اضافه شدن اسکین سونیک به Fall Guys خبر جدیدی است که از سوی کمپانی سازنده این بازی به گوش می رسد و این اتفاق طی همکاری سازنده بازی Fall Guys با سگا اسکین شکل گرفته است.

فهرست محتوا

1 مورد
  1. اضافه شدن اسکین سونیک به Fall Guys

اضافه شدن اسکین سونیک به Fall Guys

این بازی به عنوان یکی از جذاب ترین و پرطرفدارترین بازی های ویدیویی مخاطبان زیادی دارد و تاکنون توانسته کاربران زیادی را به خود جذب کند. این بازی خیلی زود توانست مخاطبان خود را به دست بیاورد و در صدر بازی های کمپانی Mediatonic قرار بگیرد.

لازم به ذکر است که با وارد شدن بازی به فصل دوم آن، فضای بازی به دوران قرون وسطی برده شده و از این جهت جذابیت بیشتری نیز پیدا کرده است.

با توجه به چیزی که سازنده های این بازی در صفحه کاربری توییتر خود اعلام داشته اند، چنین است که لباس مخصوص بعدی آن ها Sonic the Hedgehog خواهد بود. این لباس جدید سونیک فردا 23ا م مهر ماه به بازی Fall Guys اضافه می شود و بازیکنان می توانند آن را با 10 تاج خریداری کنند.

امروز تیم سازنده‌ی این بازی ازطریق صفحه‌ی توییتر خود اعلام کردند که لباس ویژه بعدی آن‌ها Sonic the Hedgehog خواهد بود.

با در نظر گرفتن این موضوع که استودیو Mediatonic تعداد تاج هایی که امکان زیاد کردن آن ها ازطریق Battle Pass وجود دارد را افزایش داده است، با این حساب عجیب نیست که در مراحل بعدی تعداد زیادی بازیکن با لباس سونیک را در درون بازی ببینیم.

به علاوه در نظر داشته باشید که این لباس تازه بخشی از جشن ۶۰ سالگی سگا به شمار می آید. این کمپانی رویدادها و البته تخفیف های متنوعی را برای جشن گرفتن این سالگرد برگزار کرده است. به هر حال Fall Guys در شمار موفق ترین بازی های سال به حساب می آید و وارد شدن به حوزه آن ها چیزی است که تمامی کاربران به آن علاقه نشان داده و در شمار محبوبیت های آن ها قرار دارد.

البته سونیک تنها محتوایی نیست که در دسترس قرار خواهد گرفت و لازم به ذکر است که فصل ۲ این بازی تعداد زیادی محتوای جدید را در دسترس بازیکنان قرار خواهد داد. همین طور استودیو Mediatonic حالت جدید Showdown Selector را به بازی اضافه کرده است که در این حالت تمامی مراحل غیر رقابتی از بازی حذف خواهند شد و تجربه به مراتب مسابقه گونه تری به کاربران داده می شود.

این بازی را می توانید روی کنسول بازی پلی استیشن 4 و نیز رایانه های شخصی تجربه کرده و از فصل دوم آن نیز لذت ببرید.

منبع: dualshockers