پیش از این در خصوص بازی سایبرپانک 2077 و حواشی آن مطالبی را منتشر ساختیم و به نظر می رسد این یکی از داغ ترین بازی هایی باشد که در فصل پیش رو به مجموعه تجربه بازی های گیمرها اضافه می شود. حال و هوای خاص این بازی و هیجانی که در تمام لحظات آن جریان دارد، می تواند باعث شود که سطح وفاداری گیمرها به سایبرپانک 2077 در درجه بالایی قرار بگیرد. اما از این ها گذشته بخش چند نفره Cyberpunk 2077 نیز جنجال های مخصوص به خود را دارد و بسیاری از گیمرها منتظر هستند که درباره این بخش از بازی بیشتر بدانند.

فهرست محتوا

1 مورد
  1. بخش چند نفره Cyberpunk 2077

بخش چند نفره Cyberpunk 2077

طبق چیزی که استودیو سازنده این بازی یعنی استودیو سی دی پراجکت اعلام ساخته است، بخش چند نفره Cyberpunk 2077، فقط یک آپدیت معمولی از این بازی و یک وضعیت آنلاین نیست و باید قسمت چند نفره این بازی را به طور کامل یک بازی مجزا و کاملا حرفه ای سازی شده در نظر بگیریم.

پیش از این از سوی کمپانی سازنده اعلام شده بود که این بازی سایبرپانک 2077، قرار است که یک نسخه چند نفره نیز داشته باشد و اتفاقا از همان زمان این موضوع مورد استقبال جوامع گیم و محافل مختلف وابسته قرار گرفت. از آن جایی که طبق برنامه ریزی های اعلام شده از سوی سی دی پراجکت، قرار بود این بخش چند نفره، پس از عرضه اولیه خود بازی و در گام بعدی صورت بگیرد، اخبار مربوط به آن نیز با تاخیر وابسته منتشر می شوند.