز رسانی ها و بسته های آن را دنبال کرده اید؟ نظرات خود در این باره را با کاربران وبلاگ گامالوپ در میان بگذارید.

منبع: dualshockers