امروز مایکروسافت دسته جدیدی از بازی های ایکس باکس لایو گلد ماه اکتبر 2020 را اعلام کرد که گیمرها می توانند بدون نیاز به خرید اضافی، از آن ها بهره مند شوند.

فهرست محتوا

1 مورد
  1. بازی های ایکس باکس لایو گلد ماه اکتبر

بازی های ایکس باکس لایو گلد ماه اکتبر

بازی Costume Quest پیش از این برای کنسول بازی ایکس باکس 360 عرضه شده بود و در حال حاضر در شمار بازی های رایگان ایکس باکس لایو گلد قرار گرفته است. (در کنار آن البته باید بازی Sphinx and the Cursed Mummy را نیز در نظر داشته باشید.)

بهتر بگوییم چهار بازی رایگان ایکس باکس لایو گلد اکتبر امسال، شامل بازی های Maid of Sker، Slayaway Camp: Butcher’s Cut، Sphinx and the Cursed Mummy و Costume Quest خواهد بود.

بازی Sphinx and the Cursed Mummy از نخستین بازی هایی بود که برای اولین کنسول بازی ایکس باکس عرضه شد و احتمالا در این سری بازی های رایگان نیز طرفداران بسیاری خواهد داشت.

بازی Maid of Sker، محصول سال ۲۰۲۰ میلادی و بازی Slayaway Camp: Butcher’s Cut، محصول سال ۲۰۱۷ میلادی نیز در این لیست قرار گرفته اند و پیش بینی می شود که این دو بازی نیز به اندازه کافی توجهات را به خود جلب کنند. طبق چیزی که کمپانی مایکروسافت گفته است این ۴ بازی در مجموع یکدیگر ارزشی نزدیک به ۷۱.۹۶ دلار دارند و شانس کسب ۳۰۰۰ گیم‌اسکور را به گیمر خواهند داد.

آن دسته از گیمرهایی که در شمار مشترکان سرویس ایکس باکس گیم پس آلتیمیت هستند، به صورت خودکار اشتراک ایکس باکس لایو گلد را نیز داشته و می توانند به صورت رایگان از این بازی ها بهره مند شوند.

جالب است بدانید که تولیدکنندگان بازی جذاب Slayaway Camp: Butcher’s Cut، این بازی را یک اثر کاملا خاص و البته با ایده برداری از محصولات دلهره آور و ترسناک مربوط به دهه ی 80 میلادی، می شناسند که در محیط آن بازیکن در مقابل یک گروه ترسناک قرار داشته و برای نجات خود باید از دست آن ها گریخته یا به شکلی موثر پنهان شود.

آن دسته از گیمرهایی نیز که به دنیای مصر باستان و اسطوره و خدایان مصری علاقه مند باشند، می توانند در محیط بازی Sphinx and the Cursed Mummy به چنین فضایی وارد شده و از آن لذت می برند. همین طور علاقه مندان به بازی های ویدیویی که با جمع کردن منابع، و بالا بردن سطح توانمندی های خود با شیطان در هالووین می جنگند، بازی Costume Quest را یک بازی محبوب و ایده آل می یابند.

منبع: twinfinite