طبق چیزی که اعلام شده است، بازی جذاب و کاملا به سبک استراتژی مافیایی Empire of Sin در اوایل روزهای آذر ماه منتشر خواهد شد. این بازی برای نخستین بار در گیمزکام سال 2019 میلادی به نمایش درآمده و از همان زمان نیز توانست توجهات زیادی را به خود جلب کند.

فهرست محتوا

1 مورد
  1. تاریخ انتشار بازی Empire of Sin

تاریخ انتشار بازی Empire of Sin

استودیو مستقل رومرو گیمز (Romero Games) ساخت این بازی و همین طور کمپانی Paradox Interactive نیز انتشار این بازی را با نبردهای نوبتی  و پله ای به انجام رسانید. پیش از این چنین اعلام شد که این بازی در فصل بهار سال 2020 میلادی منتشر می شود، اما این اتفاق در زمان خود رخ نداد. پس از آن چنین اعلام گردید که بازی Empire of Sin در پاییز سال 2020 میلادی منتشر خواهد شد. اما سرانجام ماجرا به این جا رسید که تاریخ انتشار بازی Empire of Sin در 1ام ماه دسامبر معادل 11ام ماه آذر امسال باشد.

این بازی کاربر خود را به مرکزی ترین نقطه فعالیت تبهاکاران شهر شیکاگو در عصر ممنوعیت دهه 1920 میلادی می برد و در حال و هوای این بازی کاربر راه خود را به هر نحوی که شده به سمت بالا باز خواهد کرد. بازی سبک استراتژی مافیایی Empire of Sin، یک بازی شخصیت محور و الهام گرفته از noir است که کاربر را در اواسط دهه بیست میلادی، جایی که در پشت صحنه جرایم سازمان یافته‌ زیادی رخ داده، غرق خواهد کرد. در صورتی که با این بازی آشنایی ندارید، در ادامه این مطلب از  گامالوپ خلاصه داستان بازی و برخی از ویژگی های این بازی را مرور می کنیم تا ببینیم در دنیای آن چه می گذرد.