شاید شما هم بازی جدید یوبیسافت را با اسم متفاوتی می شناختید، در اوایل معرفی آن در سال 2019 نام آن  Rainbow Six Quaruntine بود اما متاسفانه به دلیل همه گیری ویروس کرونا در جهان ، نام آن به Rainbow Six Extraction تغییر یافت . در این سری از بازی  Rainbow Six دیگر خبری از مبارزه تن به تن میان بازیکنان وجود نخواهد داشت ، بلکه مبارزه در برابر هوش مصنوعی و موجودات فاضایی ترسناک می باشد  مراحل بازی را باید با همکاری یکدیگر به پایان برسانید . در انتهای می توایند تریلر بازی را تماشا کنید . برای خرید اکانت قانونی Rainbow Six Extraction کلیک کنید .

فهرست محتوا

4 مورد
  1. با دشمنان و موجودات فضایی بازی Rainbow Six را بیشتر بشناسید
  2. با گجت های بازی رینبو آشنا شوید
  3. تریلر بازی Rainbow Six Extraction
  4. گیم پلی بازی Rainbow Six Extraction

تاریخ عرضه بازی Rainbow Six Extraction مشخص شد

بر اساس اعلام تولید کنندگان انتظار زیادی برای این بازی باقی نمانده است . بازی در روز 16 سپتامبر 2021 مطابق با 25 شهریور 1400 برای کنسول های نسل هشتم و نهم، Pc و Stadia عرضه خواهد شد. انتظارات از بازی Rainbow Six Extraction ممکن است با چیزی که فکر می کنید متفاوت باشد.  بازی جدید Rainbow Six Extraction با نسخه ی قبلی اش تفاوت های زیادی دارد و از بزرگترین آنها می توان به تعداد بازیکنان آن اشاره کرد،شاید به مبارزه 5 نفر در مقابل 5 نفر عادت کرده باشید اما در نسخه جدید Rainbow Six شما میتوانید تنها با یک گروه دو یا سه نفره به نقشه وارد شوید و در مقابل موجودات فضایی مختلف در بازی بصورت تیمی مقابله کنید. قابلیت Crossplay نیز از زمان عرضه قابل دسترس است پس می توانید با دوستانتان از هر پلتفرم بازی را تجربه کنید.

تاریخ عرضه بازی Rainbow Six Extraction

با دشمنان و موجودات فضایی بازی Rainbow Six را بیشتر بشناسید

در بازی Rainbow Six Extraction با چهار نوع موجود فضایی آشنا خواهید شد که اولین آنها موجودی بنام Sprawl است که موجودی عفونت مانند است که بر روی زمین پخش می شود، دومین دشمن ما در بازی جدید رینبو سیکس اشیائی با اسم carapace که غیرقابل نابودی هستند و به شاخه های درخت مشابه اند که از عفونت ویروس بوجود آمده اند، در سومین مورد کندو هایی هستند که اگر نابود نشوند میتوانندموجودات بیشتری تولید کنند و در آخرین دشمن ما خود موجودات فضایی هستند که داری سه نوع هستند و هرکدام از آن سه نوع ده الگو دارند و با گذر شما از مرحله ها به تدریج قدرتمند تر می شوند.

گیم پلی و تریلر بازی Rainbow Six Extraction

با گجت های بازی رینبو آشنا شوید

در Rainbow Six Extraction هر شخصیت ( اپراتور )  گجت مخصوص به خودش را دارد که به شما کمک میکنند بهینه تر بازی کنید برخی از این گجت ها را می توان نام برد مانند یکی از آنها که با استفاده از آن میتوانید دشمن ها و نقطه ضعف آن ها را به وضوح از هر موقعیت دید و از آنجا که این بازی از سری Rainbow Six است شما می توانید دیوار ها را تخریب کنید و دشمن را از بین ببرید یا می توانید از گجت هایی مثل React Blade استفاده کنید که می توان با آن دشمنان را با Stealth از بین برد و اطلاعات DNA آنها را ثبت کرد. یا می شود با شیلد ها یا دیوار های محافظتی از خود محافظت کنید. و خوشحال می شوید که بدانید میتوانید از گجت های قدیمی مثل سپر،مین و یا سنسور های حرکتی نیز استفاده کنید. شما با انتخاب هر اپراتور می توانید از گجت های مخصوص آن استفاده کنید اما موقعی که دشمنان شما را از بین ببرند اپراتور شما در مکانی زندانی می شود و برای استفاده دوباره از آن اپراتور، شما باید او را نجات دهید.

تریلر بازی Rainbow Six Extraction

گیم پلی بازی Rainbow Six Extraction